Ny uke, samme fjaset!!!

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP

Mandag er blitt en slik dag i allansverden at jeg på denne dagen forteller litt om hva som kommer på bloggen min utover i uka, etter først å ha tørrpratet om egentlig ingenting, eller at jeg har fortalt hvor leit det er at det er mandag og ny jobbuke, og at det er skikkelig blåmandag, eller at jeg skryter av gode plasseringer på topplista til blogg.no og får gjentatt enda en gang at jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.

Det er greit med en slik bloggedag også.  Jeg har jo ikke såååå mye spennende å blogge om, så det er greit med en dag med litt tørrprat og litt frampek til det som kommer, så har jeg liksom en dag mindre å finne noe spennende å blogge om, og jeg får likevel fylt opp mandagsinnlegget med et eller annet rart, i tillegg til all den fine reklamen.

Ja, da har jeg jammen kommet i gang med dagens innlegg faktisk.  Tror jeg er ferdig med all tørrpraten nå faktisk, så da kan jeg fortelle litt om hva som kommer på bloggen senere denne uka.  Og det blir vel også det sedvanlige fjaset om mangt og meget er jeg redd.  Men en ting må jeg nevne spesielt, og det er at det skal skje store ting i løpet av denne uka, noe som forsåvidt har vært annonsert i et tidligere innlegg som du kan lese her, men det er denne uka det skjer, og da må jeg vel nesten blogge om dette den dagen den store begivenheten inntreffer.  Ellers er det mye tull og tøys i allansverden, som vanlig altså, og jeg vet ikke om det egentlig er noe håp om at ting skal bli bedre heller.   Besøkstallene mine for bloggen er liksom veldig bra, så da fortsetter fjaset, ufortrødent videre.  Når folket vil ha brød og sirkus og fjas, og kanskje også noe annet en gang i blant, som du kan lese om her, så er det det folket skal få:)

Ha en fin uke alle sammen!  Hyggelig at du besøker bloggen min, vel vitende om alt fjaset.

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772
Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/
Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

St.Tropez//theBalm//Catrice//CLEAN

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg