Jeg vandrer med freidig mot til Svartvatnet!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Sliter du med uønsket hårvekst og er lei av sånne hårfjernere som mer må betraktes som torturredskaper?  Da bør du du skaffe deg en hårfjerner fra Iviskin, sier bloggerfruen som er kjempefornøyd med sin Iviskin IPL G3.  Iviskin fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Nå er tiden inne for å kaste den gamle barberhøvelen og eventuelt andre gammeldagse torturredskaper og gå over til ny moderne hårfjernere og ny teknologi.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Koster drøye to tusen en sånn hårfjerner fra Iviskin, neppe mye mer enn en salongbehandling, og med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken og da blir det vel ikke så ille gærn pris egentlig for et veldig bra produkt, som virker kan bloggerfruen fortelle.  Løp og kjøp Iviskin IPL G3, eller enda enklere, klikk og kjøp, her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

I dag skal dere få et tips til en fin tur man kan gå i skogen, hvis man skulle komme til å få slike lyster.  Og det er tur til Svartvatnet i Bardu.  Jeg gikk dit en kjempefin sommerdag, og det er absolutt en tur jeg kan anbefale andre å ta.  Det er faktisk en veldig lett tur, og den foregår i fine omgivelser.

For å komme til startpunktet for turen til Svartvatnet må man kjøre fra Setermoen i Bardu kommune opp mot Rohkunborri nasjonalpark, men man skal ikke kjøre langt av gårde inn i svarteste villmarka.  Man kjører bare 5 kilometer fra Setermoen sentrum oppover og parkerer bilen ved Ranheim grendehus i Øvre Bardu.

Når det svindyre gliset av en bloggerbil, tilnærmet nyvasket for anledningen, er parkert, går man 250 meter tilbake mot Setermoen før man bare svinger inn på en skogsvei eller traktorvei eller sti hva man nå skal kalle det der man skal gå opp mot Svartvatnet.  Jeg har akkurat svingt inn på der man skal gå oppover og ser meg tilbake.  Ja, jeg jeg vet, jeg er kommet godt i gang.

Er du blogger og skal gå til Svartvatnet anbefaler jeg å la bloggerbootsene eller penskoene fra Gucci ligge igjen hjemme og ta på tursko, for dette er ikke som å gå på røde løpere på fine premierer.  Men det er slik det gjerne er å gå i skogen.  Man blir skitten på skoene, og det er ekkelt, men slik er det når man skal gå i skogen.

I dag smeller jeg forresten til med solbriller fra Rossignol.  Jeg fakturer dere i ettertid dere i Rossignol for dere trodde vel ikke dere skulle få gratisreklame hos den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen.  Nei, det kan dere jo selvsagt ikke få:)

Løypa opp til Svartvatnet er merket med røde merker.  Bare å følge disse…

Og ikke nok med at løypa er merket med røde merker.  Det er også malt og dekorert med motiverende ord på blogg-og instagramvennlige steiner på vei oppover.

Inspirende med litt oppmuntrende ord på vei oppover.  Jeg føler det kommer godt med.  Turen til Svartvatnet er på en drøy kilometer eller noe sånt, og vi skal opp 127 meter over havet.

Bardudøler er kjent som sindige og trauste karer som drikker melk og løfter store stener, og jeg håper ingen av dølene føler seg krenket nå som jeg skjærer dem alle under en kam ved å hive ut en slik gammel stereotypi av dølene, men her har vi alle fall ett eksempel på at ikke alle døler er sindige og rolige karer, men at også en døl kan bli kokforbanna og rive opp et stort tre ved rota.  Jeg traff ikke på en eller flere andre døler på vei opp til Svartvatnet, ej heller han som hadde revet det nevnte treet opp ved rota, og jeg tenker det er kanskje like greit:)

Nå nærmer jeg meg Svartvatnet…vi ser det der bak i det fjerne et sted….

Og endelig var vi der…..Svartvatnet:)

Svartvatnet er forresten ikke svart.  Det er blått og fint:)

Her på benken kan man hvile legemet:)

Det er en fin liten tur å gå til Svartvatnet.  Turen er forresten en av turene i TellTur, friluftsrådenes elektroniske postkassetrim der man kan finne turmål, registrere resultater og konkurrere med seg selv eller med andre turgåere om å nå flere mål.  Det er bare å hive seg rundt å gå:)

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om friluftsliv:  https://allansverden.no/page-10/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg