It’s the final countdown!!!

Reklame | Blivakker

Det nærmer seg!  Det nærmer seg sånn til de grader!!  Jeg tenker selvsagt på sommerferien.  Det nærmer seg sommerferie.  I dag er siste dag på jobb før sommerferien setter inn.  Jeg har faktisk bare noen få timer igjen med slit og styr og mas og jag og det som verre måtte være, i den grad noe slikt kan oppdrives.  Fra i ettermiddag tar jeg sommerferie og blir blogger på heltid for en stund, inntil det gode liv igjen tar slutt i august en gang.  Og det er bare en ting å si om det siste jeg nevnte når august kommer, og det er å huff, å huff, å huff.  Men nå skal det ikke uffes noe mer.  Nå skal jeg glede meg over at sommerferien er her, og livet igjen skal leke utover sommeren.  Det er kun timer igjen på jobb, It’s the final countdown!!!

Og så når sommerferien er her må den jo feires, og det skal jeg selvsagt gjøre, feire inngangen til sommerferien altså.  Det blir fest og party i kveld og og ikke blåmandag på mandag.  Jo, kanskje blir det blåmandag for dere stakkars arbeidsmaur som ikke har ferie, men ikke for meg.  Jeg skal heller nyte herrens glade dager med sommer og sol og gøy, leeeeenge.  Og så skal jeg vel blogge selvsagt.  Jeg er jo o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge, og da må jeg jo lire av meg noen blogginnlegg i sommer også, samme gamle fjaset som vanlig.  Det er greit med allansverden.  Vi vet hva vi får!  Fjas!!!  Og to blogginnlegg på en og samme dag, akkurat i dag, siden jeg tar ferie.  Smeller altså til med et nytt blogginnlegg i ettermiddag, bare for å markere at sommerferien er i gang, festen har startet liksom.  Vi ses!  

Men først jobb, for noen timer.  Skal bevege legemet ut i bloggerbilen og sette kursen for jobb, one last time, på lengelenge!

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

St.Tropez//theBalm//Catrice//CLEAN

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg