Jeg smaker på Skarvens tørrfisksuppe!!!

Reklame | CURLI og Nordiska Galleriet

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLOW.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om CURLI AeroFlow her eller der.

I dag skal det handle om suppe i allansverden!  Det er jammen på tide, for jeg har blogget om mye rart tidligere, mye spiselig også, men jeg har aldri blogget om suppe tror jeg.  Men til dere som har ventet på et blogginnlegg om suppe kan jeg nå si en ting, en skikkelig hyggelig ting.  Ventetiden er over!!  Jeg blogger om suppe i dag, og ikke hvilken som helst suppe, en meget spesiell suppe faktisk.

Vi var på den lokale matbutikken og handlet bloggerfruen og jeg, og det gjør vi både titt og ofte, og handletur med bloggerfruen har jeg blogget om før, og det kan du lese mer om her.  Og mens vi gikk der og handlet og puttet oppi diverse varer, så jeg noe som jeg ikke hadde sett før på den lokale matbutikken som ikke sponser allansverden og som derfor ikke nevnes med navn i dette blogginnlegget, for sånn gratisreklame kan de jo bare se langt etter når de ikke har kommet og tilbydd seg å sponse allansverden!  Men nok om det, og mer om noe helt annet, for i en reol inne på butikken ser jeg “Skarvens Tørrfisksuppe”!!!  Og slikt har jeg da aldri noen gang før sett på den lokale matbutikken.

Jeg har hørt om Skarven, et kjent spisested og vannhull i Tromsø med mye godt på menyen, og her har de fått inn til salgs på den lokale matbutikken i Bardu, Skarvens tørrfisksuppe som jeg har hørt om, men som jeg aldri har smakt.  Jeg tenker at jeg må jo bare prøve denne suppa, så jeg legger en pakke suppe oppi handlekurven til bloggerfruen, som umiddelbart får hakeslepp da hun ser prisen!!!  Jeg bemerker at den koster jo bare et par hundrelapper til vanlig, men at den nå er på tilbud akkurat i dag, så da er den enda billigere, så hun blir med på at vi kan kjøpe en pakke “Skarvens tørrfisksuppe” slik at jeg kan teste den ut når jeg kommer hjem og blogge om den slik at jeg får noe å blogge om nok en dag, altså i dag:)  Det var sikkert fint for butikken at jeg kom og så tørrfisksuppa, kostet et par hundre kroner, og der sikkert altfor dyr for dere helt vanlige alminnelige mennesker å kjøpe sånt, og da passet det vel fint at den o store prominente toppbloggeren kom forbi og fant ut at det kunne være greit å svi av litt  bloggpenger, på tørrfisksuppe og ikke bare på svindyr eksklusiv prosec….eh champagne;)  Litt sånn usmakelig og uspiselig ser jeg at jeg blir når jeg får på meg denne toppbloggerhatten, men jeg håper dog at denne tørrfisksuppa ikke skal være uspiselig:) Det ville vært litt trist, og det ville vært leit;)

Vi betaler for herligheten og drar hjem, og en dag kommer så anledningen å lage “Skarvens tørrfisksuppe”.  Det er lett å lage “Skarvens tørrfisksuppe”.  Det er bare følge tilberedninga på baksida av pakken.

Jeg går for vannbad.  Legger tørrfisksuppa der oppi og lar den bade til den er ferdig til servering:)

Så er det straks klart for å smake….jeg gleder meg:)

Og det er bare en ting å si om “Skarvens tørrfisksuppe”.  Den er svingod, selv om det er mye fisk oppi den!  Fyldig og god suppe!  Kjempegode smaker.  Mye krydder og det liker jeg, og så tørrfisken da.  Nydelig!  Og det er også gode tørrfiskbiter oppi, ikke bare sånne bittesmå biter så man egentlig ikke vet om det er tørrfiskbiter oppi der i det hele tatt.  Når jeg triller terning, kan bare terningen lande på….terningkast 6!!!  Meget god suppe!  Jeg anbefaler denne suppa til alle andre prominente toppbloggere som har råd til å kjøpe denne suppa, og andre samfunnstopper og rikinger som ennå er her og ikke har flyttet til Sveits, for suppa er skikkelig god den:) 

Ha en fin dag alle sammen:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på et fantastisk kvalitetsprodukt, hårføneren CURLI AeroFlow.  Med rabattkoden Allan10 får dere nå 10% rabatt på den kraftigste og beste hårføneren på markedet hvis dere handler inne på CURLI-butikken og bruker den nevnte rabattkoden.  CURLI AeoroFlow er testvinner både her og der og hit og dit, og hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke både her og der.

Lag din egen pasta!

Pastamaskin Atlas i grønt fra det italienske merket Marcato for kun kr. 1199.  Klikk på denne lenken og bestill:  https://nordiska-galleriet-no.mtpc.se/4011476

Atlas 150 fra Marcato er den perfekte maskinen for alle som elsker å lage hjemmelaget pasta på sitt eget kjøkken. Denne italienskproduserte maskinen har et stilig design i grønt, som lar deg skape et moderne uttrykk på kjøkkenet ditt. Kvaliteten og designet gjør at denne pastamaskinen skiller seg ut fra mengden og passer deg som elsker å lage mat. I tillegg er det et utvalg tilbehør til Atlas 150, som tilbyr ulike former for pasta som fettuccine, tagliolini og lasagne med mer. Med dette produktet kan du lage autentiske italienske retter hjemme.  Pris:  1199,-

Smeg Kaffebrygger Svart er en moderne brygger som ser ut som den klassiske retroserien med 50-tallsstil fra Smeg. Kaffebryggeren er ikke bare vakker å se på, men tilbyr også den nyeste teknologien som lar deg slappe av og nyte en velsmakende kopp kaffe i de travleste øyeblikkene. Takket være de fire alternativene kan du enkelt velge mellom å brygge en eller flere kopper avhengig av situasjonen. Glasskannen kan holde opptil 10 kopper som kan holdes varme i opptil 20 minutter. Smeg Kaffebrygger Svart er laget av rustfritt stål og er utstyrt med en vanntank som rommer 1,4 liter. Den er utstyrt med en aromainnstillingsknapp, fra intens til delikat, og et LED-digitalt display og klokke. I tillegg har den en tidtaker med automatisk startfunksjon for å stille inn tiden slik at maskinen slås på automatisk, med utmerkede resultater for alle krav. Smeg Kaffemaskin er tilgjengelig i syv forskjellige farger.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg