Trasig og traurig og trist blåmandag!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Helga er over!  Blåmangen venter.  Ny laaang jobbuke venter.  Og det er trist og det er trasig og det er tungt og det er leit, og man blir lett og fort deprimert av mindre, sterkt deprimert, og det som verre måtte være.  Jeg er ikke superglad i dag, for å være ærlig, og jeg føler for å surke og klage og syte og stønne og uffe meg noe helt aldeles forferdelig.  Og det er allerede nå.  Jeg skal snart sette meg i bloggerbilen for å kjøre på jobb.  Og allerede nå er dagen mørk og trist, og den kommer ikke til bli noe bedre når jeg sitter i bloggerbilen og nærmer meg jobb….da er det meste bekmørkt.  Og ting blir selvsagt ikke bedre i det jeg parkerer bilen, går ut og skrider til verket….

Det er vel strengt tatt ikke annet å gjøre i dag enn å ha fokus på triste og traurige saker og ting, og det er akkurat det som jeg da skal gjøre i dagens blåmandagsinnlegg, og det kom kanskje ikke som noen overraskelse på noen i det hele tatt.

Jeg har tidligere kåret de 10 tristeste sangene som sømmer seg å lytte til på en blåmandag, og en oversikt over de sangene finner du her.  Her er mye trist og fælt, “Puff the magic dragon”, “Fola fola blakken”, “I en sal på hospitalet” for å nevne noe av det aller tristeste.  Men jeg hadde bare med 10 sanger i min kåring, og mange har kanskje hørt disse sangene igjen og igjen på disse blåmandagene, så jeg tenkte jeg ville komme med flere triste sanger i dag som vi kan lytte til når det er blåmandag.  Jeg googlet “tristeste sanger” på google og fikk opp en link til en kåring som har vært der man faktisk har stemt frem de 20 tristeste sangene.  Deler denne lista med dere.  Mye trist og bra her.

  • «Everybody Hurts» (R.E.M.)
  • «Candle In The Wind» (Elton John)
  • «The Living Years» (Mike And The Mechanics)
  • «I Will Always Love You» (Dolly Parton – senere en monsterhit med Whitney Houston)
  • «Nothing Compares 2 U» (Sinéad O’Connor)
  • «Hallelujah» (Leonard Cohen)
  • «My Heart Will Go On» (Celine Dion)
  • «Fix You» (Coldplay)
  • «Seasons In The Sun» (Terry Jacks)
  • «Without You» (Harry Nilsson)
  • «Yesterday» (The Beatles)
  • «All By Myself» (Eric Carmen)
  • «My Way» (Frank Sinatra)
  • «Sound Of Silence» (Simon & Garfunkel)
  • «Ain’t No Sunshine» (Bill Withers)
  • «Love Will Tear Us Apart» (Joy Division)
  • «Leaving On A Jet Plane» (Peter, Paul And Mary)
  • «Eleanor Rigby» (The Beatles)
  • «Annie’s Song» (John Denver)
  • «Everybody’s Got To Learn Sometimes» (Korgis)
  • (https://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/01/31/145023/karet-til-tidenes-tristeste-sang)

Hvilken sang er så min favoritt når det gjelder tristeste sang, hvis jeg skal legge til grunn denne topp 20 lista over og min egen topp 10 liste?  Det er mange sanger å velge mellom, men det kan bare være en vinnersang i så måte, og det er egentlig ingen konkurranse.  Vinneren sier seg selv.  Det må bare bli “I en sal på hospitalet”.  Tristere kan det ikke bli, og jeg føler for å gråte en liten skvett, og det er helt innafor å gråte en liten skvett i dag, blåmandag og alt som det jo er.  Klikk på youtube-linken under, kom i rett blåmandagsmodus og gråt en liten skvett dere også….:(

Snufs…snufs…hulk…hulk…..Å herregud så trist!!!!!  Og så skal vi høre dette på en blåmandag.  Det er sterk kost dette ja.

Vi må vel likevel bare prøve å komme oss gjennom denne blåmandagen, så vil ting etterhvert bli bedre håper vi.  Men det blir ikke bedre så fort, og jeg er nok for deprimert til å kunne klare å skrive noe blogginnlegg i morgen, så i morgen blir det ingenting i allansverden dessverre.  Jeg satser på å være tilbake på onsdag med et innlegg på bloggen min, hvis jeg da har klart å glemme “I en sal på hospitalet” og resten av disse urtriste blåmandagstrallene.  Jeg håper vi ses på onsdag. Hvis jeg er tilbake, så er det sikkert bare med noe rent fjas eller møl, men det er dere sikkert godt vant til, så da ses vi vel på onsdag i allansverden vil jeg tro:)   Vi ses ikke på torsdag.  Da skal jeg sitte og surke og syte over at det bare er fire dager til neste blåmandag, uten en rød-dag i sikte i overskuelig fremtid.

Ha en fæl blåmandag alle sammen.  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om fæle blåmandager og andre triste dager:  https://allansverden.no/page-48/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk januar-tilbud!  Få fantastisk januar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg