I dag har jeg blogget i nøyaktig 2 år!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

I dag er 27. oktober 2023!  Det er en merkedag for bloggverden, vår nasjon og for meg selv.  Ikke minst for vår nasjon!  Jeg feirer nemlig jubileum som blogger.  I dag er det på dagen to år siden jeg startet opp med bloggen min allansverden.  Og det må selvsagt feires og markeres.  Det begynte nærmest som en spøk idet bloggerdatter spøkte med meg en dag om jeg ikke skulle begynne å blogge slik at jeg også kunne komme på tv på “Skal vi danse” på lørdagskveldene.  Jeg kom over blogg.no, lagde meg en bloggprofil litt sånn for gøys skyld og havnet på miniblogg.no til å begynne med.  Og til å begynne med var jeg en ydmyk og jordnær liten miniblogger, litt lik den jeg egentlig er sånn i virkeligheten når jeg ikke har bloggerhatten på, men så begynte jeg å tenke om dette med blogging var noe jeg kunne tjene penger på.  Jeg fikk raskt dollartegn i øynene, og tenkte at dette skal jeg jammen prøve meg på om jeg kan tjene penger på.  Så jeg lagde blogginnlegg etter blogginnlegg, ble etterhvert flyttet over til blogg.no, fikk gode plasseringer på topplista, og etterhvert så gode plasseringer at jeg gradvis ble en ufyselig toppblogger så høy på meg selv at det til tider kunne bli litt mye, og det ble det ofte.  Og bedre eller verre ble det da heller ikke da jeg havnet på 2. plass på topplista til blogg.no.  Jeg har stadig blitt mer høytflyvende og mistet all bakkekontakt, også etter at kjerringa utropte meg til fremtidig bloggkonge, og etter at jeg vant priser i Gryxen Awards, så nå er det vel altså blitt så ille at jeg stort sett omtaler meg seg som den “o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og som har vunnet priser i Gryxen Awards i 2021 og 2022“, og den benevnelsen er det sikkert noen som har hørt noen ganger hvis de har fulgt bloggen min.

Da jeg startet med bloggingen for to år siden hadde jeg egentlig ingenting å fortelle.  Jeg hadde ingenting på hjertet, ingenting spesielt å blogge om i grunnen, så jeg er ganske så fornøyd meg selv at jeg likevel har klart å lire av meg godt over 700 blogginnlegg, ett hver eneste bidige dag siden oppstarten 27. oktober 2021, minus et par dager.  Om jeg ikke har noe spesielt på hjertet i grunnen, så er Allansverden en mangeslungen og variert verden. Det er historier fra hverdagen, det er matoppskrifter på min måte, fortellinger om bobilturer hit og dit, hytteturer, ferieturer, andre turer. Jeg forteller om hvordan livet som blogger arter seg, og det hender jeg betrakter verden gjennom bloggerbrillene mine. Det er tull ot tøys og fjas, og noe alvor, livets veivalg, og så er det fest, og mye annet rart.  Men for det meste er det fjas og tull og tøys og møl!!!  Det er ikke til å komme forbi at det er det som er gjennomgangsmelodien!

Hva er så veien videre?  Hvor lenge skal jeg holde på med denne bloggingen?  Jeg vet ikke!  Jeg tjener litt penger på bloggingen nå gjennom sponsoravtaler og reklame, og så lenge det strømmer penger inn, så gir jeg meg ikke!  Jeg har dessuten en utfordring gående med bloggeren Kjerringtanker der vi skal se om vi kan nå den ultimate toppen av topplista til blogg.no, altså førsteplassen.  Så det betyr jo at jeg kan jo ikke gi meg med det første.  Jeg skal til toppen først, og så skue nedover topplista fra høyt der oppe på toppen.  Akkurat nå er det Tomsmatprat som har befestet seg på førsteplassen på topplista til blogg.no, men Tom Martin Dale er i første rekke en matblogger, og matbloggere går vel en eller annen gang tom for oppskrifter, vil jeg anta og håpe, og da går det vel bare en vei, og det er nedover topplista, i alle fall et stykke nedover vil jeg tro, slik at andre eller en annen kan slippe til der oppe på toppen:)  Med andre ord.  Dere som er lei allansverden må leve med bloggingen en stund til, eller rett og slett ikke klikke dere inn på allansverden.  Det går an det også, men da igjen mister dere mulighet til å klikke på all den flotte reklamen på bloggen min og sikre dere flotte produkter med spesielle rabattkoder.  Og akkurat nå kan dere gjøre et kupp hvis dere bruker rabattkoden AK15 og kjøper dere en Iviskin IPL G3 hårfjerner eller en Neatsvor X600 Pro robotstøvsuger.  Blogg.no er forresten et trivelig sted å være.  Det må jeg si!  Masse hyggelige prominente toppbloggere her inne, om ikke alle er like store og prominente som den o store prominente toppbloggeren himself, i egen høye person:)

Det blir jo vel litt feiring i dag, av meg selv, og det føles veldig naturlig og riktig å lire av meg en hyllest av meg selv på denne spesielle dagen.  Jeg har forresten en liten gave til dere alle mine kjære blogglesere på denne store dagen.  Og det er selvsagt noen blogginnlegg med spesiell høy språklig, litterær og visuell kvalitet som dere kan kose dere med i dag.  Jeg tenker selvsagt på mine 10 beste blogginnlegg.  Her er the best of the best!  Kos dere!

https://allansverden.no/page-33/?pagelayer-live=1

Forresten, hvis dere heller har lyst til å lese mine 10 dårligste blogginnlegg, kan dere heller klikke her.  Da kommer dere til det aller verste mølet.  Vær advart!  Det er virkelig mye møl, men dere som leser allansverden til daglig er sikkert vant til slikt.  Og det er neppe så stor forskjell på mine 10 beste blogginnlegg og det verste mølet.  Det er i grunnen stort sett bare fjas alt sammen, fra ende til annen:)

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om en bloggers hverdag og utfordringer:  https://allansverden.no/page-23/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har du vurdert å skaffe deg en robotstøvsuger.  Da bør du gå for en Neatsvor X600 Pro.  Jeg er i alle fall svært godt fornøyd med min.  Enkel å bruke, og det beste er at den faktisk klarer å bevege seg under sofaen, oppå gulvtepper og over dørstokken, i motsetning til en annen robotstøvsuger vi hadde tidligere som slet fælt med matter og dørstokker.  Ja, og så kan Neatsvor X600 Pro både støvsuge og vaske, og det blir rent!  Neatsvor X600 Pro er best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2, og med rabattkoden AK15 får du nå 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen!
      Jeg satser på at folk går lei matbloggere før Tom går tom for oppskrifter. Og etter to konger er det vel på tide med ei kjerring på bloggtoppen? Så jeg satser fremdeles på å nå toppen før deg.

      1. Tusen takk! Er nå trygt og godt og alt som det har vært hvis det blir en ny konge på bloggtoppen. Ville vært mer revolusjonerende og skummelt med ei kjerring der, det er helt uprøvd. Men lykke til på ferden mot toppen;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg