Perfekte adventskalendere til de minste og de som er bittelittegranne større!

Reklame | Gymgrossisten, Coolstuff, Shopping4net og Jotex


ICANIWILL//Gorilla Wear//Swedish Supplements//ICANIWILL

Jeg har et tidligere blogginnlegg gitt tips til hvilke adventskalendere som kan passe til han og til henne i år, og det kan du lese mer om her til henne og der til han.  Men det er klart at man kan jo ikke bare tenke på oss voksne i adventstida.  Vi må også tenke litt på barna.  De må vel nesten også få seg adventskalender, slik at de kan forkorte ventetiden frem til jul.  Som blogger, pappa og pedagog vet jeg jo godt hvilke adventskalendere som passer å gi til barna, så følg godt med, for her kommer mine tips til flotte adventskalendere til de minste og de som er bittelittegranne større men ikke så veldig store:)

Hvis jeg som pedagog skulle anbefale en adventskalender, måtte det selvsagt bli en polkagriskalender.  Stille og rolige barn får gjerne litt mer fart på seg hvis man kjører i dem polkagriser.  Og unger liker det meste med sukker, ganske sikkert også polkagriser:)

Dette er noe populært blant unger, tror det er noe dataspill.  Jeg vet egentlig ikke hva det er, men det er en adventskalender i alle fall.

Smykker vet jeg hva er; det er noe man henger rundt halsen.  Som blogger liker jeg denne kalenderen.  Smykker er fint å henge rundt halsen hvis man skal på en premiere på et eller annet og gå på rød løper, og barn kan også henge smykker rundt halsen.

Dette er også noe rart, en adventskalender for gamere tror jeg, men gamere er ikke bloggere, så dette vet jeg ikke så mye om.  Men har du et gamerbarn, vil barnet sikkert like en minecraft-julekalender.

Unger liker Harry Potter og så liker de godterier, sikkert også slike Jelly Beans, og da er dette en perfekt julekalender for et barn skulle jeg ville tro:)

 

Herlige Peppa Gris!!!  Tenkt at det finnes en Peppa Gris adventskalender!!!  Peppa er en av mine favoritter.  Jeg kan faktisk ønske meg en slik adventskalender selv til jul:)

Star Wars er tøft, både for små og store.  Og alle vil vel like en Star Wars-adventskalender:)

Adventskalender med Anna og Elsa og Sven og Olaf og Knut og gjengen i Frozen 2 vil være en populær adventskalender blant barna:)

Jammen var det masse spennende adventskalendere her.  Du kan kjøpe adventskalendere ved å klikke på navnetittel-lenken eller bildet av kalenderen, og husk nå på å bestille direkte fra linken som kommer opp slik at jeg får prosenter av handelen og kan bli søkke rik:)

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Tusen takk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

ELVIS//SILVERO vase Sølv//BARATTI//CLAUDE//MOSH taklampe Black mdf / metall//CHLEO armstol Sennepsgul

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg