Bading og badebomber og dingsebomser!!!

Reklame | CURLI, Iviskin

Nå skal det handle om bading, skjønnhet og velvære i allansverden, og det for alle penga!!  Akkurat det med bading har det forresten handlet om før på bloggen min også, og det kan du lese mer om her eller der.  Det er jo deilig med et deilig bad, er det ikke?  Jo, selvsagt er det det.  Det er jo lett å se at det er deilig med et bad:)

Og mens jeg ligger og plasker i badekaret med badeoljer og skumbad og krone og føler meg vakker, så kjører bloggerfruen i gang sin Iviskin-hårfjerner. Kjempesmart sak!  Iviskin G3 IPL er en lyspulsbasert hårfjerner, hvilket betyr at den fjerner uønsket hårvekst på en skånsom og smertefri måte ved hjelp av lysimpulser.  Så nå har bloggerfruen sluttet med dyre salongbehandlinger, men fjerner heller uønsket kroppshår ved hjelp av noen enkle klikk på denne hårfjerneren.

Iviskin G3 IPL er den beste hårfjerneren på markedet, kåret til best i test av Getfitness.no.  Koster et par tusenlapper, men det sparer man raskt inn når man slipper salongbehandlinger, og med rabattkode fra den o store toppbloggeren himself får man 15% på hårfjerneren, og da blir prisen enda bedre.  Det er bare å oppgi rabattkoden AK15 når du bestiller inne på Iviskin-butikken.  Og hvis du har lyst til å se hvor enkel hårfjerneren fra Iviskin er å bruke, kan du bare klikke her.

Ja, det er kjekt med bra ting som er enkle å bruke og som gir gode resultater!  Og det er bra at bloggerfruen er fornøyd.  Happy wife, happy life!!!  Skjønt helt fornøyd er hun ikke!  Hun har nemlig lyst på ny hårføner.  Den gamle er ikke så bra som den burde være, og nå har bloggerfruen lyst på the best there is hva gjelder hårfønere, nemlig CURLI AeroFlow, denne testvinneren hos dinguide.no og bestetester.no.  Og det er godt mulig at nå er rette tidspunktet å kjøpe denne kraftigste og beste hårføneren på markedet, for vanligvis så koster CURLI AeroFlow 3.500 kroner, men er nå nedsatt til til 2490 kroner, og med rabattkoden Allan10 får man den da enda 10% billigere, slik at den da vil koste bare litt mer enn et par tusenlapper.  Et skikkelig kupp det for den beste og mest avanserte hårføneren på markedet.  Ja, du sier kanskje at ja men sagnomsuste Dyson Supersonic er da vel den beste hårføneren på markedet, men det er den faktisk ikke, for hårføneren til Dyson er bra den, men den er likevel nr. 2 i disse nevnte testene der CURLI AeroFlow er testvinner.  Og bare så det er sagt, så koster Dyson fem tusen og CURLI AerloFlow litt over to tusen, så hvis jeg skulle kjøpe hårføner i gave til bloggerfruen, så blir det selvsagt den beste og billigste hårføneren til bloggerfruen, ikke den dyreste og nest beste.  Jeg er jo ikke dum, snarere tvert i mot, o stor prominent toppblogger som jeg jo er, og skjønnhetsblogger også, bare så det er sagt, og ikke glemt.  Ja, ja, vi får se.  Kanskje får bloggerfruen en CURLI AeroFlow i gave en eller annen gang.  Da blir hun nok fornøyd da ja.  Den som venter på noe godt venter ej forgjeves:)

Du lurer kanskje på hva som er så bra med denne hårføneren fra CURLI?  Det er litt av hvert visstnok.  Denne vidunderlige hårføner-dingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren har jeg fått med meg, og den kan brukes for modeling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har dessuten intet minedre enn 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår, og hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Ja, ja, det får holde med reklame for hårfjerning og hårføning for denne gang, men pass nå på å holde tunga rett i munnen hvis du bestiller ett av disse produktene, slik at du ikke bestiller en hårfjerner hvis du egentlig skulle ha bestilt en hårføner.  Lett å gjøre feil, ordene er jo så like, men om du skulle komme til å bestille feil produkt, kan du uansett bare beholde dette å bestille på nytt det du egentlig skulle ha hatt, for gjør du det så har du to gode skikkelige kvalitetprodukter istedenfor bare ett, og det er uansett kjekt å ha et skikkelig kvalitetsprodukt.  

Men nok info om kvalitetprodukter for denne gang.  Jeg ligger jo som tidligere nevnt og bader litt i dag, i badekaret med masse skum og med oppblåsbar krone på hodet, som seg hør og bør.  Og jeg er ganske så fornøyd når jeg får ligge i badekaret og ta deilige skumbad.  Visste dere forresten at man kan lage sin egne badebomber?  Nei, det var det sikkert ikke alle som visste, men det kan man faktisk.  Man kan faktisk veldig enkelt lage flotte badebomber som man kan legge oppi badekaret neste gang man skal legge kroppen i bløtt, så blir det brusing og action i vannet og god lukt.

Ja, det er enkelt å lage egne badebomber.  Følg med, så skal jeg vise deg hvordan:)  Du trenger bare et eggeglass, plastfolie, vann, duftolje som du får kjøpt på apoteket, samt natron og sitronsyre som du får kjøpt på dagligvarebutikken, som oftest plassert i kakebake-avdelinga.  Og med dette har du det du trenger.  Forresten hvis du vil ha litt kule farger på badebombene kan du også trenge noen konditorfarger.

Jeg nevnte at man trenger et eggeglass.  Og dette er en fin anledning til å bruke bloggervillaens aller fineste eggeglass:)

For å lage badebomber blander man en halv teskje vann og en halv teskje duftolje i en bolle.  Jeg har brukt lavendelolje.  Man tilsetter så drøyt to desiliter natron og drøyt en desiliter sitronsyre, blander godt sammen og knar hele greia til en grovkornet masse.

Så dekker man innsiden av et eggeglass med plastfolie og lar et godt stykke av plasten henge over kanten.

Man stapper så badebombemasse ned i eggeglasset og presser samme til en kule.  Dra så bomben og plastfolien opp, tvinn plast rundt hele bomben og teip igjen.

Nå har du faktisk laget badebombe.  Verre var det faktisk ikke.  Badebombene kan gjerne stå og godgjøre seg noen timer de blir harde og fine:)

Og så er det bare å fylle opp badekaret og legge oppi en badebombe.  Nå blir det brusing og god lukt.  Alt klart for et deilig bad.  God fornøyelse!!!

(Oppskrift på badebombe hentet fra www.nysgjerrigper.no).

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:   https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Iviskin IPL G3:  https://allansverden.no/page-51/

Mer info om CURLI AeroFlow:  https://allansverden.no/page-92/

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

2 kommentarer
    1. Jeg trenger ingen av de greiene du reklamerer for jeg. Uønsket hår har jeg ikke. Og der jeg har mye hår, på hodet, så får det tørke selv. Og hvis jeg skulle trenge føner, så har jeg. Så… det blir nok ikke noe salg i forhold til meg. NEVER! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg