Blogginnlegg som er fine å lese i august:)

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Gjør gode kjøp i dag:  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

Kjære blogglesere!  Jeg tenkte jeg ville anbefale dere noen bra blogginnlegg å lese nå i august, i tillegg til de daglige innleggene jeg legger ut på bloggen min, for jeg regner med at for mange så holder det ikke bare med ett eller to innlegg i allansverden om dagen.  Mange får sikkert aldri nok, så da skal dere få tips til flere blogginnlegg dere kan lese.  Vi leser 11. august i dag, jeg begynner på jobb om to dager etter sommerferien, og jeg kjenner i stadig større grad at tristheten og tungsinnet begynner å melde seg, sterkere for hver dag og hver time som går, som seg hør og bør når sommerferien går mot slutten.  Derfor vil jeg denne måneden anbefale triste blogginnlegg til dere, som dere kan kose dere med.  Man kan jo ikke ha det gøy hele tiden, for da blir man jo lei av å ha det gøy til slutt, og det som er gøy blir ikke lengre gøy, men med mine anbefalninger om blogginnlegg for august, så skal ting bli trist, skikkelig triste greier altså, og da kan ting bli gøy ved en senere anledning. 

Ok, nok fjas om alt eller ingenting.  Første blogginnlegg som kan være fint å lese i august hvis ting skal være litt trist er selvsagt et blogginnlegg om et skikkelig stygt potetgull…..jeg tenker vi går for dette innlegget om potetgull med bruna smør og hvitløk:  https://allansverden.blogg.no/mere-ekkelt-potetgull.html

Er ikke dette ille nok, kan man bare lese ett til om fælt potetgull, og da potetgull med smak av appelsin og sjokoloade.  Fytterakkern!!!  https://allansverden.blogg.no/hva-kan-vaere-verre-enn-pepperkakepotetgull.html

Jeg vil anta at dårlige blogginnlegg vil gjøre bloggleseren trist.  Jeg har laget intet mindre en fire blogginnlegg om blikkskilt.  Dette er ikke det mest interessante temaet man kan lese om.  Les disse fire innleggene og bli skikkelig trist og lei:)  https://allansverden.no/page-58/?pagelayer-live=1

Er ikke disse fire innleggene dårlige nok, så kan jeg anbefale mine 10 dårligste blogginnlegg, det verste mølet.  For noe makkverk!  Man burde bli skikkelig trist og lei av å lese slik møl og fjas og tull!!!!  Huff!!  https://allansverden.no/page-34/?pagelayer-live=1

20220123_120114-1200x1600

Triste sanger passer å lytte hvis man skal være litt trist.  Få med deg min oversikt over de 10 tristeste sangene – passer perfekt å lytte til på en blåmandag.  Jeg regner med jeg skal lytte til alle 10 når jeg setter meg i bilen for å kjøre på jobb om to dager:  https://allansverden.blogg.no/musikk-pa-en-blamandag.html

Ja, nå får du mange fine tips til trist lesning, og når du har lest alle disse innleggene og klikket på reklamen og sånt, så kan du går over til mer trist litteratur.  Her er i alle tips til mye trist lesning, alt fra Hamsun til Dostojevskij:)  https://allansverden.blogg.no/hvilken-litteratur-passer-det-a-lese-pa-en-blamandag.html

Jeg anbefaler dere å lese den triste historien om Nirpin Jouni.  Det er ikke lystig lesning.  Det ender med halshugging, og stort tristere kan det vel ikke bli?  https://allansverden.blogg.no/historien-om-nirpin-jouni.html

Mye trist der å kose dere med nå i august.  Begynner på jobb igjen om to dager altså.  Skal surke litt mer på bloggen i morgen, og enda mer på tirsdag!  Ja, spesielt innlegget på tirsdag vil ikke sømme seg før lystige og glade sjeler:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Er du mann og langhåret lasaron og kanskje kunne trenge en hårføner til å få tørket det lange håret ditt etter at du har dusjet?  Da bør du sikre deg den beste og kraftigste hårføneren på markedet, nemlig CURLI AeroFLOW.  Og den beste og kraftigste hårføneren passer selvsagt også helt perfekt til alle damer også, bare så det er sagt.   For denne vidunderlige hårfønerdingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modeling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og bruker rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no, og bare så det er sagt så er sagnomsuste Dyson Supersonic nr. 2 på disse testene, og den koster dobbelt så mye Curli AeroFlow.  Hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Fantastisk august-tilbud!  Få fantastisk august-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Og vet dere hva?  Hadde jeg hatt en elskerinne eller flere, hvilket jeg ikke har, så skulle de jammen fått hver sin Iviskin er et skikkelig bra kvalitetsprodukt som damene liker!!  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg