Jeg smaker på potetgull med smak av hvitløk og brunt smør!!!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Rabattkoder:  AK15 – 15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3.  Allan10 – 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow.

I dag skal det handle om potetgull i allansverden.  Og det har det jo gjort før også.  Jeg har blogget om potetgull ved flere anledninger tidligere, og jeg har visst latt meg fascinere av rare smaker på potetgullet som jeg har testet ut.  Jeg har nemlig smakt på potetgull med smak av pepperkaker, julebrus, tare og steinsopp og appelsin-og sjokoladesmak, og ingen av disse smakene er på noen måte noen høydare for å si det diplomatisk.  Potetgull med tare og steinsopp er ikke det verste jeg har smakt, men heller ikke det beste.  Det samme må sies om om potetgull med smak av julebrus.  Potetgull med pepperkakesmak er imidlertid det verste jeg har smakt, i alle fall hva gjelder potetgull, men det var bare det verste potetgullet jeg hadde smakt inntil jeg kom over potetgull med appelsin-og sjokoladesmak, som alle skjønner er en helt jævli smak på et potetgull, bortsett fra smak-testerne hos Sørlandschips, og egentlig skjønner man jo det allerede før man har smakt.  Og skal jeg kåre verdens jævligste potetgull, må det bli potetgullet med appelsin-og sjokoladesmak.  Det er er helt aldeles forferdelig.  Det er grusomt, kvalmende, ekkelt!!  Fysj!!  Fytterakkern for et forferdelig potetgull!!!  Men er nå egentlig dette appelsin-og sjokoladepotetgullet verdens verste potetgull likevel?  Kan det likevel tenkes at det kan finnes en smak der ute som kan være enda verre.  Jeg begynte å lure da jeg i butikkhylla en dag plutselig fikk øye på potetgull med bruna smør og smakfull hvitløk!  Ja, du hørte rett!  Brunt smør og hvitløk som en smak på et potetgull!!!  Hvitløk kan jo være godt i mat og sånt, men kanskje litt heavy i et potetgull der man gjerne gafler i seg mye.  Og brunt smør!!  Hvem i himmelens navn går rundt og kjenner at nå er jeg litt sulten og det hadde vært godt med noe godt og jammen fikk jeg veldig lyst på brunt smør!  Brunt smør!!  Hallo!!!  Potetgull med hvitløk og brunt smør!!!!  Det høres ikke bra ut!  Nei, det høres såvisst ikke bra ut!!  

Er det noen her ute som får sånn lyst på potetgull når de får vite at det smaker bruna smør og hvitløk?  Det kan jeg vanskelig tenke meg, bortsett fra smakstesterne hos Sørlandschips selvsagt.  De må ha et sterkt oppsigelsesvern disse smakstesterne hos Sørlandschips, for jeg har fått med meg at mye av disse ekle smakene de har påført potetgullet har ikke solgt veldig bra, og det kan du lese mer om her, og det er vel som hos oss kommunalt ansatte at det nytter ikke med ren udugelighet for å få sparken, og takk og pris for det, man må nesten gjøre noe kriminelt, og noe alvorlig kriminelt skal man bli oppsagt, antakalig er ståa sånn også hos Sørlandschips.  Skjønt å lage et potetgull med smak av appelsin og sjokolode, eller med smak av hvitløk av brunt smør, det må vel nesten grense mot like på noe kriminelt.  Ok!  Nok om arbeidsrett og juss for i dag.  

Jeg tok med meg en pose potetgull med hvitløk og brunt smør til kassen og gjorde meg klar for å betale.  Kostet nesten ingenting.  Den var på supertilbud, 75 % eller noe sånt.  Vel hjemme åpnet jeg posen, stakk nesetippen halvlangt nedi for å sniffe i meg alle de deilige duftene.  Jeg dro nesen raskt opp igjen.  Klar for å smake!  Skulle jeg endelig ha klart å finnet et potetgull som smaker enda verre enn potetgull med appelsin-og sjokoladesmak, i den grad det i det hele tatt er mulig?  Jeg plukket opp et flak med smak av bruna smør og hvitløk…og gjorde meg klar til å føre herligheten inn i munnen…

Jeg knasker i meg et potetgull-flak!!  Fytterakkern for et fælt potetgull!!!!!  Man kjenner smaken av brunt smør, og det kjennes og føles ikke bra, mer kvalmt enn ikke bra faktisk.  Og smaken av hvitløk gjør ikke sakene stort bedre.  Fysj!    Forferdelig greier!  Jeg griner på nesa!  Ansiktet blåser seg opp og inntar en noe fordreid stilling!!  Potetgull med bruna smør og hvitløk er som vi alle skjønner ikke særlig godt.

Men er potetgull med bruna smør og hvitløk enda verre enn potetgull med appelsin-og sjokoladesmak?  Nei, selvsagt er det ikke det.  Så ille er det ikke!  Og så ille skal det vel godt gjøres om noe kan bli.  Verste potetgull er fortsatt potetgull med appelsin-og sjokoladesmak.  Potetgull med bruna smør og hvitløk får terningkast 2, en svak toer.  Og det betyr at det er ikke spesielt godt.  Snarere tvert i mot!  Potetgull med bruna smør og hvitløk er æsj, skikkelig æsj, men det finnes også det som smaker enda verre.  Du kan jo prøve selv og se hva du synes:)  Eller så kan du jo bare kjøpe en pose potetgull med spansk paprika eller salt og pepper som smaker godt:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Nesten utsolgt!!!  CURLI AeroFlow!!!!  Damene og langhårete lasaroner går mann av huset for å sikre seg et eksemplar av den beste og kraftigste og mest proffe hårføneren på markedet på supertilbud.  Få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow i tillegg til rabatten på tusen kroner som allerede er gitt – bruk rabattkoden Allan10 og gjør et hårføner-kupp i dag før det er for sent!!!  Hårføner-butikken finner du her.

Fantastisk august-tilbud!  Få fantastisk august-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Og vet dere hva?  Hadde jeg hatt en elskerinne eller flere, hvilket jeg ikke har, så skulle de jammen fått hver sin Iviskin er et skikkelig bra kvalitetsprodukt som damene liker!!  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg