Det er slutt! Jeg gidder jeg ikke å blogge mer i år!!

Reklame | Gymgrossisten, Lyko, Tannrevel, Elskling.no

GASP//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL

Det er slutt!  Jeg har kommet til den erkjennelse at jeg ikke vil komme med flere blogginnlegg for i år.  Så det betyr at dette blogginnlegget er det aller siste nye blogginnlegget i allansverden du får lese i år.  Det kommer ingen flere.  Mange vil sikkert synes det er trist!  Og det er det selvsagt.  Alt har en slutt!  Men ikke fortvil. Det kommer nytt innlegg til neste år, i morgen altså.  Da ses vi igjen!  Og for en start på det nye året det blir!  Det blir nyttårstale fra den o store prominente toppbloggeren på bloggen.  Og nyttårstalen publiseres allerede klokken 00.01 i morgen, hvilket vil si ett minutt over midnatt.  Mens rakettene farer over himmelen publiseres altså nyttårstalen min på bloggen min.  For en fantastisk start på det nye året!  Det kan vel umulig bli bedre enn det!

Ja, så er det altså blitt nyttårsaften, årets siste dag.  Vi feirer forresten nyttårsaften oppe på Penthouse Månetoppen 38D i Målselv Fjellandsby, omtrent slik vi gjorde i fjor, og det kan du lese mer om hvis du klikker her.  Det blir kalkun, champagne, waldorfsalat, raketter og mere til, for å nevne noe.  Jeg nevnte at nyttårstalen min på bloggen blir publisert ett minutt over midnatt, ved overgangen til nytt år, og jeg håper dere som hadde tenkt å sende opp raketter faktisk gjør det, og heller leser nyttårstalen etter at dere har sendt opp rakettene.  Det ville jo være synd om det ikke blir raketter i det hele tatt ettersom alle skal lese nyttårstale, så jeg anmoder alle om å gjøre seg ferdig med rakettene og så lese nyttårstalen i ro og fred etter at rakettene er sendt opp.  Da er det også bedre tid å klikke på all reklamen og kanskje bestille noe direkte fra den lenken som kommer opp:)

På årets siste dag passer det å se litt frem mot året som skal komme, men også se tilbake på det året som nærmer seg slutten.  I morgen blir det altså bloggerens nyttårstale i allansverden der jeg også skal skue fremover, men i dag skal jeg se litt tilbake på det året som har gått.  Og det skal jeg gjøre gjennom en kavalkade over blogginnlegg og bilder fra året som har gått.  Det må selvsagt være musikk til, og det blir “Neste år” med Maria Mohn.  Flott sang og tekst om nyttår, det som skal komme, og de viktige tingene i livet!  Så da er det bare å klikke på musikklenken fra youtube under, scrolle deg videre nedover og kose deg med lenker til 12 blogginnlegg, ett fra hver måned, samt bilder, fra året 2022.   God fornøyelse!

Ett år er gått i allansverden:

Januar:  Sola er tilbake!

Februar: Bloggere kan visst også få korona

Mars:  Gratulerer med dagen til bloggerfruen!

April:  The day after Reistadløpet

Mai:  Vil vi ha noen samlinger på valen?

Juni:  Hva kan man gjøre på en trampoline?

Juli:  Opp til korset på Filerimos

August:  Sherpatrappa

September: Vi forlot våre hjem, vi forlot våre koner, vi forlot våre barn, for hva?

Oktober:  Skattejakt på perlekysten

November: Stemmer det at når dagen er blå, er allting godt?

Desember:  Julegrantenning og pepperkakebakedag

Da er der bare en ting å si, og det er…….godt nyttår!!!  Ha en riktig så fin nyttårsaften alle sammen!

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Velkommen tilbake til neste år:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om nyttårsfeiring:  https://allansverden.no/page-53/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Braun//Remington//Kevin Murphy//Sebastian Professional

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg