En mørkeblå onsdag i august!

Reklame | Lindex, Tanrevel og Elskling.no

Ja, så var det ny dag.  Det er onsdag!  Tiden går, allansverden består.  Og livet vandrer videre!  I sommer lekte livet, ettersom jeg hadde ferie.  Men all good things must come to an end, også sommerferien, og i går var det ubønnhørlig slutt.  Det var blåtirsdag i går.  Back to work!!  Kommunal jobb ventet på den o store toppbloggeren og fremtidige bloggkongen som dessverre tjener så lite på bloggingen at han må ha en kommunal jobb ved siden av bloggingen.  Det er trist som fan at det må være slik!  Ja trist som fan, for å si det mildt – rene ord for pengene!!  Jeg er altså litt trist, også i dag.  Men hvis du dog klikker på litt av reklamen som er lagt inn på dette blogginnlegget, og kjøper noe du sikkert ikke har bruk for, men som kan være kjekt å ha, får jeg prosenter av transaksjonen, og da blir jeg straks litt lettere til sinns, i alle fall litt.

Hvordan kjennes så denne dagen ut?  Det er onsdag.  Det er en blå onsdag.  Denne onsdagen kjennes ikke spesielt bra ut.  Det er blåonsdag!!!  Jeg må straks hive i meg noe frokost og kjøre på jobb!  Jeg får håpe ting blir bedre i morgen, men det er langt fra sikkert.  Det blir sikkert blåtorsdag i morgen.  Jeg må jo på jobb i morgen også.  Har ikke fått sparken enda så vidt jeg vet, så det blir jobb, og følgelig blåtorsdag…..

Men jeg får vel ta en dag av gangen, og i dag er det da altså onsdag, blå onsdag.  Hva spiser man så til middag på på en onsdag, en sånn blå onsdag.  Det må bli blåonsdag-grøt.  En gang for lenge siden så jeg på onsdag som lillelørdag, en light versjon av lørdag.  Gudene vet hva jeg må ha tenkt på.  Jeg vet ikke.  Onsdag er blåonsdag nå som arbeidsåret er i gang, så da blir det blåonsdag-grøt.  Klikk her for å se hvordan du lager denne deilige grøten.  Jeg kommer forresten også med anbefaling til hva som passer og sømmer seg å drikke til slik grøt.  Klikk her da så får du se.

Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

1 kommentar
    1. Så stusselig at du kjeder deg til jobb, da. Håper det går bedre når du har kommet over disse første blådagene😅 En annen ting. Reklamen. Jeg får fortsatt ikke Metapic til å funke. Gjør du? Eller er det tidligere linker som du har lagra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg