ENDELIG MANDAG!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

ENDELIG MANDAG!!!  Nei, jeg er ikke full!  Og jeg er heller ikke blitt gal!!  Jeg gjør som Petter Stordalen som roper ut ENDELIG MANDAG med store feite bokstaver og proklamerer mandag som sin favorittdag, all den tid mandag jo er starten på en nye uke med nye muligheter for å tjene enda mere penger.  Og det gjør jeg også i dag!!!  Jeg driter i den kommunale jobben i dag, ja, sånn i overført betydning altså, glemmer den helt en stakket stund og fortrenger at det er mørk og tung blåmandag i dag, men minner meg selv heller på at jeg er o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge som selvsagt tjener penger på reklame, som seg hør og bør en prominent toppblogger, og fremtidig bloggkonge, og da blir denne mandagen også for den o store, altså meg selv, starten på en ny uke der det er nye muligheter for å tjene enda mer penger på reklame.  Jeg tenker slik!  Så da brøler jeg ut ENDELIG MANDAG med store feite bokstaver jeg også.  Det er forresten fint å prøve og tenke likt som en kakse som Petter Stordalen.  Skal man bli søkke rik, er det sikkert lurt å ha riktig innstilling, tenke positivt, og se på en ny dag som en mulighet for å få inn mere gryn, penger altså.  Og så er jeg innstilt på å holde på, være tålmodig, og ikke gi meg.  Rikinger og kakser har gjerne ikke blitt rikinger og kakser sånn helt med en gang.  De har vel ofte holdt på en stund…

Og det skal jeg også.  Jeg skal holde på til de store pengene kommer.  Og kanskje begynner de store reklamepengene å rulle inn allerede denne uka.  Tja, det er lov å håpe, og det gjør jeg, jeg håper…

Synes du forresten det fort blir mye støv og skit i boligen, hybelkaniner og slikt.  Da bør du gjøre som jeg.  Skaff deg en robotstøvsuger.  Min robotstøvsuger heter “Bjørn” og rengjør gulvet så det blir skinnende rent, mens jeg sitter i godstolen og leser avisa.  Bjørn er en Neatsvor X600 Pro, og den kan jeg anbefale til alle og enhver.  “Bjørn” støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Koster selvsagt litt en slik robotstøvsuger.  Neatsvor X600 Pro koster en fem seks tusen, men med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken, og da blir det ikke så ille gærn pris.  Og da får du the best there is hva gjelder robotstøvsugere til den prisen.  Neatsvor X600 Pro er nemlig best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Les mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Er du en fin dame, eller en fin mann, men sliter du med uønsket hårvekst og er lei av sånne hårfjernere som mer må betraktes som torturredskaper?  Da bør du du skaffe deg en hårfjerner fra Iviskin, sier bloggerfruen som er kjempefornøyd med sin Iviskin IPL G3.  Iviskin fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Nå er tiden inne for å kaste den gamle barberhøvelen og eventuelt andre gammeldagse torturredskaper og gå over til ny moderne hårfjernere og ny teknologi.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Koster drøye to tusen en sånn hårfjerner fra Iviskin, neppe mye mer enn en salongbehandling, og med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken og da blir det vel ikke så ille gærn pris egentlig for et veldig bra produkt, som virker kan bloggerfruen fortelle.  Løp og kjøp Iviskin IPL G3, eller enda enklere, klikk og kjøp, her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Ja, så får jeg ønske dere alle en fin mandag!  Ja, hvis du kjøper en robotstøvsuger og en hårfjerner i dag, med rabattkoden jeg har oppgitt, og kanskje også kjøper noen i julegave til familie og venner, med rabattkoden jeg har oppgitt, så føler jeg denne mandagen og resten av uka blir ganske så bra.  Mandag, ny uke, nye muligheter folkens:)

Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake en annen dag. Men ikke vent for lenge, for da er det ikke sikkert jeg har denne rabattkoden AK15 som gir deg 15% rabatt på the best there is hva gjelder robotstøvsugere og hårfjernere.

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om blåmandager.

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

 

7 kommentarer
      1. Takk! Så hyggelig at du har fått med deg at det er ikke bare mandager jeg får til å reklamere:) Jo, jeg er godt fornøyd med meg selv om min egen evne til å reklamere på bloggen min alle ukedagene:)

    1. Hva, har du kalt opp robotstøvsugeren din etter samboeren min? 😂
      Petter Stordalen har sikkert vært på foredrag med Karin Fevaag Larsen. Det er hun som står bak oppfinnelsen “Endelig mandag”! 😀
      Ønsker deg en fortryllende mandag! 🤗

      1. Ja, det passer vel bra at robotstøvsugeren er kalt opp etter samboeren til en prominent toppblogger. Jeg havnet jo på min kommunale jobb i dag, så da ble det skikkelig blåmandag likevel ja, som seg hør og bør. Er det Karin Fevaag Larsen som har funnet opp “Endelig mandag”? Har ingen planer om å få med meg noe foredrag fra henne!

        1. Jeg var på et foredrag med henne som tillitsvalgt da jeg jobbet som lærer. Veldig bra, supert for trøtte lærere, som våknet så det holdt. 😀 Men du trenger sikkert ikke dette foredraget 😉
          Har jeg også fått tittelen prominent toppblogger nå? 😂 Blir det kanskje når Trondheims største avis har somlet seg til å publisere intervjuet med meg… 😀

            1. Tusen takk, o store toppblogger 😀 Avisa har for lengst intervjuet meg, og tatt bilder, så de mangler bare plass i avisa, hihi 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg