Farsdag i bloggervillaen

Reklame | Neatsvor og Iviskin

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

Det er farsdag i bloggervillaen i dag.  Og jeg koser meg!  Det har jeg gjort alt fra da jeg våknet, og oppdaget at bloggerfruen hadde stått opp, likeledes Picasso Kristensen, og jeg kunne høre stemmer fra bloggerfruen og bloggerbarna ute på kjøkkenet, likeledes en og annen voff fra Picasso Kristensen.  Og jeg skjønte jo da at her hadde resten av gjengen i bloggervillaen begynt å forberede farsdagen til far, altså meg selv, og jeg er jo da også identisk med den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og som har vunnet pris i Gryxen Awards både i 2021 og 2022, og som har veldig lyst til å vinne pris i år også.

Og for en start på farsdagen det ble.  For ikke lenge etter at jeg hørte stemmer på kjøkkenet, og en og annen voff, kom gjengen skridende inn på soverommet med frokost på senga.  Og for en flott frokost på senga.  Jeg tror jeg smeller til med terningkast 6.

Kaffe, baconpølse, salami, rundstykker, croissant, skolebolle, egg og bacon.  Masse godt!  Ja, og så var det svindyr appelsinjuice fra Eide handel i Tromsø, som seg hør og bør på frokostbrettet til en o stor prominent toppblogger!

 

Jeg kan ikke si annet enn at jeg ble stappmett av den deilige frokosten.  Var faktisk flere som var sulten denne fine søndag morgenen i november.  Picasso Kristensen hadde fryktelig lyst til å komme opp til far i senga.  Har er blitt litt tung fått litt dårlig spenst, men med litt hjelp kom han seg opp slik at han fikk seg en liten bit baconpølse og en bit salami og litt bacon.

Pakker ble det også på far.  Bloggerbarna er jammen snille med den o store prominente toppbloggeren…

Kjempefine gaver:)  Og inne i en av pakkene skjulte seg til og med et helt nytt glass med Svenskjævlar.  Det blir jammen lettere å gå den mørke og grå november-månden i møte med et helt fullt glass med Svenskjævlar!!!

Farsdagen har startet veldig bra:)  Og den blir å fortsette på samme måte, for senere venter farsdagskake.  Og hvis du trenger inspirasjon til å finne gode kaker å bake denne farsdagshelga, kan du bare klikke her

Vi tar forresten litt sen middag i dag.  Og vi smeller til med ribbe, tilberedt slik vi pleier å gjøre det for å få sprø svor, og det kan du lese mer om der.

Det er min dag i dag!  Herregud for en herlig dag!!  Og den blir om så bare enda herligere når ribba er ferdig i kveld en gang.

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Har du vurdert å skaffe deg en robotstøvsuger.  Da bør du gå for en Neatsvor X600 Pro.  Jeg er i alle fall svært godt fornøyd med min.  Enkel å bruke, og det beste er at den faktisk klarer å bevege seg under sofaen, oppå gulvtepper og over dørstokken, i motsetning til en annen robotstøvsuger vi hadde tidligere som slet fælt med matter og dørstokker.  Ja, og så kan Neatsvor X600 Pro både støvsuge og vaske, og det blir rent!  Neatsvor X600 Pro er best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2, og med rabattkoden AK15 får du nå 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg