Herlige hockeygrapes er nesten like gode som hockeycrocs!!!

Reklame | Gymgrossisten, Elskling, Tanrevel og Lindex

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Verdens beste godteri er hockeycrocs, den nydelige godterikombinasjonen av hockeypulver og gelekrokodiller; det er så godt at det må bare bli terningkast 6 hvis man skulle anmelde noe slikt godteri og det er nesten umulig å slutte å smake hvis man skulle finne på å prøvesmake på noe så utrolig godt og jeg får egentlig veldig lyst på mer og tror jeg skal sette meg i bilen og komme meg på butikken for å kjøpe hockeypulver og flere slike krokodiller fra smågodt-disken og komme meg hjem det forteste jeg kan for å lage flere hockeycrocs som jeg kan kose meg med:)  Klikk her hvis du har lyst til å lese mer om disse hockeycrocsene:)

Det er imidlertid ikke bare hockeycrocs man kan lage med hockeypulver.  Man kan også lage hockeygrapes.  Og det er jammen ganske godt det også. Hvis du skal lage hockeygrapes, trenger du hockeypulver og druer.

La druene bli litt våte og legg dem i en skål.  Hell over hockeypulver og siden druene er litt fuktige, så vil hockeypulveret feste seg på druene, og du kan nyte deilige hockeygrapes:)  Det er faktisk også ganske så godt ja.  Det slår ikke hockeycrocs skal vite, men det er absolutt en god liten lekkerbiskdrue-snadder:)

Det er mye man kan lage med hockeypulver ja.  Kanskje jeg skal prøve det på grøten også, istedenfor kanel.  Kanskje prøve hockeypulver på lillelørdagsgrøten?  Man vet ikke om det er godt før man har smakt.  Klikk her for å lese mer om hvordan du lager lillelørdagsgrøt:)

Prøv gjerne en hockeygrape du også:)  Ha en fin dag ellers da.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har kona, datter, kjæresten, samboeren eller en av elskerinnene lyst på en stripet genser med rullekrage til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

SBD Apparel//Röhnisch//Röhnisch//Nike

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg