Hvitløk-snadder!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

Det er mange gode grunner til å spise hvitløk!  Hvitløk inneholder vitamin B, vitamin C, mineraler som jern, fosfor, kalsium og magnesium, og kanskje noe annet rart?  Hvem vet?  Jeg vet ikke, for jeg er ikke ernæringsekspert eller kjemiker eller hva det nå måtte være.  Jeg er bare o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge som blogger om masse fjas, også om hvitløk, for å tjene meg søkke rik på reklame.  Og i dag skal jeg altså blogge og fjase litt om hvitløk.  Jeg har tidligere blogget og fjaset om mye rart, for eksempel om pastinakk og stekte potetbåter, men i dag er faktisk turen kommet til hvitløken.  Nevnte jeg forresten at hvitløken kan også virke støttende for immunforsvaret og den kan bidra til opprettholde hjertehelse?  Hvis jeg ikke gjorde det, så har jeg i alle fall gjort det nå.  Så da vet vi det.

Ja, det var denne hvitløken.  Ikke alle liker hvitløk.  Noen hater hvitløk, tror jeg.  Selv liker jeg hvitløk, i moderate mengder i alle fall, og kjempegodt med hvitløksbaguetter til for eksempel lasagne.  Nam! nam!  Men så fant bloggerdatter at hun skulle prøve noe rart hun hadde sett et eller annet sted på nettet sikkert, og som involverte hvitløk, og det tenkte jeg at jeg skulle tipse dere om å prøve.  Jeg har prøvd, og det var ikke helt jævli.  Det var helt greit, og noen liker det kanskje enda bedre enn helt greit, og andre igjen vil kanskje synes det er helt for jævlig.  Det er nok bare en ting å gjøre.  Og det er å prøve om man liker eller om det er æsj, eventuelt skikkelig æsj!!!

For å lage dette hvitløksnadderet trenger du følgende…

Hvitløk (på glass), sriracha-saus (eller annen hot chilli saus) og timian.  Start med å åpne glasset med hvitløk og hell ut mest mulig av væsken i glasset.  Fyll så på med sriracha-saus…

Og fyll så på med timian…

På med glasset…..shake it up…..burde en o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge hatt en enda bedre telefon som kan ta skarpere bilder selv når det er bevegelse i bildet.  Jeg skulle ville mene det ja:)

Og så er det tid for å smake…..hvitløksnadder på skjeen…..og straks på vei inn i munnen……..:)

Og hvordan smaker så hvitløksnadder?  Jo, det smaker hvitløk!  Og så litt chillisaus og timian.  Helt greit i alle fall i små mengder.  Kan bli litt mye å helle i seg et helt glass på null komme niks, men det kan det også bli i andre sammenhenger, og det er viktig å finne den riktige balansen i livet, av litt av hvert, også hva gjelder å helle i seg hele glass med hvitløk.  Men dette bør du gjerne teste ut.  Man kan ikke vite om man ikke liker før man har prøvd.  Og hvitløk er greit.  Det skal visst holde vampyrer på avstand også, og hvis jeg forresten blir lei av at bloggerfruen skal komme og kysse på meg hele tiden, så kan jeg bare helle i meg et glass med hvitløk, med litt sriracha-saus og timian. Nå bør jeg sikkert for husfredens skyld presisere at jeg mener ikke å antyde at bloggerfruen er vampyr, men det jeg prøver å si er at bloggerfruen er blant dem som ikke liker hvitløk! Så da får i alle fall bloggerdatter og jeg ha hvitløk-glasset i fred;)

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Synes du det fort blir mye støv og skit i boligen.  Da bør du gjøre som jeg.  Skaff deg en robotstøvsuger.  Min robotstøvsuger heter “Bjørn” og rengjør gulvet så det blir skinnende rent, mens jeg sitter i godstolen og leser avisa.  Bjørn er en Neatsvor X600 Pro, og den kan jeg anbefale til alle og enhver.  “Bjørn” støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Koster selvsagt litt en slik robotstøvsuger.  Neatsvor X600 Pro koster en fem seks tusen, men med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken, og da blir det ikke så ille gærn pris.  Og da får du the best there is hva gjelder robotstøvsugere til den prisen.  Neatsvor X600 Pro er nemlig best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her. Les mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Sliter du med uønsket hårvekst og er lei av sånne hårfjernere som mer må betraktes som torturredskaper?  Da bør du du skaffe deg en hårfjerner fra Iviskin, sier bloggerfruen som er kjempefornøyd med sin Iviskin IPL G3.  Iviskin fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Nå er tiden inne for å kaste den gamle barberhøvelen og eventuelt andre gammeldagse torturredskaper og gå over til ny moderne hårfjernere og ny teknologi.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Koster drøye to tusen en sånn hårfjerner fra Iviskin, neppe mye mer enn en salongbehandling, og med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken og da blir det vel ikke så ille gærn pris egentlig for et veldig bra produkt, som virker kan bloggerfruen fortelle.  Løp og kjøp Iviskin IPL G3, eller enda enklere, klikk og kjøp, her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg