Intervju med en toppblogger

Reklame | Sephora, Babyshop, Nelly og Nordic Nest

Jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no!!!  Og det er det sikkert noen som har fått med seg, for det kan nok hende at jeg har kommet til å nevne det i noen blogginnlegg, men om du har lyst til å lese mer om denne fantastiske plasseringen på topplista til blogg.no, kan du klikke her.  Jeg har dog ikke nådd den ultimate bloggtoppen, det vil si førsteplassen på topplista til blogg.no.  Men det er det andre som har gjort, nådd den ultimate bloggtoppen altså, og det har ikke gått upåaktet hen.  En toppblogger nådde en gang førsteplassen og ble faktisk intervjuet av Dagsavisen eller var det Dagbladet, om det å være blogger, om det å være menneske, om oppturer og nedturer og annet fjas. 

Det var sikkert stas for denne bloggeren å bli intervjuet av Dagsavisen eller Dagbladet eller hva det nå var.  Det gir jo litt ekstra oppmerksomhet for bloggen, og det er alltid bra for besøkstall og sidevisninger.  Jeg har altså vært nr. 2 på samme topplista, ganske så nær toppen med andre ord, men ennå har ikke så mye som den lille lokalavisa der jeg bor tatt kontakt for å få et intervju, så da er det bare en ting å gjøre.  Jeg må ta saken i egne hender, intervjue meg selv, lage mitt eget intervju med en toppblogger, og det tenker jeg at skal gjøre ved å bruke samme spørsmål som ble brukt i intervjuet av toppbloggeren i Dagsavisen eller Dagbladet.  Så da blir det intervju av en toppblogger!  Jeg kan forresten nevne at også bloggeren Bunny har laget et intervju med en toppblogger, altså et intervju med seg selv ved å bruke spørsmålene fra det nevnte intervjuet, og intervjuet av toppbloggeren Bunny kan du lese hvis du klikker her.  Men nå skal det ikke handle om Bunny, det skal handle om den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen himself i egen høye person.  Her følger intervju med en toppblogger, den o store prominente altså.

Er livet på topp uforutsigbart?

Det vet jeg ikke.  Jeg er en enkel sjel, og om livet på toppen er utorutsigbart eller ikke, er ikke noe jeg har filosofert så mye over.  Det jeg kan si om livet på toppen er at det er deilig.   Jeg liker meg høyt oppe på topplista til blogg.no.  Jeg føler meg veldig hjemme der oppe, og det å ligge høyt oppe på topplista har bare gjort underverker for meg.  Det har i alle fall ikke skadet selvbildet mitt på noen negativ måte!

Gjennom tiden har du delt både hjerteskjærende og gledelige nyheter fra livet ditt på bloggen. Hvorfor har du valgt å blottlegge deg på den måte?

Ehhhh….ja, hvorfor har jeg nå det….hmmm….jo, jeg er jo her på blogg.no for å prøve å tjene meg søkke rik på blogging, og da deler jeg litt gledelige nyheter med alle mine kjære blogglesere som jeg jo er helt avhengig av for å bli steinrik, og noen ganger blir det også mer trist og hjerteskjærende nyheter fra livet, som for eksempel den gangen jeg gikk Reistadløpet på mannskit-ski og korpulente gamle gubber i fjellanorakk og ryggsekk bare gled i fra meg i nedoverbakkene mens jeg stod og staket som en gal!!!  Klikk her hvis du vil lese mer om denne hjerteskjærende opplevelsen!!!

Det har kommet en del kritiske kommentarer også, om at du skriver for personlig. Hva tenker du om det?

Jeg er den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen himself og jeg hever meg følgelig over all kritikk.  Jeg vet best!!!  Og jeg skriver ikke for personlig!!!  Jeg skriver bare fjas!!!  

Har du et mål med bloggen?

Selvsagt!  Jeg har et klart definert mål med bloggen.  Jeg vil bli rik, steinrik.  Jeg vil vasse i penger, bygge min egen pengebinge i hagen.  Jeg innser det kan bli vanskelig å vasse i penger, for det er bortimot fullstendig umulig å få tak i penger, slike sedler og mynter altså, ettersom den fysiske banken forsvant her jeg bor oppe i gokk, og butikkene nesten ikke har penger i kassa og er lite lysten på gi bort noe av det lille de har.  På den lokale Coop’en er det en grense på noen få hundrelapper man kan ta ut, hvis de i det hele tatt har noe, og det blir ikke mye å vasse i det.  Men det er også helt greit om det fylles opp på kontoen min med reklamepenger.  Klikk her hvis du er kommersiell aktør og kan være nysgjerrig på et sponsorsamarbeid med allansverden.  Jeg liker og anbefaler alt mulig rart som jeg får betalt for å like og anbefale:)

Du har tidligere sagt at du hadde som mål å komme på topplisten, hva skjer når målet er nådd?

Nei, jeg tror ikke jeg har sagt det.  Jeg har sagt jeg har hatt som mål å komme på toppen av topplista.  Det er vel og bra å være på topplista.  Det er enda bedre å være høyt oppe på topplista.  Målet må vel være å ligge høyt her oppe på topplista og så kanskje satse på en førsteplass når Tomsmatprat, som nå ligger på toppen med mange tiltalls tusen sidevisninger pr. dag, har brukt opp alle oppskriftene og ikke lenger har noe å blogge om, slik at han kan begynne å dale nedover på lista.  Han kan da vel ikke ha så mange oppskrifter igjen?

Hva synes resten av familien om suksessen?

De synes jo det er stas, men jeg er samtidig ikke helt sikker på om resten av familien har innsett hvilken o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge jeg egentlig er.  Det hender at bloggerfruen spør om jeg ikke kunne tømme kattedoen.  Burde en o stor prominent toppblogger måtte være nødt til å tømme en kattedo?  Nei!!!!!!!!!!!!

Leser du noen andre blogger?

Nei!  Jeg leser kun min egen blogg, og jeg vil anbefale alle andre å holde seg til allansverden.blogg.no.  Så hender det vel at jeg noen ganger klikker meg inn på noen av de andre bloggene på blogg.no, ingen nevnt, ingen glemt!!!

Jeg har inntrykk av at å være på topplisten, er litt som å havne i en sekt. Har du hatt noe kontakt med de andre på topplisten siden du trådte inn i rekkene?

Ja, jeg har hatt litt kontakt med de andre sektmedlemmene.  De er veldig hyggelig folk alle sammen:)

Du er jo kokk i tillegg til blogger. Hvis du kunne gitt ett råd til matlaging, hva ville det vært?

Ja, det er sant!  Jeg har jo laget så mange blogginnlegg om mat at jeg er nesten som en kokk å regne.  Hvis jeg skulle gitt et råd til matlaging, så ville nok det være at man klikker seg inn på oversikten over alle mine blogginnlegg om mat, slik at man da lett kan få inspirasjon til matlagingen.  Klikk her for en oversikt over alle mine blogginnlegg om mat.  

Hva er yndlingsmaten din?

Jeg liker mye godt, gjerne asiatisk mat.  Og sushi er godt!

Hva gjør deg lykkelig?

Gode plasseringer på topplista til blogg.no!!!  

Er det noe du angrer på?

Nei!

Hva misliker du mest ved deg selv?

Ingenting!  Jeg er perfekt!  Jeg er den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen!!!

Siste spørsmål. Hvem ville du helst ha stått fast i heisen med?

Min svigerfar!  Han er en ekte pellementmaker, og ville garantert ha fått fikset den heisen ganske så fort, eller om så av ingenting ha bygget en farkost som vi hadde fløyet ut av heisen med:)

Da er det bare å takke meg selv for intervjuet!  Hyggelig med et intervju:)

Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Produkter fra Sephora:

Fuktighetskrem – Olehenriksen Peptide Boost Moisturizer

https://c.mtpc.se/tags/link/3285717

Haircare Kit fra Ouai:

https://c.mtpc.se/tags/link/3285854

Produkter fra Babyshop:

Grå, svart Fox 5 Complete barnevogn fra Bugaboo:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285862

Svart Pebble 360° babystol fra Maxi-Cosi:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285865

Produkter fra Nelly:

Vattert jakke fra Carhartt WIP:

https://nelly.mtpc.se/3285869

Trenchcoat fra Only:

https://nelly.mtpc.se/3285872

Produkter fra Nordic Nest:

Kay Bojesen Songbird Kay

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285875

Kay Bojesen Songbird Sunshine

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285877

7 kommentarer
    1. Tom går aldri tom for oppskrifter, han bare reposter de gamle oppskriftene når det har gått en stund. Han er skikkelig flittig, som en maur, en hengiven arbeidsmaur 👍🏾 men du? Pengebinge i hagen? Hvor mange mål er den hagen din på? 😜🐰

      1. Herregud! Driver han og reposter en som hengiven arbeidsmaur? Da er egentlig alt håp ute!! Nei, dette var dårlige nyheter å få. Ble i dårlig humør nå, og verre skal det bli. Det er blåmandag i morgen:(

        1. Ja, haha.. og tenk deg hvor mange ganger du kan reposte oppskrift med smørgrøt. Og hvor mange forskjellige oppskrifter du faktisk kan lage med smørgrøt. Smørgrøt med rosiner. Smørgrøt med banan. Smørgrøt med tørkede epler. Smørgrøt med en dæsj rømme og spekemat. Smørgrøt med kanel og sukker. Smørgrøt med müsli. Smørgrøt med plantain. Smørgrøt med blåbær. Smørgrøt med.. altså skal jeg fortsette? 😜 Skaff deg heller noen geiter og marsvin, så tar de seg av plenen, mye koseligere enn unødvendige penger (du vet de avskaffes nå) 🐰

    2. Ja, når jeg tenker meg om så er jo en pengebinge avleggs når sedler og mynter egentlig er mer eller mindre borte. Kanskje blir det en geit;) Jeg skjønner nå at alt håp er ute for å nå den absolutte bloggetoppen. Tomsmatprat blir jo som en evighetsmaskin der oppe med oppskrifter. Ja, jeg får trøste meg med at jeg tross alt er en toppblogger, i egne øyne;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg