Hvem skjuler seg bak maskene i Maskorama i år?

Reklame | Gymgrossisten, Tannrevel, Elskling.no, Gina Tricot og Blivakker


Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er lørdag i allansverden! Har du ikke lagt noen planer for dagen og er litt usikker på hva du skal finne på for noe slags rart i dag, en lørdag i oktober.  Det er greit å starte dagen med frokost, og da kan du gjøre som bloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, spise American pancakes til frokost.  Klikk her for å se hvordan du lager slike kjempegode amerikanske pannekaker.  Hvis du ikke har bestemt det for hva du skal lage til middag senere på dagen, er det bare å klikke her, så får du opp masse bra middagstips, fra selveste toppbloggeren himself.  Og før du setter deg ned og ser på maskorama i kveld, anbefaler jeg et deilig lørdagsbad.  Lørdag er tross alt badedag, og det kan du lese mer om her.

“Skal vi danse” er ikke hva det en gang, og jeg har forklart hvorfor her, så i kveld skal jeg følge med på maskorama.  Det blir spennende å se hvem som skjuler seg bak maskene i denne sangkonkurransen.

Jeg er forresten ganske så sikker på hvem de ulike maskorama-deltakerne er.  Som prominent toppblogger har jeg selvsagt litt linker inn mot kjendis-og artistverdenen og vet selvsagt litt om hva som rører seg der, og hvem som kunne tenkes å være med på maskorama.  Har du lyst til å høre om mine tips?  De kommer nå i alle fall her enten du vil høre om de eller ej:)

  •  Hytta

Hytta ble stemt ut sist lørdag.  Det viste seg å være Birgit Skarstein, akkurat slik jeg hadde gjettet på.  Jeg landet raskt på Birgit Skarstein.  Tenkte litt først på om det kunne være Øystein Johansen, leder i Målselv Fjellandsby, eller kanskje Lars Monsen, men da jeg hørte at det var en dame som sang, ble det jo enkelt.  Jeg holdt på å gå for Gry Kirsti Fredriksen fra Alta, men da jeg jo hørte at Hytta ikke sang sånn helt kjempebra, konkluderte jeg med at dette ikke kunne være Gry.  Det var noe kjent med stemmen ja.  Dette måtte være Birgit Skarstein, og jeg fikk rett, som jeg pleier å få.  Ikke rart med tanke på at jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.

  •  Zombien

Enkelt.  Dette er Heine Totland!!!

  •  Huldra

Huldra har antydet at hun glitrer, hun liker å underholde og har aldri vunnet noe før.  Nei, hvem i himmelens navn kan dette være?  Veldig bra stemme!  Jeg har rett og slett ingen anelse.  Jeg tipper på……konemor!  Nei, det kan jeg jo ikke.  Kan vel liksom ikke antyde at konemor er ei hulder.  Det kommer til å bli et helv&/% i bloggerboligen, og kan jo ikke ødelegge hele lørdagen.  Jeg må gjette på en annen.  Kan dette være Astrid S…?….jeg går for Astrid med denne S’en.

  •  Frøya

Frøya hinter om at hun i årevis har hørt sitt kall når noe er klart for å feires.  Det kunne vel ikke være en blogger?  Vi bloggere liker vel feiringer, røde løpere og denslags.  Kan dette være bloggeren Martine Halvorsen inne på blogg.no.  Jeg føler det på meg.  Jeg går for Martine Halvorsen!

  •  Snøroboten

En merkelig skapning som vel har en kvinnestemme, tror jeg.  Snøroboen sier at den har vært seg selv så lenge den kan huske.  Og kanskje lenger enn du kan huske.  Ble vi noe klokere nå.  I boligen har den barnedukker og Donald-figurer samt nåleputer og symaskiner.  Jeg kan ikke se for meg at dette kan være noen andre enn Mari Maurstad.  Eller kan det rett og slett være Durek Verrett?  Nei, jeg går for Mari Maurstad!!

  •  Rabagasten

En rabagast er en liten villstyring vet vi jo.  Rabagasten er kledd i caps og snekkerbukse, med ring i øret.  Jeg føler på meg at dette er en rapper eller noe sånt rart.  Jeg går for OnklP.

  •  Dandyen

Dandyen står og vifter med et kompass i introvideoen til første program og synger med en mørk og kraftig stemme.  Hei på deg, Lars Monsen!

  •  UIven

Vi vet vel alle hvem ulven er.  Ulven holder til i skogen, altså på innlandet.  Ulven har gått tur mange ganger, og det kan du lese mer om her, og så fremstår ulven som noe eplekjekk, og vi vet alle at gode plasseringer på topplista til blogg.no kan lett føre til at man blir litt høytflyvende og høy på seg selv.  Jeg fikk med meg at Jan Thomas syntes at ulven er en sexy og scenevant ulv.  Om ulven er så scenevant er jeg litt usikker på, men noen har det liksom bare i seg å ta scenen sånn uten videre, og ellers må man vel kunne si at beskrivelsen til Jan Thomas passer veldig bra på ulven.  Det var forresten pent sagt, Jan Thomas!  Takk skal du ha!

I kveld skal en av maskene falle.  Jeg håper ikke det blir ulven.  Det hadde vært litt trist!  Jeg har lyst til at ulven skal være med enda lenger enn i kveld.  Vi får se hva folket bestemmer seg for.  Det blir en spennende kveld!

Håper dere alle får en fin lørdag.  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg