Jeg gjør meg klar for burger på Stjernegrillen!

Reklame | Iviskin, Neatsvor og Nordiska Galleriet

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

It’s a long way to Tipperary er det vel en sang som heter, men jammen er det et godt stykke til Alta også, til og med her fra Bardu oppe i nord hvor den o store prominente toppbloggeren holder til, altså meg selv, godt over 40 mil, men vi bryr oss vel ikke om litt store avstander, i alle fall ikke i allansverden, så da tar vi oss en tur til Alta i allansverden i dag, og så spiser vi hamburger.  For vi må jo finne ut om det er gode burgere i Alta.  Det er gode burgere i Bardu.  Det vet jeg, for jeg har vært ute og spist på Stallo burgerbar, og det var en stor kulinarisk opplevelse, og det kan du lese mer om her, men hvordan er burgerne i Alta?  Er de noe gode de da.  Let’s find out!  Ja, som dere skjønner har jeg ikke veldig mye spennende å blogge om i dag, så det er derfor det handler om burgere i Alta i dag, men det kunne vært verre!  Jeg kunne ha blogget om pastinakk, i mangel av noe annet fornuftig å blogge om, og det har jeg jo faktisk blogget om, pastinakk altså, i mangel av noe annet å blogge om, og det kan du lese mer om der, så vær glad at det handler om burgere i dag, for hamburgere smaker jo mye bedre enn pastinakk!!  Er dere ikke enige?  Jo, selvsagt er dere det.  La oss nå sjekke ut hvordan en burger i Alta smaker.

Vi tar turen til Stjernegrillen nede på Elvebakken i Alta.  Man kan selvsagt få kjøpt burger andre steder i Alta, men jeg kan jo ikke farte rundt i Alta og spise hamburger overalt, så jeg valgte å teste ut burger på Stjernegrillen, og husker jeg på det, så skal jeg selvsagt prøve å få fakturert Stjernegrillen for gratisreklamen i ettertid, vel og merke hvis burgeren er god, og det vet vi jo ikke ennå…..vi får se:)

Jeg beveger meg inn på Stjernegrillen og kikker på menyen.  Her er mye godt, men jeg føler for en burger i dag, og det må jeg jo nesten føle for siden jeg jo skal blogge om burgere i Alta, så da blir jeg ekstra interessert i signaturmenyen til Stjernegrillen.  Jeg bestemmer meg for å velge meg noe her.  Ikke noe enkelt valgt.  Har egentlig lyst på alle, men det får da være grenser, eller får det det?

Jeg går for en BBQ-burger.  Da får man 170 grams burger med pommes frites, salat, BBQ bluesaus, løkringer, tomat, løk, salat mere salat ja og dressing.  Jeg bestiller og setter meg forventningsfullt med et bord inne på Stjernegrillen.  Er mye folk her, og det er jo et godt tegn, må vel bety at folk liker maten her.  Etter en liten stund kommer så dette på bordet!!!

Og jeg liker det jeg ser.  Stor porsjon med burgermat!!  Her skal man ikke reise sulten hjem til Bardu igjen, og det er bra, for vi er tross alt langt hjemmefra og tar litt tid å kjøre hjem igjen.  Går heldigvis raskere i allansverden!  Ja, det er mye mat, men det er også god mat.  Jeg liker pommes frites og jeg liker burger og jeg liker barbecuesaus og da kan ikke dette bli mye feil.  Det blir terningkast 6.  Enkelt og greit.  Jeg er ikke kresen når det kommer til burgere.  Liker det meste, veldig godt, og kan gjerne strø om meg med høye terningkast hvis jeg skal gi terningkast til en burger, i motsetning til når jeg anmelder mgp-låter, men det er en helt annen historie, for nå er burgere satt på dagsorden.  Og BBQ-burgeren på Stjernegrillen i Alta er bare helt nydelig god.  Det er nesten så jeg får lyst på en til, men som tidligere nevnt, det får være grenser.  Og det holder med en burger for den o store.  Man må jo vise måtehold.  Man bør det, tror jeg.

Om ikke det blir en burger til, så kan vi i alle fall vise frem et til burgerbilde, et bilde av en deilig burger i all sin prakt og fylde.  Nam nam!  Det er ikke så mye mer å si om den saken:)

Er du i Alta, kan jeg anbefale et besøk på Stjernegrillen – god burger!!!

Ha en fin dag! Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk. Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat og sånt:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Blogginnlegg om Alta og sånt:  https://allansverden.no/page-75/?pagelayer-live=1

Blogginnlegg om spisesteder og sånne saker og ting:  https://allansverden.no/page-77/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Er du gorre lat og ikke gidder å vaske huset eller leilligheta?  Slapp av i godstolen og la robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Smeg Kaffebrygger Svart er en moderne brygger som ser ut som den klassiske retroserien med 50-tallsstil fra Smeg. Kaffebryggeren er ikke bare vakker å se på, men tilbyr også den nyeste teknologien som lar deg slappe av og nyte en velsmakende kopp kaffe i de travleste øyeblikkene. Takket være de fire alternativene kan du enkelt velge mellom å brygge en eller flere kopper avhengig av situasjonen. Glasskannen kan holde opptil 10 kopper som kan holdes varme i opptil 20 minutter. Smeg Kaffebrygger Svart er laget av rustfritt stål og er utstyrt med en vanntank som rommer 1,4 liter. Den er utstyrt med en aromainnstillingsknapp, fra intens til delikat, og et LED-digitalt display og klokke. I tillegg har den en tidtaker med automatisk startfunksjon for å stille inn tiden slik at maskinen slås på automatisk, med utmerkede resultater for alle krav. Smeg Kaffemaskin er tilgjengelig i syv forskjellige farger.
2 kommentarer
    1. Dersom jeg plutselig en dag befinner meg i Alta, skal jeg sannelig oppsøke Stjernegrillen der! Tror jeg kommer til å gå for en Mexi-burger! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg