12 ting jeg skal gjøre i mars!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

I dag er 1. mars.  Det er ny måned – nye muligheter for å gjøre mange spenstige ting.  Og det er det som dagens innlegg i allansverden skal handle om, altså det skal jeg gjøre i mars måned.  For er det noe som alle dere min kjære horde av trofaste blogglesere er nysgjerrige og lurer på, så er det selvsagt hva den o store skjønnhetsbloggeren, som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, har tenkt å foreta seg i mars måned.  Og nå trenger dere ikke lure lenger.  Her er nemlig 12 ting skal gjøre i mars måned.

  •  Starte på jobb igjen etter vinterferien mandag 4. mars og følgelig blogge om denne forferdelige       blåmandagen

Ja, så mye mer om akkurat dette er det vel ikke å si.  All good things must come to an end!  Og når all good things har kommet til en ende, så betyr det at det er tid for jobb.  Og det er det mandag 4. mars.  Fytterakkern for en blåmandag det blir.  Jeg ser for meg at jeg kommer til å pådra meg en tung depresjon denne blåmandagen og det betyr vel at jeg blir antakelig for nedbrutt til klare å få til å blogge hver dag påfølgende uke.  Tøff start på mars måned!  La oss håpe ting blir bedre…

20220804_194820-1536x2048

  •  Blogge

Men jeg skal blogge en god del i mars måned også.  Jeg lover masse kvalitetsblogginnlegg, og masse reklame, som seg hør og bør!

  •  Feste

Jeg skal feste i mars måned.  Om ikke hver dag, så blir det sjøslag en lørdag i mars.  Mars måned er tid for Akebrettet 2024, og det kan du lese mer om her eller der, og jeg er klar som et egg, for finsk gløgg og finsk multebærlikør og høy partyføring en toppblogger verdig.

  •  Spise

Jeg kan vel ikke bare feste.  Jeg må vel spise litt også i løpet av måneden som står foran oss.  Hvis du også har tenkt å spise litt i tiden fremover, og trenger tips til hva du kan lage til middag, klikker du bare her, så får du mange gode forslag til kjempegode middager du kan lage…

Reistadløpet går av stabelen lørdag 6. april.  Og det er ingen aprilspøk, så langt derifra.  Det er et langt og tøft skiløp for et dårlig trent legeme, så mange vil nok få det tøft på ski over fjellet fra Setermoen til Bardufoss.  For min del vil det nok imidlertid gå lekende lett, men jeg kommer allikevel til å legge inn noen treningsøkter i løpet av måneden for å holde toppformen ved like frem til 6. april.

  •   Feire fiskens dag

Det er en viktig dag vi alle menn må huske på i mars.  Jeg tenker selvsagt på fiskens dag.  Jeg skal minne bloggerfruen på denne dagen slik at hun kanskje kan lage noe fisk til middag, for eksempel fiskeboller.

  •  Kåre beste teletubby-film

Gled dere!  En dag i løpet av mars måned skal jeg kåre beste teletubby-film i allansverden.  Den som venter får se…og lese.

  •  Anmelde låtene i Sami Grand Prix

Sami Grand Prix går av stabelen på krinken på påskeaften.  Jeg regner med det er mange av dere mine blogglesere som ikke har så god greie på samisk musikk og ikke helt hva dere skal stemme på når samene skal synge og joike og styre under Sami Grand Prix.  Ikke fortvil!  Jeg gjør som jeg gjorde i 2022 og 2023 og gir terningkast og anmelder alle låtene og joikene slik at dere kan vite hvem dere bør stemme på:)

  •  Pynte til påske

Det er tidlig påske i år.  Palmesøndag er allerede 24. mars.  Og det betyr at jeg skal pynte til påske noen dager i forveien så alt er klart til påskefeiring.  Klikk her for å se min aller fineste påskepynt, eller klikk der for å se hvem som er den aller fineste hjemmelagde påskekyllingen.

  •  Se på påskekrim

Ingen påske uten påskekrim.  Og jeg skal selvsagt se på påskekrim når påsken setter inn.  Følg med på bloggen min, så skal du senere en dag få tips til spennende påskekrim du kan se på tv i påsken.

  •  Kåre månedens blogger for mars

Det blir kåring av manedens blogger, også denne måneden.  Klikk her for å se hvem som har vunnet denne kåringen tidligere.  Kanskje har jeg allerede bestemt meg for hvem blir månedens blogger for mars?  Kanskje har jeg ikke?  Kanskje kårer jeg meg selv til månedens blogger?  Kanskje gjør jeg ikke.  Kanskje vil noen smiske og prøve å vippse meg penger i håp om å bli månedens blogger i den tro at jeg kan la meg bestikke?  Mitt vippsummer er 90975185.

  •  Kjøre slalåm

Jeg skal kjøre litt på nedoverski i mars måned, slalåm, og det blir nok i Målselv Fjellandsby.  Klikk her for å se en presentasjon av bakkene i fjellandsbyen, eller klikk der for å lese en rangering av de beste bakkene.

Ha en fin mars måned fremover.  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk mars-tilbud!  Få fantastisk mars-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg