Blogginnlegg nr. 1000 i allansverden!!!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Gjør gode kjøp i dag:  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

Du storeste allvideste verden!!!  Jeg har litt av et jubileum i dag!!!  Dette innlegget som du leser nå er faktisk blogginnlegg nr. 1000 i allansverden!!!  Det er ikke til å tro!!!  Etter at jeg begynte å blogge høsten 2021 har jeg nå altså produsert 999 blogginnlegg, og dette innlegget som du leser nå i dag 17. juni er da altså mitt tusende blogginnlegg!!!  Jeg har sagt det en gang allerede i dette blogginnlegget, og jeg sier det en gang….du storeste allvideste verden!!!  Tenk at jeg har produsert så mange blogginnlegg, liret av meg så mye fjas og tull, år etter år.  Det er nesten for godt til å være sant, men det er samtidig akkurat det der, sant.  Ja, du leser nå blogginnlegg nr. 1000!!

Hvordan skal man så markere et slikt vanvittig jubileum?  Sannelig om jeg vet!!  Det er tross alt blåmandag i dag, og jeg føler ikke at det er naturlig å feire så veldig mye på en dag som denne, en blåmandag, men jeg tenker jeg kan prøve å lire av meg noe oppsummerende fjas om det som har vært i dette jubileumsinnlegget, og kanskje gjøre meg noen tanker om veien videre, og så skader det selvsagt ikke å sprette en liten flaske musserende når man har produsert intet mindre enn ett tusen blogginnlegg, det får våge seg selv om det er blåmandag!  Snakk om skeie ut, på en blåmandag!!   Det blir nok ingen vane å gjøre slikt på blåmandag.  Det blir nok bare i dag!!

20210522_194713

Hvis jeg skulle starte med starten, og det er vel ofte naturlig å starte med starten, så liret jeg av meg mitt første blogginnlegg 27. oktober 2021 kl. 1501.  Det var forresten på miniblogg.no, for man måtte jo starte et sted, og når man startet den gang, så fikk man liksom ikke bli med blant de store på blogg.no med en gang.  Man måtte vise seg verdig, vise at man hadde noe å fare med, men det tok selvsagt ikke lang tid før minibloggeren ble stor, og 17. november var jeg inne på blogg.no, Norges største bloggplattform.  Det måtte selvsagt markeres med et sånt “Hurra!!  Allan er på blogg.no”-innlegg med et bilde av den fremtidige o store prominente i flaminguy-dress og champagneglass hoppende på trampoline.  Ikke blant mine stolteste øyeblikk er det noen som kanskje tenker, men selvsagt var det akkurat det det var:)

Jeg må innrømme at jeg var bare en anonym bitteliten blogger til å begynne med, men så viste jeg gradvis mitt sanne ansikt, og stadig klikket flere seg inn på bloggen min for å lese alt fjaset, og plutselig så rotet jeg meg høyere og høyere opp på topplista til blogg.no.  Det gikk i stadig større grad rett til himmels, inntil jeg plutselig en dag befant meg på 2. plass på topplista til blogg.no, en vakker dag i slutten august 2022.  Å bli nr. 2 på topplista til blogg.no gjør selvsagt noe med en.  Man kan fort miste all bakkekontakt, bli høytflyvende, selvopptatt og høy på seg selv, få et helt forskrudd selvbilde, og tro at man er en o stor prominent toppblogger som gjerne skulle ha vunnet nobelprisen i litteratur, slik som Hemingway.  Og absolutt alt dette har skjedd meg meg etter denne 2. plassen, og at det har gjort meg godt, det må det ikke være noen tvil om.  Og ting har ellers bare blitt enda bedre etter at jeg i tillegg har vunnet pris i Gryxen Awards både i 2021, 2022 og 2023.

Hva er det så bloggen allansverden handler om?  Ja, som dere kan lese i presentasjonen av bloggen min på blogg.no så er allansverden “en mangeslungen og variert verden. Og på bloggen min er det historier fra hverdagen, det er matoppskrifter på min måte, fortellinger om bobilturer hit og dit, hytteturer, ferieturer, andre turer. Jeg forteller om hvordan livet som blogger arter seg, og det hender jeg betrakter verden gjennom bloggerbrillene mine. Det er tull ot tøys og fjas, og noe alvor, livets veivalg, og så er det fest, og mye annet rart.”

Masse ord i denne presentasjonen for å fortelle om hva man kan støte på av blogginnlegg i allansverden, og det er som dere leser mye rart, eller så kan det sikkert også leses slik at det er masse ord for å fortelle om at jeg har egentlig ingenting spesielt å blogge om.  Jeg har vel sånn sett kanskje egentlig ingenting på hjertet som jeg vil formidle til resten av verden, ingenting jeg brenner for, bortsett fra kanskje å fortelle om fantastiske kvalitetsprodukter som jeg forsøker å overbevise bloggleserne å kjøpe slik at jeg kan få reklameprosenter og tjene meg steinrik og flytte til Sveits.  Det er kanskje penger og ønsket om mer av denslags som er drivkraften bak bloggingen min, og det er ikke pent å si slikt, og det er ingen andre bloggere som sier sånt heller tror jeg, men jeg gjør det likevel for å skille meg ut litt for det må man hvis man skal bli lagt merke til i denne jungelen av andre flinkere bloggere enn meg selv, og jeg mener dette jeg sier selvsagt, i allansverden vel og merke.  Men døm meg nå ikke for hardt, for kjendisene som deltar i “Skal vi danse” er ikke bare med for at de plutselig har fått slik lyst til å danse.  De er også med for at de får penger for å delta i hvert program, og for at de får skjermtid og således får promotert egne karrierer, i alle fall disse influenserne som ingen eller i alle fall ikke jeg har hørt om, antakelig fordi de ikke er på blogg.no.  Visste dere forresten at man nå kan få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3 hvis man bruker rabattkoden AK15, og 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow ved å bruke rabattkoden allan10?  Hvis dere ikke visste det, så leser dere åpenbart allansverden altfor sjeldent, men uansett….dere vet det nå!!

Hva er så veien videre for bloggingen min?  Kommer det tusen nye blogginnlegg om et par tre år?  Det er ikke umulig.  Ingen vet hvor haren hopper eller hva den o store prominente toppbloggeren finner på nå som han er blitt så prominent som han tross alt er blitt, faktisk med en ny 2. plass på topplista til blogg.no på samvittigheten for ganske kort tid siden.  En ting er i alle fall sikkert.  Veien videre går oppover.  Jeg skal etterhvert gjøre et toppstøt, uten oksygen, mot den aller øverste toppen av topplista til blogg.no, og målet er å bli ny bloggkonge på blogg.no, altså å bli nr. 1 på topplista til blogg.no!!!  En slik plassering ville virkelig kunne gjøre meg godt.  Det er altså helt sikkert og visst!!

20190516_195218

Så er det vel bare å sprette denne flaska med litt musserende vin og feire mitt tusende blogginnlegg, på en mandag.  Det er litt uvant!  Bli med på feiringen og les mine 10 beste blogginnlegg hvis du klikker her, eller hvis du heller bare liker å lese om fjas og tull og tøys, kan du heller klikke der for å lese mine 10 dårligste blogginnlegg, det verste mølet.  Besøk gjerne hjemmesida allansverden.no hvor du blant annet kan se en oversikt over alle mine blogginnlegg inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min!  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan hele to ganger treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Er du mann og langhåret lasaron og kanskje kunne trenge en hårføner til å få tørket det lange håret ditt etter at du har dusjet?  Da bør du sikre deg den beste og kraftigste hårføneren på markedet, nemlig CURLI AeroFLOW.  Denne vidunderlige dingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modelling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og bruker rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no, og bare så det er sagt så er sagnomsuste Dyson Supersonic nr. 2 på disse testene, og den koster dobbelt så mye Curli AeroFlow.  Hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Fantastisk juni-tilbud!  Få fantastisk juni-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Og vet dere hva?  Hadde jeg hatt en elskerinne eller flere, hvilket jeg ikke har, så skulle de jammen fått hver sin Iviskin er et skikkelig bra kvalitetsprodukt som damene liker!!  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg