Dagens smarte, lille lifehack!

Reklame | Gymgrossisten og Shopping4net

I dag blir det bare et kort lite innlegg i allansverden.  Jeg kan jo ikke forvente av mine lesere at de skal pløye seg gjennom laaaange blogginnlegg om hverdagslige saker og ting med uendelig masse tull og tøys og fjas.  Så i dag skal dere slippe unna med et betydelig kortere innlegg.  Er ikke det bra da?  Jo, selvsagt er det bra.  Det er en vinn-vinn situasjon for oss alle.  Dere mine trofast, ihuga blogglesere slipper å å lese lange innlegg med masse fjas, og jeg slipper å bruke så mye tid på å finne på alt dette fjaset og fjotteriet, men kan heller bruke mer tid og sitte og følge med på “Bloggerne” på TV2.
Nok om det!  Og det er helt sikkert nok, for det er sikkert på tide at jeg kommer til saken snart, og forteller om det jeg egentlig skulle fortelle om på dagens blogginnlegg, før det blir så mye tåkeprat eller tåkeskriving, at jeg likevel ender opp med et langt innlegg, om fjas.  Det jeg skulle blogge om i dag var en liten lifehack, altså et smart lite tips eller triks som gjør livet eller hverdagen enklere.  Og dagens lille lifehack er dette.
Husk å legge bakepapir under vaffeljernet før du skal steke vaflene.  Det er lurt!  Så slipper du masse griseri på kjøkkenbenken, men kan bare ta bort bakepapiret, og vipps så er kjøkkenbenken like ren som den var da den var ny en gang i tida, og vaflene er klare til å bli spist, uten at du trenger å rengjøre kjøkkenbenken før eller etter vaffelfesten.
Er du forresten spesielt interessert i vafler, kan du lese flere innlegg om vafler her:
Ha en fin dag alle sammen!  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Blogginnlegg med smarte tips og triks:  https://allansverden.no/page-37/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Beholder med tappekran,5 liter//Wella SP Luxe Oil Reconstructive Elixir 100 ml//Functional Form Bestikksett matt 24 deler 1 set//Boss The Scent – Deodorant Stick 75 ml

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg