Er dere klare for nyttårsfeiring?

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Året 2023 går mot slutten!  Det er ikke mange dager igjen av det gamle året, og det er på tide å gjøre seg klar for nyttårsfeiring.  Er dere klare?  Har dere kjøpt inn kalkunen og waldorfsalaten og stjerneskuddene og rakettene og champagnen og alt pålegget til nyttårsfrokosten?  Jo, det er uansett enda tid igjen og ingen grunn til å stresse. Jeg stresser ikke i disse fine romjulsdagene, men tar det med ro og nyter disse fine fridagene som er i jula oppe på Penthouse Månetoppen 38d.  Det skal bare dere også gjøre kjære blogglesere, nyte de fine juledagene altså, så skal jeg dele med dere noen tips til blogginnlegg som er fine å lese i disse dagene før nyttårsaften, som oppladning til nyttårsfeiringen.  Slapp av!  Sett deg godt til rette i godstolen med en kopp gløgg, ta opp mobilen og les disse flotte blogginnleggene som jeg presenterer i det følgende og gjør deg klar for nyttårsfeiring.

IMG

Ja, hvordan feirer man så egentlig nyttår? Det er ikke sikkert alle feirer helt likt.  Det kan være litt forskjellige måter å gjøre ting på.  Vanlige, alminnelige mennesker feirer kanskje på en måte, prominente toppbloggere feirer kanskje på en litt mer ekstravagant måte vil jeg formode.  Her kan du se hvordan den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen feirer nyttårsaften:  https://allansverden.blogg.no/hvordan-feirer-en-blogger-nyttarsaften.html

Man må jo nesten ha litt sånn musikk til nyttårsfeiringen.  Happy New Year med ABBA passer jo fint å spille på nyttårsaften.  Men hvilken annen musikk passer det å spille til nyttårsfesten?  Les blogginnlegg om den perfekte musikken til nyttårsfesten:  https://allansverden.blogg.no/musikk-til-nyttarsfesten.html

Champagne hører jo med når man skal feire inngangen til et nytt år, og det er mye som man kan si om champagne.  Her kan du forresten lese en god del kloke ord som er sagt om champagne:  https://allansverden.blogg.no/kloke-ord-om-champagne.html

Mange skal kanskje spise kalkun på nyttårsaften.  Og da er det jo vanlig å ha waldorfsalat som tilbehør.  Det er godt med waldorfsalat til kalkunen ja.  Her kan du forresten se hvordan du lager verdens beste waldorfsalat:  https://allansverden.blogg.no/verdens-beste-waldorfsalat.html

Det er mange viktige og prominente personer som holder tale i disse nyttårstider.  Kongen holder jo tale på nyttårsaften, statsministeren taler første nyttårsdag, og jeg presenterer min nyttårstale som innlegg på bloggen første nyttårsdag tidlig på morgenen en gang, hvis jeg da gidder å avslutte nyttårsfesten med å sette meg ned å skrive nyttårstale for publisering på bloggen grytidlig på morgenen første nyttårsdag.  Time will tell, men vi kan vel uansett neppe forvente noen veldig bra tale så tidlig på morgenen rett etter en nyttårsfest?  Vi får sette vår lit til kongen og statsministeren heller.  Men har du likevel lyst til å lese mine tidligere nyttårstaler, kan du klikke her for å lese nyttårstalen 2022 og der for nyttårstalen 2023.

Ha en fortsatt god jul. Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om jul:  https://allansverden.no/page-16/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Har du vurdert å skaffe deg en robotstøvsuger.  Da bør du gå for en Neatsvor X600 Pro.  Jeg er i alle fall svært godt fornøyd med min.  Enkel å bruke, og det beste er at den faktisk klarer å bevege seg under sofaen, oppå gulvtepper og over dørstokken, i motsetning til en annen robotstøvsuger vi hadde tidligere som slet fælt med matter og dørstokker.  Ja, og så kan Neatsvor X600 Pro både støvsuge og vaske, og det blir rent!  Neatsvor X600 Pro er best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2, og med rabattkoden AK15 får du nå 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

7 kommentarer
    1. Vi har ingen store planer for nyttårsfeiring. Kanskje en liten tur på restaurant her på Costa del Sol, og helt sikkert litt skåling i Cava etterpå. Håper du får en super nyttårsfeiring med dine kjære, og med pomp og prakt slik det sømmer seg en toppblogger! 😃😊🤗

        1. Det forplikter å være en prominent toppblogger! 😉 Jeg har tenkt, og lurer på om jeg skal velge kinesisk i morgen, selv om det ikke er kinesisk nyttår… 😀

    2. Her blir det superdupermegafeiring! Kun meg selv som er invitert! Men – her blir det servert reker med eksklusivt tilbehør! Havregrøten til frokosten er under kontroll! …………… hahahha………….. hørtes innmari kjedelig ut………. men, altså – jeg skal kose meg maksimalt! Her er det så mye godis og drikke at jeg kan vandre og flyte til månen og tilbake! 🙂

      1. Åj, reker med eksklusivt tilbehør hørtes jo kjempegodt ut, jeg kunne godt tatt det til frokost også fremfor den havregrøten hehe. Jo, må vel sprette champagne her, men får vel neppe lov av bloggerfruen den festbremsen å flyte til månen og tilbake. Ha en kjempefin nyttårsfeiring;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg