Frokost-tips for neste uke!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan i dag tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Ny dag, nye muligheter!  Men frokost først!!  Og det er viktig med frokost.  Ernæringseksperter maser gjerne om at frokost er viktig for at det skaper gode måltidsrutiner for resten av dagen, og for at det gir kroppen den energien den trenger for å gå i gang med dagens gjøremål. Det er sikkert helt riktig som de sier ernæringsekspertene.  Personlig skriver jeg aldri et blogginnlegg om morgenen uten at jeg har spist frokost først.  Jeg skriver bedre med frokost i kroppen. Frokost gir meg energi til å produsere blogginnlegg med sedvanlig høy språklig, litterær og visuell kvalitet.  Jo bedre frokost, desto bedre blogginnlegg.  I dag har jeg spist fantastisk frokost-toast til frokost.  Det er utrolig godt.  Da er det vel jammen ikke rart at dette som dere nå leser er et sånt skikkelig bra blogginnlegg.  Det har dere som begynt å lese dette innlegget innsett for flere setninger siden!!  Og som dere kanskje nå skjønner så skal det handle om frokost i allansverden. Kjempegode frokoster!!  Jeg skal faktisk gi dere tips om kjempegode frokoster dere kan lage, en for hver morgen i uka som kommer.  Høres ikke det bra ut da?  Det synes jeg så absolutt at det gjør.  Jeg får blogget om et eller annet, i dag også, og dere får masse gode tips til frokost for hver eneste morgen i uka som kommer.  Her er mine frokost-tips for neste uke!

Mandag:  Brødskive med brunost og bringebærsyltetøy

(Det er blåmandag så jeg vil anbefale å kutte ut bringebærsyltetøyet i dag og bare ha brødskive med brunost.  Det får jammen være nok siden det er blåmandag.  Personlig går jeg for en tørr brødskive på blåmandager, med et glass vann til.  Ingen isbiter fra isbitmaskinen oppi vannglasset i dag!)

Tirsdag:  Bananpannekaker

Onsdag:  Kjøleskapgrøt

Torsdag:  Granola-frokost

Fredag:  Ciabatta med bacon og brie og annet godt

Lørdag:  American Pancakes

Søndag:  Fantastisk frokost-toast

Ha en fin dag alle sammen!  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les matrelaterte blogginnlegg:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Hvorfor ikke investere noen få tusenlapper i en robotstøvsuger, og slapp av i tv-stolen mens robotstøvsugeren ordner og fikser slik at kåken blir skinnende ren?  Gjør som jeg og skaff deg en Neatsvor X600 Pro, best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.
Sliter du med uønsket hårvekst og er lei av sånne hårfjernere som mer må betraktes som torturredskaper?  Da bør du du skaffe deg en hårfjerner fra Iviskin, sier bloggerfruen som er kjempefornøyd med sin Iviskin IPL G3.  Iviskin fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Nå er tiden inne for å kaste den gamle barberhøvelen og eventuelt andre gammeldagse torturredskaper og gå over til ny moderne hårfjernere og ny teknologi.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Koster drøye to tusen en sånn hårfjerner fra Iviskin, neppe mye mer enn en salongbehandling, og med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken og da blir det vel ikke så ille gærn pris egentlig for et veldig bra produkt, som virker kan bloggerfruen fortelle.  Løp og kjøp Iviskin IPL G3, eller enda enklere, klikk og kjøp, her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg