Fantastisk frokost-toast!!

Reklame | Gymgrossiste og KItchentime

ICANIWILL//Gorilla Wear//Gorilla Wear//ICANIWILL

En god frokost er en god start på dagen, og i dag skal jeg gi dere tips om noe skikkelig godt dere kan lage til frokost.  Og det er “Fantastisk frokost-toast”!!!  Hørtes ikke det godt ut da, og så med bokstavrim og hele greia.  Man blir pen av alt man får i seg, lyder et finsk ordtak, og det er vel ikke rart når en ser på den flotte toasten på bildet under!

Når jeg lager “fantastisk frokost-toast” starter jeg med å steke en skive dansk rugbrød i panna.  Jeg smører så pesto på skiva, og legger en skive salami oppå.  Har på litt aioli over salamien og så en skive ost oppå der.  Jeg fyller på med en skive fenalår, fetaost, og helt øverst en skive parmaskinke.  Drysser over med parmesan øverst på toppen.  En fantastisk gastronomisk og kulinarisk opplevelse utenomdetvanlige, og det på en vanlig ukedag før man skal på jobb.  Så kan dere bare fantasere hva Allan varter opp med til frokost en lørdag morgen når han har enda bedre tid?  Det kan jo hende jeg deler det med dere en annen gang:)  Ha en fin dag:)

(Ideen til “fantastisk frokost-toast” har konemor hentet fra bloggen til Pilotfrue).

Les andre mat-relaterte innlegg på allansverden:

lillelørdagsgrøt

royal icing

sylterull

pepperkakemuffins

waldorfsalat

flatbrødmølje

chocolate crinkle cookies

pepperkake-is

kokebøkenes 10 på topp

verdens jævligste grønnsakssuppe

madelens koppkake

dagens middagstips:  “Southern dogs”

Verdens beste hjemmelagde hamburgere

 

TRISTAR//Dulton//Princess//OBH Nordica

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg