Hva nå?

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Hva nå?  Halloween er over.  Det er november.  Det er ikke blåmandag, men blåtirsdag.  Jeg har feiret ettårsjubileum som blogger, og det kan du lese mer om her, og hva skjer nå i allansverden, hvis det i det hele tatt skjer noe?

Det skjer masse!!!  Bloggingen fortsetter med uforminsket styrke, for å si det mildt.  Jeg har nettopp tegnet min første store sponsoravtale, og det kan du jo lese mer om her, så det er bare å peise på med blogginnlegg hver eneste dag, og det kommer jeg da altså til å gjøre fremover, og hvis jeg overhode ikke har noe å blogge om, kan det være at jeg bare blogger om ingenting, eller blogger om reprise og noe jeg har blogget om fra før, eller rett og slett bare går til streik og forteller om bakgrunnen for streiken i noen egne blogginnlegg fordelt over flere dager.  Så plutselig før man vet ordet av det kommer ånden over meg igjen, og jeg kommer på noe tilnærmet fornuftig innhold jeg faktisk kan blogge om, og da er det plutselig dags for å avblåse streiken.  Man må vel i alle fall kunne håpe på det, at bloggerånden kan komme over meg, i alle fall bittelittegranne, av og til om ikke annet:)

Uansett blogging blir det, for med sponsoravtale kommer jo pengene, de litt store deilige pengene, så kanskje bygger jeg meg en stor fin pengebinge i hagen.  Det hadde vært noe det, og kanskje en liten statue av meg selv på toppen.  Jeg tror det hadde blitt veldig stilig, et skikkelig monument over en fantastisk bloggerkarriere som foreløpig har kulminert i en 2. plass på topplista til blogg.no.  Jeg får se hva jeg finner på til våren.  Er ikke noe sårlig å bygge pengebinge og statue i hagen nå rett før vinteren – bedre timing til våren:)

Ja, ja, sånn går nå dagene.  Og i dag er faktisk 1. november.  Det er mørketid her oppe i nord.  Det er egentlig en fin og koselig tid, som du kan lese mer om her.  Og om ikke så veldig lenge er det advent og jul.  Blir mørketida og november tung, og ventetida frem til advent og jul lang, er det bare å kose seg med å lese blogg.  Det kommer altså nye innlegg hver eneste bidige dag på bloggen min, og hvis du synes det blir litt lite blogglesning med bare ett innlegg om dagen, kan du bare klikke her, så får du oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne, og da kan du boltre og forlyste deg i hundrevis av gamle blogginnlegg på allansverden, faktisk nærmere 400.  Livet leker, selv om det er november og mørketid:)

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg