Nye skatter i Liveien5butikken!

Reklame | Neatsvor og Iviskin

Klikk her og les hvorfor nettopp du trenger en Neatsvor X600 Pro robotstøvsuger, og klikk der og les hvorfor nettopp du trenger en Iviskin IPL G3 hårfjerner.

I dag er jeg i ryddemodus, i allansverden og i den virkelige verden.  Vi har gått gjennom klær etter ungene som er blitt for små.  Greit å rydde unna litt.  Noe gir vi bort, og noe legger vi ut til salg i Liveien5butikken, og noe kan fort bare skifte eier blant oss som bor i bloggervillaen.

For en flott Picachu-onepiece!  Bloggerbarna sier de ikke vil bruke den mer.  Andre bruker den gjerne:)  Hvis bloggeren Frodith skal ha en ny slik fargerik catwalk-utfordring, og oppfordre oss andre bloggere å ha en gul dag der vi skal sprade rundt i gult, har jeg antrekket klart.  Da stiller jeg som Picachu!!!  Klikk her hvis du vil se hvordan det gikk da jeg tidligere tok imot Frodiths fargerike catwalk-utfordring:)  Men blir det en ny fargerik catwalk-utfordring fra den prominente toppbloggeren Frodith, stiller jeg som Picachu, tror jeg!  Jeg er klar som et egg, tror jeg!

Nå er det forresten lagt ut masse nye flotte varer i Liveien5butikken etter opprydding i gamle klær.  Her er mye fine klær som nesten ikke er brukt, merkeklær som barna til den o store prominente toppbloggeren har brukt, men ikke brukt så mye slik at de er blitt slitt, for før den tid har de jo fått nye dyre merkeklær, som seg hør og bør i en slik prominent bloggerfamilie:)

  Kom gjerne på besøk til Liveien5butikken.  Her er ikke bare klær, men også mye annet rart.  Besøk Liveien5butikken på facebook og se om du finner noe fint og/eller noen gamle skatter:  https://www.facebook.com/liveien5butikken

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Her kan du lese mer om Liveien5butikken:  https://allansverden.no/page-3/

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Synes du det fort blir mye støv og skit i boligen.  Da bør du gjøre som jeg.  Skaff deg en robotstøvsuger.  Min robotstøvsuger heter “Bjørn” og rengjør gulvet så det blir skinnende rent, mens jeg sitter i godstolen og leser avisa.  Bjørn er en Neatsvor X600 Pro, og den kan jeg anbefale til alle og enhver.  “Bjørn” støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Koster selvsagt litt en slik robotstøvsuger.  Neatsvor X600 Pro koster en fem seks tusen, men med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken, og da blir det ikke så ille gærn pris.  Og da får du the best there is hva gjelder robotstøvsugere til den prisen.  Neatsvor X600 Pro er nemlig best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her. Les mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Sliter du med uønsket hårvekst og er lei av sånne hårfjernere som mer må betraktes som torturredskaper?  Da bør du du skaffe deg en hårfjerner fra Iviskin, sier bloggerfruen som er kjempefornøyd med sin Iviskin IPL G3.  Iviskin fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Nå er tiden inne for å kaste den gamle barberhøvelen og eventuelt andre gammeldagse torturredskaper og gå over til ny moderne hårfjernere og ny teknologi.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Koster drøye to tusen en sånn hårfjerner fra Iviskin, neppe mye mer enn en salongbehandling, og med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken og da blir det vel ikke så ille gærn pris egentlig for et veldig bra produkt, som virker kan bloggerfruen fortelle.  Løp og kjøp Iviskin IPL G3, eller enda enklere, klikk og kjøp, her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg