Jeg pakker kofferten!

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Jeg pakker kofferten.  Jeg gjør meg klar for ferietur.  Det er mye å huske på, mye som skal med når man skal dra på ferietur, men nå tror jeg at jeg har fått med meg alt.  Tannbørsten må jo være med, den oppblåsbare krona trenger en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no, og badebuksa trenger man forhåpentligvis.  Jeg satser på sol, og da må badebuksa være med:)  Det blir kjempefint med ferietur.  Jeg gleder meg!  Jeg hadde egentlig ikke så mye å blogge om i dag, så da tenkte jeg at kunne fortelle litt om at jeg pakker kofferten til å reise på ferie, og bare jeg bruker mange nok ord, blir det faktisk et helt blogginnlegg ut av det.  Jeg er på god vei til å få det til føler jeg:)

Konemor og ungene driver også og pakker.  Det er kjoler, hårpleieprodukter, og diskusjoner om hvilke og hvor mange av av krølltenger og hårfønere som skal med.  Noen ganger er det enkle det beste, badebukse, tannbørste og krone.  Herregud, jeg har glemt passet!  Det må jeg finne frem.  Vi skal utenlands.  Jeg kommer jo ikke langt uten pass.  Da må jeg bare fortsette å pakke jeg, finne frem passet.  Det skal jeg jeg nok klare å få pakket ned innen vi reiser!  Jeg er ganske så fornøyd med meg selv, både med pakkingen og med at jeg nå faktisk har klart å lage et blogginnlegg når jeg egentlig ikke hadde noe å blogge om.  Jeg kunne jo ha bloggen om ingenting, men jeg har jo gjort det ganske mye i det siste, og det kan du leser mer om her og der og her og der og der, men så tenkte jeg at jeg kunne prøve å blogge litt om pakking av koffert, og det kan det fort bli et blogginnlegg av, og det ble det jammen tror jeg.  Jeg tror nå at jeg har nok ord til at jeg kan forsvare å kalle dette et blogginnlegg, hva gjelder lengde eller antall tegn/ord i alle fall.  Ok, det var det for i dag.  Jeg er tilbake i morgen.  Det blir enda mer spennende saker i morgen.  Da skal jeg fortelle hvor vi skal reise på ferie, og når.  Gled dere!  Ha en fin dag alle sammen:)

Etter å ha lest dette spennende innlegget, har du vel helt sikkert fått lyst til å melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.  Det kan du gjøre her: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

 

disp//ZMILE COSMETICS//Joico//London Grace

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg