Kvelden før mgp-finalekvelden!!!

Reklame | Neatsvor og Iviskin

Klikk her og les hvorfor nettopp du trenger en Neatsvor X600 Pro robotstøvsuger, og klikk der og les hvorfor nettopp du trenger en Iviskin IPL G3 hårfjerner.

Det er kvelden før kvelden!  Kvelden for mgp-finalekvelden altså!!  I morgen kveld braker det løs i Trondheim spektrum, norsk finale i melodi grand prix!  Ja, det vil buldre og brake, bokstavelig talt, for det er mye rart med i morgendagens finale hva gjelder musikalske innslag!  Men en låt skal likevel stå igjen som vinner, etter at folket har stemt, og denne låten skal så representere Norge i den internasjonale Eurovision-finalen i Malmø i Sverige i mai.  Det kommer til å bli en spennende mgp-kveld.  Og jeg skal selvsagt gi mine råd til folket om hvilken låt vi bør sende til Malmø, og så håper jeg jo da at folket nå ikke går seg helt vill og sender noe helt aldeles merkelig rart til den internasjonale finalen, noe vi dessverre har hatt for vane å gjøre de siste årene.  Men i år er ny sjanse, ny sjanse til å følge rådet til den o store prominente, slik at vi sender rett låt til Eurovision, og ikke noe rent møl.  Følg med på bloggen min i morgen så skal jeg gi mine gode råd i et nytt innlegg da.

Vi har jo vært gjennom tre delfinaler og tre låter fra hver delfinale er nå klare for morgendagens mgp-finale, slik at finaleheatet da består av ni låter. I den første delfinalen fikk Margaret Berger, Eya og Gothminister flest stemmer og gikk til finale, akkurat slik jeg anbefalte i min anmeldelse av første delfinalen som du kan lese her.  I andre delfinale gikk Erika Norwich og Super Rob, Gåte og duetten til Dag Erik Oksvol og Anne Fagermo til finale, litt sånn stikk i strid med mine anbefalninger som du kan lese her.  Jeg anbefalte at låten til Erika Norwich og Super Rob burde gå til finale, rett og slett fordi den tre meter høye roboten Super Rob deltar i denne låten med nydelig sang, og Super Rob er jo i mitt markedsføringshode storebror til rototstøvsugeren Neatsvor X600 Pro som jeg prøver å overtale folk til å kjøpe slik at jeg kan få prosenter når folket bruker rabattkoden AK15 og får 15% rabatt på denne beste robotstøvsugeren på markedet som støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker, og som er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Jeg synes det var flott at Super Rob gikk til finale, og jeg kommer sikkert også i mitt mgp-innlegg i morgen å nevne at Super Rob er storebror til Neatsvor X600 Pro, slik jeg ser det, og jeg kommer sikkert også til ta med at folket kan få 15% rabatt på denne når de handler på Neatsvor-butikken og bruker rabattkoden AK15.  Ja, kanskje noen ble litt nysgjerrig på denne vidundermaskinen av en robotstøvsuger og vil vite mer om den?  Da kan dere klikke her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikke der for å se Neatsvor X600 Pro in action, eller klikke både herogder for å lese enda mer om Neatsvor hvis dere fortsatt ikke har fått nok.

Ja, nok om denne robotstøvsugeren for i dag.  Jeg rådet folket til ikke å stemme på Gåte i andre delfinale.  Men dette rådet fulgte ikke folket!  Folket stemte på Gåte, og Gåte gikk finale, og om dette er det bare en ting å si.  Og det er beklager kjære alle sammen!  Det er sjelden jeg tar feil, uhyre sjelden, o stor prominent toppblogger og skjønnhetsblogger som jeg jo er og ganske så perfekt sådan, men denne gang bommet jeg sånn til de grader.  Jeg burde selvsagt i min anmeldelse av delfinale 2 ha anbefalt å sende Gåte til finale, noe jeg faktisk ikke gjorde, merkelig nok.  Jeg vet ikke om jeg var full, eller gal i gjerningsøyeblikket i det jeg skrev min anmeldelse av delfinale 2, eller begge deler, men jeg burde selvsagt ha anbefalt folket å stemme Gåte til frem til finalen.  Denne gang gjorde folket rett, og jeg tok feil, noe som er uhyre uvanlig, men jeg innså jo hvilken tabbe jeg hadde gjort da jeg så Gåte liv på scenen.  Kongesang!!!  Og fantastisk sceneshow!!!

I tredje delfinale gikk Keiino og MIIA til finale, slik jeg anbefalte i min anmeldelse av siste delfinale som du kan lese her.  Og så mente jo jeg at de resterende låtene i tredje delfinale var så trøsteløst dårlige at ingen av de gjenværende burde gå videre.  Vel, folket sendte Annprincess videre da som siste finalist, og jeg ble vel ikke så overrasket slik at taket holdt på å falle ned i hodet på meg, for jeg visste jo at reglene er jo slik at det skulle en låt til videre, og noe måtte det bli, så da ble dette forferdelige stress-spetakkelet av en låt fra Annprincess som jeg imidlertid ikke skal si noe mer om i dag, men heller radbrekke ytterligere i morgen hvis jeg er i det humøret, og det får bare tiden vise om jeg er.

Jeg føler på meg det blir en spennende finale i morgen.  Jeg er på alle mulige måter klar for den store mpg-finalen.  Gjør dere klar dere også:)

Vi ses i allansverden i morgen:)

Hyggelig at du besøker bloggen min og bidrar til gode besøkstall slik at jeg tjener gode reklamepenger:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Melodi Grand Prix:  https://allansverden.no/page-11/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg