Dagens bilde – sykkeltur

Reklame | Blivakker

I dag kommer det bare et bilde i allansverden.  Det høres jo litt lite ut egentlig, bare et bilde altså, ja, nesten litt nitrist, men sånn er det.  Det er bare et bilde i dag i allansverden.  Det er nemlig dags for å starte serien med “Dagens bilde” på bloggen min, som jeg annonserte at jeg ville starte med for litt siden, og det kan du lese mer om her.  Så da er vi gang, “Dagens bilde” altså, og det er et bilde av meg selv på sykkel et eller annet sted i verden, dog ikke så langt vekk egentlig.  Jeg er altså på sykkeltur på bildet.  Jeg har syklet fra Setermoen i Bardu kommune og til Målselv Fjellandsby, en distanse på ca. 54 kilometer, og hvorav de siste fire kilometerne er en lang sammenhengende helvetesbak……en enkel og grei motbakke opp til toppen av fjellandsbyen.  Og vi ser tydelig på bildet at det går veldig lett oppover.  Jeg nærmer meg toppen og har startet spurten ettersom det venter en iskald cola ute på altanen i Penthouse Månetoppen 38d.  Også andre har spurtet opp til toppen av Målselv Fjellandsby på sykkel, men det er en annen historie, og den kan du lese her.

Jeg synes selv jeg holder stilen godt etter å ha vært ute på sykkel i over fem mil, og vi skal selvsagt ikke rippe opp i hvor lang tid som er gått siden jeg startet på denne sykkelekspedisjonen, men litt tid tar det selvsagt, men ikke så mye heller.  Legg merke til en liten detalj på bildet. Det er noen sprekker i asfalten helt til venstre der.  Det burde nok fikses ettersom vi liker å ha det ordentlig og fint og alt på stell vi rikfolk og kakser og millionærer og direktører og næringslivstopper og eiendomsbaroner og toppbloggere og fremtidige bloggkonger oppe i Målselv Fjellandsby.   Tja, mange kakser og direktører og en o stor prominent toppblogger her oppe i denne fjellandsbyen, og hvis du er litt nysgjerrig på hvordan det foregår når vi prominente fester, kan du klikke her.  

Som vi ser på bildet så er det sol og fint vær, og det hender det er sol og fint vær i Nord-Norge om sommeren.  Det er dessverre så altfor sjeldent, men like fullt er det vel knapt finere steder på jord enn Nord-Norge med dets natur når det er sol og varmt og lyse sommerkvelder:)  Da er det bare å innse hvilken fantastisk landsdel vi bor i.  Oppe i Målselv Fjellandsby kan man gjøre mye artig når det er sommer og sol.  Her er et par fjellturer jeg kan anbefale med utgangspunkt der oppe på fjellet:

Varden på Myrefjell

Bjelmavannet

Så var det vel ikke så mye mer å si om det dette dagens bilde.  Jo, vet dere forresten hva det er vi ser der nede et sted.  Det er deler av Bardufoss som er blitt by, men den er ikke så godt å få øye på synes vi som til vanlig bor i nabokommunen Bardu, da selvsagt på grunn av størrelsen, eller mangel på sådan.  Les mer om Bardufoss by her.  

Da vil jeg benytte anledningen til å ønske dere alle en riktig fin dag.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

St.Tropez//theBalm//Catrice//CLEAN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg