Frodiths lille januar-moro del 2

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

Det er klart for flere bidrag fra den o store prominente til Frodihths lille januar-moro!!!  Bloggeren Frodith har jo hatt litt sånn januar-moro gående der vi bloggere har blitt oppfordret til å legge ut et bilde på bloggene våre hver dag i januar etter en guide som ser slik ut…..

Og i et tidligere innlegg har jeg kommet med en oppsamling av januarmoro-bidrag fra 1. til 12. januar, og det det kvalitetsinnlegget kan du forresten lese her, og i dag er det klart for mer januar-moro, del 2 av januar-moroen, som da blir bilder i henhold til guiden fra 13. til 31. januar, altså hele resten av måneden i et gedigent vanvittig fyrverkeri av en bildekavalkade, uten sidestykke, tror jeg.

Ok!  Hva venter vi på?  Det er vel bare å kjøre i gang med bilder!!!  Jeg starter med 13. januar, så får vi se om vi ender på dagen i dag, månedens siste dag, 31. januar:)

13.  Hender

Hæææ!  Hender?  Det var da ikke så lett å finne noe bilde, og samtidig veldig enkelt.  Men jeg kan vel liksom ikke bare ta bilde av handa.  Det er vel ikke det mest interessante.  Da er det vel mye interessant med et bilde av en flott blogger, med to hender.  I alle fall håper jeg alle damene synes dette bildet var finere og mer interessant enn bare et bilde av en hand eller et par hender.

14.   Øyne

Jeg har to øyne som jeg kan se med, og de derre øynene kan vi se på det bildet under som jeg har valgt, og munnen kan jeg blant annet med, og jeg kan smake, og jeg kan høre, og selv bestemme hva jeg vil gjøre.  Og nå bestemmer jeg at jeg ikler meg en merkelig hettegenserjakke nog en bandana som jeg fhåper skal gjøre at øynene til Frodith skal bli glad.  For Frodith liker farger tror jeg, selv om veldig mye ogå kanskje kan bli for mye.  Det er sikkert i alle fall nok.

115852787_10158218480770901_2773586327979387761_n

15.   Dans

Herregud!!!!  Jeg tror noen bør sette korka i den sjimpansebrusflaska nå snarest mulig!

16.   Tull og fjas

I Allan Awards 2023 ble allansverden kåret til “Årets tullkuk”!!  Vel fortjent!  Man skal lete lenge etter blogg med mer tull og fjas.  Og skulle man ha et bilde som illustrerer tull og fjas skulle det vel passe bra med et bilde av forsida av bloggen til den o store prominente toppbloggeren, skjønnhetsbloggeren og tullkuken:)

17.    Vann

Masse vann her ja.  Og så noe himmel, og to bloggerbarn og en ball.  Men mest vann tror jeg,  eller himmel.  

18.    Ensom

Å skrive er en ensom jobb, og sånn må det være.  Jeg kan ikke skrive topp kvalitetsinnlegg med høy språklig, litterær og visuell kvalitet hvis jeg skal være hypersosial og ha masse folk rundt meg.  Jeg må søke ensomheten, roen, der jeg kan sitte for meg selv sammenhengende ute å bli forstyrret og tenke de store tankene, og så få de ned på papiret, og det er ikke alltid like lett, men som o stor prominent toppblogger så lykkes jeg, hver eneste dag:)

19.    Gul

Fytterakkern for en stilig mann!!!!!  Og så med gul dressjakke:)

20.  Sterk

Strongmannen er nede på styrkerommet i kjelleren og løfter tunge ting.  Det kan du forresten også lese mer om her.

21.  Snøengel

Det er fint med en joggetur og så kan man jo lage en snøengel etterpå…

22.   Maske

Mote-og skjønnhetsbloggeren ikledd hatt fra Ted Baker, blazer fra Moods of Norway og varulvmaske.

23.   Omsorg

Snille Picasso Kristensen voffer og forteller oss at Felix Askeladden vil inn.  Det er tydelig at han bryr seg om Askeladden:)

24.  Kake

Det er mange gode kaker, også pavlova.  Klikk her hvis du vil se hvordan du kan lage pavlova og andre gode kaker.

25.   Rar

Dette var da en rar liggestilling.  Man kan sikkert sovne av slik hvis man er trøtt etter å ha vært ute på rangel og rett og slett bare sovner av sånn helt plutselig, fullstendig utslitt av rangling!!

26.  Hoppe

Festhopp!!!  Jeg er usikker på hva det var jeg skulle feire.  Jeg husker ikke.  Det må ha vært et eller annet.  

27.   Rosa

Du all videste verden!!!  Har vi snart sett nok bilder.  Jeg tror det holder nå snart…..

28.  Hobby

Jeg har et syskrin.  Men kan den o store prominente sy og strikke og brodere?  Kanskje han kan noe av dette?  Nå blir dere vel helt aldeles forfjamset Vibbedille og Strikkekjerring og andre håndarbeidsbloggere, altså at Allan hadde et syskrin.  Klikk her hvis du vil finne ut om Allan kan sy…

29.  Dråpe

Det var ikke så mye som en dråpe igjen i vinkaraffelen, så Picasso Kristensen og jeg fant ut at vi skulle ut og gå hallo! vin?  

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

30.  Liv

Jeg har vært på konsert med Madcon.  De er litt usikre på dette publikummet sitt og gauler stadig vekk ut:  “Er det noe liv her?”.  Det er i alle fall masse liv inne på google.  Liv Ullmann!!

31.  Glede

Livet er altfor kort til ikke å være impulsiv og gjøre gøyale ting, som å kjøre ned fra toppen i Målselv Fjellandsby på zipfy-akebrett.  Det er egentlig ganske gøy.  Jeg nærmer meg bunnen i bakken nå.  Jeg har det mye gøyere enn bloggerfruen som sitter i bilen bak og tar bilde.  

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Få fantastisk tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

6 kommentarer

Siste innlegg