Frodiths lille januarmoro – del 1

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

Ja, jeg blir med!!!  Bloggeren Frodith har utfordret oss andre prominente medtoppbloggere til å bli med på en januar-utfordring, og alt dette kan du forresten lese mer om her.  Men kort fortalt dreier det hele seg om å legge ut et bilde på bloggen hver dag i januar etter en guide som ser slik ut…..

(fra frodith.blogg.no)

Altså!  Første januar legger man ut et bilde av “dyr”, andre januar et bilde relartert til “vær”, og sånn går nå dagene.  Jeg tenkte jeg ville være med på denne utfordringen som startet allerede 1. januar.  Men ettersom jeg jo bor i Bardu, der dølene bor, så vet vi jo at ting tar litt lenger tid for oss døler.  Vi har det ikke så travel med å skynde oss, vi er litt treige, så da har det tatt noen dager før jeg nå er kommet i gang.  Men nå er jeg igang, og jeg tar igjen det tapte og smeller i dette blogginnlegget til med bilder fra alle dagene i januar frem til i dag 12. januar.  Er dere klare kjære blogglesere?  Klare for bilder?  Klare for Frodiths lille januarmoro? Jeg er klar.  Here we go!!!

1.  Dyr

Det er aldri et problem å finne bilder av dyr når det bor to dyr i bloggervillaen, i tillegg til en toppblogger og noen mennesker.  Felix Askeladden og Picasso Kristensen er forresten gode venner og tar seg gjerne et parti sjakk.  Picasso skal visst eliminere tårnet ser det ut til, sitt eget.  Felix grubler over sitt neste trekk!

2. Vær

Det kan være vanskelig å tro på global oppvarming når man bor i Bardu.  Det er i alle fall nok snø her om vinteren.  Og da er det alltid greit å ha noen til å måke innkjørselen:)

3.  Tur

Fantastisk flott skitur til Helgemauken oppe i Målselv Fjellandsby.  Norge er et vakkert land, sommer som vinter!

4.  Smil

Man må vel bare smile fra øre til øre når man gjør seg klar til å drikke mandarinbrus, til en forandring, på utekafe i Tromsø.

5.  Snømann

Det var ikke spesifisert noen størrelse på denne snømannen i Frodiths lille januar-moro.  Og det er ikke alltid størrelsen det kommer an på.  Dette er en flott liten snømann, rager ca. 15 cm over bakken:)

6.  Smak

Snegle med hvitløkssmør!!!  Jeg kjører den i meg med hud og hår!!!!  Det smaker ikke stygt.  Det smaker heller ikke godt.  Helt greit!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7.  Kulde

Jeg har vel nevnt at det er vanskelig å tro på alt dette pratet om global oppvarming når man bor i Bardu.  Her er det ofte kaldt.  Svinkaldt!!

8.  Blå

Blåisvannet i Lyngen er verdens blåeste vann.  Det kan vel ikke være så blått som på bildene tenkte jeg da jeg besøkte Blåisvannet.  Men det er det.  Det er blått som bare det.  Spektakulært!

9.  Kjærlighet

Tenkte jeg det ikke?  Frodith er dame og skal selvsagt ha oss til å blogge om følelser og kjærlighet og sånn.  Men jeg er mannlig blogger, en av ikke så mange, og blogger ikke om sånt.  Det skulle tatt seg ut om jeg skulle vrenge sjela og blogge om følelser og skjærlighet.  Heldigvis fant jeg en kjærlighet på pinne i boden som jeg kunne ta bilde av og legge ut.  

10.  Lys

Nord-Norge er vakkert!  Og det er veldig vakkert i mørketida, det lyset som fortsatt er igjen noen få timer midt på dagen.

11.  Mørke

Kjempefint å gå en mørketidstur på ski, for eksempel til Helgemauken i Målselv Fjellandsby.  Lysene fra Bardufoss kan ses der nede.

12.  Flaks

Noen har flaks i livet, for eksempel de som har klart å ligge over den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren på topplista til blogg.no.  Det er ikke så mange av dem.  Og at de ligger over den fremtidige bloggkongen på topplista kan vel ikke skyldes annet enn flaks.  Nei, det må være flaks!!

Da er jeg også igang med Frodiths januarmoro.  Og jeg kommer tilbake med flere bilder utover januar, men ikke før månedens siste dag da jeg smeller til med ny bildekavalkade i Frodiths lille januar-moro del 2.  Gled dere!  Jeg vet ikke om jeg hadde gjort det, gledet meg altså, men det er liksom bare noe jeg sier for at dere skal klikke dere inn på bloggen min 31. januar slik at jeg får best mulig sidevisningstall og dergjennom mest mulig reklamepenger.  

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk januar-tilbud!  Få fantastisk januar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg