Ukens spørsmål

Reklame | Lindex, Tanrevel, Sephora, Babyshop, Nelly og Nordic Nest.

Heisann hoppsann fallerallera!  I dag blir det rett og slett bare fjas i allansverden.  Det blir spørsmålsrunde.  Jeg skal svare på spørsmål så godt jeg kan, men for at det ikke skal bli seriøst, men derimot rett og slett bare fjas, så skal jeg låne spørsmålene som bloggeren Adalsjenta stilte og svarte på i et tidligere innlegg på sin blogg.  Dette innlegget kan du forresten lese her.  Men nå er det ikke Adalsjenta som skal svare på ukens spørsmål.  I dag er det den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen himself som skal svare på spørsmål, spørsmålene til Adalsjenta.  Jeg gjør meg klar.  Folket lurer visst på litt av hvert.  Jeg skal svare så godt jeg kan:)

Hvordan har du det?

Tja, jeg har det vel helt fint og det går bra.  Det er vel slik man svarer på autopilot når man får dette spørsmålet uavhengig av hvordan man egentlig har det.  Hvordan har jeg så det egentlig?  Jeg har det helt fint og det går bra:)  

Ble så inspirert av treningen din! Men har ikke sett det på noen måneder.. har du sluttet?

Det overrasket meg faktisk litt at du ble inspirert av treningen min, men det var jo gøy at treningen min kan være til inspirasjon for andre.  Hyggelig det!  Jeg har vel ikke sluttet med trening, men det kan være at jeg har løpt så fort under joggeturene mine slik at ingen har registrert og fått det med seg.

Har du fått svar på blodprøvene enda?

Nei!  Jeg kan forresten ikke huske å ha tatt noen blodprøver.  Har jeg begynt å surre?

Hvor mye veier du?
Er det høflig å stille et slikt spørsmål til en o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge dxxxxxxxsom har vært nr. 2 på topplista til blogg.no???  Jeg tror ikke det nei!

Er det Cubus som var forrige praksisplassen din?
Hæ!!!!!!  Jeg har vært på Cubusbutikk med bloggerfruen, men har vel ikke hatt praksisplass hvis jeg ikke husker sånn til de grader feil, og det kan jeg ikke tenke meg at jeg gjør.

Kan du forklare litt mer hvordan du sliter med å være i jobb? Jeg sliter selv med arbeidslivet pga diverse, men aner ikke åssen jeg skal gå frem for eventuelt ufør osv? 

Det er et slit å gå på jobb, spesielt på blåmandagene, but somebody’s got to do it:)

Ferieplaner i sommer?

Jo, ferieplanene er lagt, og hvis du klikker her kan du se litt av ferieplanene.  Og hvis du følger med på bloggen min fremover, så blir jeg ganske sikkert å røpe flere ferieplaner etterhvert.  Men det blir ikke i dag dessverre.  Det blir en annen dag.  I dag er i dag og en annen dag er en annen dag:)

Har du vært innlagt på psykiatrisk før? 

Ikke så vidt jeg vet!  Burde jeg ha vært det da?  Jeg vet at jeg lagde en rangering av de beste Barbie-filmene på bloggen min ganske nylig, men jeg føler likevel at jeg har det forholdsvis bra med meg selv…

Hvorfor har ikke Martin kontakt med faren din?

Hmmm det er ikke godt å si.  Men det kan ha sin forklaring i at min far ikke lenger er blant oss.  

Vil du ha barn?

Jeg har to prakteksemplarer av noen bloggerbarn og er sånn sett fornøyd med de jeg har.  Jeg har forresten lyst på en minigris.  

Hva er dine tre største ønsker for fremtiden?

Åj, det var jo et stooort spørsmål….jeg må tenke.  Jeg ønsker at det skal gå så bra med bloggerbarna som det kan og at de blir lykkelige og får det bra når de blir stor.  Ja, og så ønsker jeg meg den minigrisen. Men det må være en sånn minigris som ikke går rundt og tygger sunn ledninger i huset, for det har jeg hørt minigriser har en lei tendens til å gjøre.  Jeg vil altså ha en sånn veloppdragen minigris.  Tredje ønske må vel nesten være enda bedre reklameinntekter for oss toppbloggere på blogg.no slik at også vi kan tjene oss steinrike og flytte til Sveits.

Har du anbefalinger på gode truser? Finner ingen som er gode verken å ha på seg eller kvalitet. 

Endelig et fornuftig spørsmål og ikke bare fjas om Martin og psykiatriske innleggelser og annet tull og tøys og om hvor mye jeg veier.  Det er selvsagt dritkjedelig å ikke finne gode truser, men jeg kan komme med anbefaling på gode truser.  Det er bare å klikke inn på et gammelt blogginnlegg der jeg presenterer mine fineste truser, så ser du hvilke som er bra:)

Ble det ikke bunad på 17. mai? Du er jo sååå fin i den!! 

Ja, hadde jeg hatt bunad, hadde jeg selvsagt vært sååååååååå fin i den den att.  Men jeg har ikke bunad.  Jeg tror jeg ville ha valgt kystdrakten, med sånn derre hatt.  Jeg har imidlertid mange fine dresser som jeg også er såååååååååååååååååå fin i:)  Klikk her for å se mine fineste dresser.

Har du opplevd det vanskelig å bli kjent med folk/få venner?

Nei!  Jeg har nå over tusen venner på facebook, og det blir stadig flere, og det hender jeg føler det nesten blir nok, og her en dag avslo jeg faktisk en venneforespørsel fra en potensiell venn der nede i Afrika et sted, for jeg har rett og slett ikke tid til flere.

Hva er ditt drømmeyrke?

Jeg har nok egentlig en liten en drøm om å kunne leve av å skrive, så egentlig kunne jeg godt tenkt meg å ha vært forfatter.  Ernest Hemingway hadde sin skrivestue der han kunne sitte og skrive og drikke whiskey og soda og få godt betalt for det.  Det kunne jeg også godt ha tenkt meg, å få godt betalt for å sitte i min skrivestue og drik….eh skrive.  

Der var vi faktisk gjennom alle spørsmålene og svarene.  Kanskje blir det mer ukens spørsmål en annen gang slik at dere mine kjære blogglesere kan få bli enda bedre kjent med selve bloggeren bak alt fjaset.  

Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Produkter fra Sephora:

Fuktighetskrem – Olehenriksen Peptide Boost Moisturizer

https://c.mtpc.se/tags/link/3285717

Haircare Kit fra Ouai:

https://c.mtpc.se/tags/link/3285854

Produkter fra Babyshop:

Grå, svart Fox 5 Complete barnevogn fra Bugaboo:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285862

Svart Pebble 360° babystol fra Maxi-Cosi:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285865

Produkter fra Nelly:

Vattert jakke fra Carhartt WIP:

https://nelly.mtpc.se/3285869

Trenchcoat fra Only:

https://nelly.mtpc.se/3285872

Produkter fra Nordic Nest:

Kay Bojesen Songbird Kay

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285875

Kay Bojesen Songbird Sunshine

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285877

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg