Gode saker du kan spise til jul!

Reklame | Gymgrossisten og Shopping4net

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag skal det handle om julemat i allansverden.  Det er mye godt og spennende man kan lage til jul, og i dag skal dere få tips om litt sånn forskjellig godt man kan lage nå som det nærmer seg den søte juletid.  Det er bare å gå i gang.  Jeg tar på meg forkleet og gjør meg klar for å presentere gode saker man kan putte i munnen nå som det går mot jul.

  •  Grøt

Grøt hører med til jul.  Klikk her for å se hvordan du lager skikkelig god grøt, både til jul, advent og til en lillelørdag.

Julegrisen er klar som premie til den store, tradisjonelle mandel-i-grøt-konkurransen i blogervillaen på lillejulaften – vært arrangert siden 2006.  Jeg har tre seire.  Jeg går ny seier i år.  Jeg rører selvsagt ikke frokost lillejulaften slik at jeg er ihjelsulten når grøten er klar for å inntas.  Jo mer grøt man spiser, desto større sjanse for å vinne mandelen:)

  •  Royal Icing

Skal du sette sammen pepperkakehus i jula?  Da trenger du royal icing når du skal montere pepperkakehuset.  Klikk her for å se hvordan du lager royal icing.  Skal man montere noe så avansert som et mummihus, trenger man i alle fall royal icing:)

  •  Pepperkakemuffins

Det bor en kakemons i de fleste av oss, og da går vi vel ikke av veien for noen pepperkakemuffinser.  Klikk her for å se hvordan du lager disse deilige julete muffinsene.

  •  Waldorfsalat

Ingen nyttårsaften uten kalkun, ingen kalkun uten waldorfsalat.  Klikk her for å se hvordan du lager verdens beste waldorfsalat.

  •  Hjemmelaget sylterull

Blir det jul uten sylterull?  Nei, det kan det ikke!!!  Klikk her for å se hvordan du lager hjemmelaget sylterull.  Svinaktig godt!!!

  •  Flatbrødmølje

Flatbrødmølje er kjempegodt som tilbehør til pinnekjøtt.  Klikk her for å se hvordan du lager flatbrødmølje.

  •  Chocolate crinkle cookies

Lyst til å smake på noe sånn amerikanske julekakekjekslignende greier?  Det vil jeg tror du har når jeg kan fortelle at det utrolig godt.  Klikk her for å se hvordan du lager chocolate crinkle cookies.

  •  Pepperkake-is

Enklere kan det ikke bli, og det skal godt gjøres å finne noe som smaker bedre.  Klikk her for å se hvordan du lager pepperkake-is.

Ja, jeg vet!  Det var mye gode og usunne saker og ting som her ble presentert.  Husk å trimme litt i jula også.  Klikk her for å få noen tips til hvordan du kan foreta juletrimmen.

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les flere blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Beholder med tappekran,5 liter//Wella SP Luxe Oil Reconstructive Elixir 100 ml//Functional Form Bestikksett matt 24 deler 1 set//Boss The Scent – Deodorant Stick 75 ml

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg