Hvem blir deltakere i neste sesong av “Bloggerne” på TV2?

Reklame | Gina Tricot, Fredrik&Louisa, Babyshop, Nelly, Arket, Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

I dag skal det handle om vakre, unge, pene og vellykkede mennesker i Allansverden.  Som dere da skjønner skal det da handle om meg selv, men det skal også handle om andre, og så skal det handle om tv-programmet “Bloggerne” som har gått på TV2 siden 2014.  I “Bloggerne” møter vi vakre, unge, pene og vellykkede mennesker som åpent deler livet sitt i sosiale medier og på blogger; små og store begivenheter deles, og det deles uten filter.  Inneværende sesong er følgende bloggere med, Amalie Olsen Gjersøe (24), Aurora Gude (30), Marna Haugen (42), Alexandra Joner (33), Linnea Løtvedt (22) og Sofie Karlstad (25) er profilene vi skal følge tett foran tv-skjermen.  Det blir en spennende sesong, sier bloggerfruen som følger med.  Selv har jeg i mindre grad fulgt med på “Bloggerne”, men det skyldes selvsagt at jeg selv er blogger, o stor prominent toppblogger sådan, og fremtidig bloggkonge, og da må jeg prioritere å bruke tiden min på selve bloggingen slik at jeg kan produsere blogginnlegg med sedvanlig høy språklig, litterær og visuell kvalitet, slik at bloggleserne blir glade og fornøyde, noe jeg jo lykkes med både titt og ofte, om jeg skal si det selv, og det gjør jeg!  Ja, som dere leser har jeg toppbloggerhatten på i dag, jeg er ikke riktig så høy på meg selv og uspiselig til vanlig:)

Årets sesong av “Bloggerne” er sikkert vel og bra og alt det derre der, men det er selvsagt et skikkelig drawback at det i svært liten grad er aktive bloggere fra Norges største bloggplattform, altså blogg.no, som er med i programmet, og det tenkte jeg at jeg ville gjøre noe med, i alle fall i forhold til neste sesong.  For det blir vel sikkert en neste sesong, og da tenkte jeg at jeg ville kontakte TV2 og foreslå hvilke deltakere som burde være med i 2024 av “Bloggerne”.  Og hvis TV2 da hører på den o store prominente toppbloggeren himself, og de aktuelle bloggerne takker ja, så blir det ikke bare noen hvilke som helst som blir å utgjøre “Bloggerne”.  Det blir den ypperste eliten, selveste kremen av toppbloggere, ikke mindre enn ti prominente toppbloggere fra topplista til blogg.no. Jeg regner med at TV2 hører på og lar seg influere av forslaget til den o store prominente! Når selv Kjerringa herself lar seg influere til å kjøpe svenskjævlar, og det kan du lese mer om her, så bør det være en opplagt sak at TV2 lar seg inflluere til å bli med på forslaget til deltakere i “Bloggerne” fra den o store prominente.  Jeg tar det nesten mer eller mindre for gitt!

Men hvem er så disse ti toppbloggerne?  Det er mange å ta av, og ikke lett å velge ut bare 10 bloggere blant alle de fantastisk dyktige, og unge, vakre, pene og vellykede toppbloggerne på blogg.no.  Alle kan ikke få bli med, sånn er det.  Noen må finne seg i å sitte i tv-stolen og følge programmet derfra uten å få delta selv.  Kanskje kan de sitte og strikke samtidig som de følger programmet?  Og det betyr at bloggeren Strikkekjerring ikke får være med, men heller får følge programmet fra tv-stolen, med strikkesakene.  Bloggeren Vibbedille får også følge med fra tv-stolen, strikkeblogger som hun i stor grad også er, og er det flere strikkebloggere så blir det tv-stolen på disse også.  Det er slik det må være.  Vi kan ikke ha masse strikking på “Bloggerne”.  Det skal være mer premierefester og røde løpere og champagne og fester og kafebesøk og unboxing, ikke strikking.  Strikkekjerring er en flink blogger.  Det er det ingen tvil om.  Men jeg tror altså ikke at strikking passer helt inn i “Bloggerne”.  Og så er jeg også skeptisk til om TV2 vil ønske å ha med ei kjerring i “Bloggerne”, for Strikkekjerring er vel per definisjon ei kjerring, og jeg er redd for at jeg nok bør finne frem til sånne unge og hippe bloggere, ikke kjerringer.  Det utelukker jo også bloggeren Kjerringtanker.  Da får strikkebloggerne og kjerringene følge “Bloggerne” fra tv-stolen altså.  Skal vi åpne opp før kjerringer i “Bloggerne”, kan det jo like så gjerne være at vi skal åpne opp for gubber i femtiårene og denslags, og bestemødre og pensjonister som Pensjonistgunna, Seniorlivet og Skriveglad bestemor med flere.  Nei, jeg blir ikke å foreslå hverken kjerringer eller gubber eller likesinnede som deltakere.  Det kan utelukke noen og enhver selvsagt, men det får briste eller bære.  Det kan være flotte og vakre og pene kjerringer og gubber og pensjonister, og flinke bloggere, og det er de jo, men de er like fullt kjerringer og gubber og pensjonister, og passer neppe helt inn i programprofilen til “Bloggerne” er jeg redd.  Jeg må ha med de unge og hippe og trendy.  Sånn er det!

Og så var det matbloggerne.  Hva så med dem?  Jeg vet at det kryr av dem inne på blogg.no.  Det er morsmiddag, om det ikke er farsmiddag, så er det spisogspar, matfrabunnenfb, lailasmat, dog ikke kokkentor men derimot kokkengeir og matvalorer bare for å nevne noen matbloggere.  Ja, og så har vi jo Tomsmatprat da, bloggkongen vår, han som ligger på toppen av topplista til blogg.no hver eneste bidige dag, til stor fortvilelse og irritasjon for alle oss andre som også har lyst til å ligge øverst der oppe på toppen.  Og som ikke det er nok, så er det antakelig enda flere av dem, matbloggerne.  Jeg kan nesten ikke ramse opp alle, det vil nesten ta et helt blogginnlegg så mange er det.  Flinke er de.  Det er ikke det.  Men “Bloggerne” skal jo ikke bare handle om mat og viltsauser og stekte potetbåter og poteter i muffinsform og pastinanakkpure og denslags saker og ting.  Riktignok er matbloggerne flotte unge, vakre, pene og vellykkede folk, og kunne passet inn sånn sett, men “Bloggerne” skal handle om andre ting enn mat.  Det er bare slik det er.

Ok!  Da har jeg rensket bort strikkebloggere og kjerringer og gubber og likesinnede og matbloggere.  Er det da noen bloggere igjen fra blogg.no som kan delta i “Bloggerne” når alle disse nevnte utelukket.  Det er neppe så mange igjen er jeg redd.  Men det er 10 stykker, og kanskje noen til.  Og det er disse 10 som jeg nå skal presentere nærmere!!!  Creme de la creme av elitebloggere, og vakre og pene og unge hippe og trendy er de, og de tar sikkert gjerne et glass champagne på rød løper på en tirsdag!!!  Her er mitt forslag til de 10 bloggerne fra blogg.no som burde være med i neste sesong av “Bloggerne”.

Ingen “Bloggerne” uten Bunnyen vår!  Han må være med.  Vi skal unboxe, gå på trendy og hippe kafeer, på røde løpere og catwalk og jeg har sett Bunny på catwalk før, og jeg vet bare en ting.  Verden vil se mer av Bunny på catwalk!  Du kan se Bunny på catwalk hvis du klikker her.

Stina har vært på “Bloggerne” før, og jeg håper hun tar en sesong til slik at vi kan få bli oppdatert på det nyeste innen klær og sminke og øyenskygger og primere og annet man kan klæsje i ansiktet og andre steder.  

Jeg hadde jo selvsagt ikke laget dette blogginnlegget om det ikke var for å fremheve meg selv og plukke meg selv ut til å være med, og alle skjønner vel at den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen må være med på “Bloggerne”.  Og det er ikke bare fordi han er så til de grader stor og prominent og ung og vakker og vellykket alt det derre der, og på ingen måte noen gubbe.  Den o store prominente er klar for catwalk med Bunny, og det kan du lese mer om her, og han er vant til å blogge om klær, mote og ting som som sitronbleket hår, klovnesko og snabelsko, sine fineste dresser og truser, ansiktsmasker, og er klar som et egg for å gå på trendy kafe med Stina og diskutere det siste innen mote fra Paris og fra han Ralph Lauren og han Gucci, selvsagt over et glass deilig champagne, på en tirsdag!

Frodith er et fyrverkeri av en dame og en blogger.  Hun er selvskreven som deltaker i “Bloggerne”.  Ingen “Bloggerne” 2024 uten Frodith!!!  

Sigurd Storm er opptatt av estetikk og interiør, og vi andre “Bloggerne” gleder oss storveis til å besøke Sigurd Storms formodentelig vakre bolig, hvor det nå måtte være, og kanskje vi kan unboxe et eller annet over en kopp kaffe latte:)  Muligens vil Bunny og Frodith ikke ha tid til en kaffe latte da de antakelig vil være for opptatt med å lese allansverden og klikke på reklamen der for å se om de finner seg noe fint:)

Det nærmer seg Gryxen Awards!  Gry Henriksen deler ut priser i Gryxen Awards til oss andre bloggere i desember, og det lakker og lir mot desember, så da tenker jeg det kan være på sin plass, nå som Gry snart skal dele ut prisene, at jeg fremhever og skryter av bloggen til Gry og tar henne med som deltaker i “Bloggerne” 2024.  Jeg elsker bloggen til Gry og det første jeg gjør når jeg står opp om morgenen er å gå inn på bloggen til Gry og ser hva som har skjedd siden sist.  Lykke til forresten med utdeling av Gryxen Awards når den tid kommer Gry!

Klær og mote hører med i “Bloggerne”!  Og da må Martine Halvorsen være med!!

Lassel blogger om de viktige tingene i livet.  Jeg tenker selvsagt på øl!!!  Når det blir vel mye unboxing av de nyeste sminkene hos Stina eller Martine Halvorsen, kan det være at vi splitter oss opp, og noen av oss “Bloggerne” gjør noe annet.  Lassel er oppdatert på hva som skjer i Øl-Oslo, øl-festivaler og slikt, så det er en selvsagt ting at Lassel er med på “Bloggerne” slik at noen av oss “Bloggerne” kan gjøre noe annet enn bare å sitte hos Stina og Martine Halvorsen og unboxe:)  Og Lassel vet nok hva vi kan finne på:)

Annais blir også med bort til Stina eller Martine Halvorsen for å snakke om sminke og primere og vippetang og ansiktsmasker, mens Lassel og jeg og kanskje Bunny og Sigurd Storm finner på noe annet:)

Kari Engesvik er en sporty ung dame som er med på litt gøy.  Hun får siste plass i “Bloggerne” 2024!!!

Da er ti prominente toppbloggere plukket ut, noen kanskje enda mer prominente enn andre, men like fullt 10 flotte, vakre, pene, unge, vellykkede deltakere.  Jeg anbefaler TV2  at disse blir med i “Bloggerne” 2024.  Det ville blitt en knallsesong!!!

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro er den perfekte julegaven til den som ikke gidder å vaske og gjøre rent i huset!  Kjenner du en slik latsabb, eller er du en latsabb selv, er det helt perfekt å gi latsabben, eller deg selv, en Neatsvor X600 Pro i julegave.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se Neatsvor X600 Pro in action. Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Er hårfjernen Iviskin IPL G3 den perfekte julegaven til henne?  Ja, det er den så utvilsomt, for nå har alle ektemenn og herremenn gått fullstendig amok inne på Iviskin-butikken for å sikre seg den perfekte julegaven til kona, samboeren eller elskerinnene, og det begynner å bli tomt på lageret, tror jeg.  Vær rask og kjøp den perfekte julegaven til henne, en Iviskin IPL G3 altså.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Lekre boots til henne fra Arket:

Faux Fur Leather Boots:  https://arket-no.mtpc.se/3770430

Tretorn Arch Hybrid Boots:  https://arket-no.mtpc.se/3770436

Treton Garpa Hybrid Boots:  https://arket-no.mtpc.se/3770440

Suede Ankle Boots:  https://arket-no.mtpc.se/3770446

High Shaft Chelsea Boots:  https://arket-no.mtpc.se/3770450

Chunky Leather Boots:  https://arket-no.mtpc.se/3770453

Leather Biker Boots:  https://arket-no.mtpc.se/3770458

Fine sneakers fra Nelly:

New Balance 530:  https://nelly-no.mtpc.se/3767492

Adidas Originals Superstar XLG:  https://nelly-no.mtpc.se/3767495

Michael Kors Theo Trainer:  https://nelly-no.mtpc.se/3767497

Asics Japan S ST:  https://nelly-no.mtpc.se/3767498

Pavement Villa:  https://nelly-no.mtpc.se/3767499

Baby on the way?  Da trenger dere barnevogn.  Sjekk ut disse flotte barnevognene fra Babyshop.com:)

Bugaboo Fox 5 Complete barnevogn Black/Midnight black:  https://babyshop-no.mtpc.se/3764713

Thule spring barnevogn svart:  https://babyshop-no.mtpc.se/3764719

Cybex Talos S Lux barnevogn marineblå:  https://babyshop-no.mtpc.se/3764723

Silver Cross Wave barnevogn slate:  https://babyshop-no.mtpc.se/3764724

UPPAbaby MINU JAKE Black melange:  https://babyshop-no.mtpc.se/3764726

Trenger du en vippetang!  Sjekk ut disse flotte vippengene fra Fredrik&Louisa:

Shiseido vippetang:  https://fredrik-louisa.mtpc.se/3764729

Dior smooth eyelash curler:  https://fredrik-louisa.mtpc.se/3764735

Mac Cosmetics Full lash curler:  https://fredrikoglouisa.no/produkt/full-lash-curler/

Laura Mercier Artist Eyelash curler:  https://fredrik-louisa.mtpc.se/3764742

Duffbeauty eyelash curler:  https://fredrikoglouisa.no/produkt/eyelash-curler/

Lekre strikkeplagg til henne fra Gina Tricot:

Boucle knitted sweater:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3772453

Cable cut-out knit top:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3772465

Knitted zip sweater:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3772466

Knitted sweater:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3772470

Knitted cardigan:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3772472

Knitted jacket:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3772474

 

 

 

9 kommentarer
    1. Veldig glad for å bli foreslått! Håper virkelig komiteen som plukker ut hører på deg. Det å være et fyrverkeri må vel tenne dem 😀 Han en strålende dag Allan. Nå skal jeg ut å møte Insta-venninnen min snart. Men før det skal jeg så klart klikke som en villmann på alle linkene dine 😀 Ha-ha…

    2. Hahaha, det kler deg å være uspiselig i bloggen, for det skinner gjennom at du slett ikke er det irl! 😉 Så hyggelig at jeg akkurat skled inn på lista di, og ikke glem at jeg har vært på 14. plass nylig! Tror det kunne passe meg fint med enda mer moro og gøy. Det er jo det livet handler om! 🤗

      1. Ja, du er perfekt for “Bloggerne” vil jeg tenke:) Og så godt at du føler det skinner gjennom at jeg ikke er så uspiselig til vanlig som jeg er på bloggen hehe. Ha en fin lørdag:)

    3. 😊 Synes du er tøff og morsom som spiller rollen din ut i bloggen. 😉 Hatt en super lørdag her, med “Skal vi danse” som høydepunkt. Håper lørdagen din ble glitrende flott! 😊

    4. Jeg ser ikke på Bloggerne fordi det er drittkjedelig, for det første, og for det andre at INGEN av de faktisk er bloggere pr. i dag..
      For å få litt spark i en realityserie, er det jo pokka nødt til både å involvere noen skikkelige motsetninger, og ditto hjertevenner, så om du bare får skviset inn ‘kjerringa’ i det konseptet du presenterer her, tror jeg seriøst det brått kunne sust inn på selveste hovedkanalen..
      Stina vs. meg, Bunny vs. Kjerringa, Martine H. (avholds) vs. Lassel (ikke avholds), Kari som viser sin forståelse- og Frodith’en som desperat forsøker å spre glede på slagmarken i et felles agenda om å få våpenvile, -om en bare for en stakket stund, og du som sitter som ei flue på veggen å lar deg underholde..
      Jeg mener, -seriøst.. – Her lukter det faktisk jævla bra TV!!! 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg