Her kommer ukesmeny for neste uke:)

Reklame | Gymgrossisten, Tannrevel. Elskling.no og Gina Tricot

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er mye godt man kan lage til middag, men ikke alltid så lett å bestemme seg for hva man skal lage til middag.  Da er det vel greit å kunne besøke bloggen til en o stor prominent toppblogger og innflytelsesrik influenser, slik at man kan få noen gode tips om hva man kan lage til middag, og når man i tillegg får tips for en hel uke fremover, for hele uka fra mandag til søndag, så er vel det ren lykke for noen og enhver, og det er vel på sin plass å lovprise den o store prominente toppbloggeren for at han har laget middagsmeny for hele uka fremover!  Halleluja!!!  Middagsmenyen er klar!  Og er jeg overlykkelig over at jeg nok en dag har klart å finne på et eller annet å blogge om, slik at det blir blogginnlegg i dag også!  Jeg er selvsagt også fornøyd med at jeg igjen har fått fortalt alle sammen hvilken prominent toppblogger jeg er.  Så da er vi vel alle blide og ganske så fornøyde med tingenes tilstand:)

Middagsmeny for neste uke:

Mandag:  Bloggerens fiskegrateng

Tirsdag:  Kylling i form med masse rart

Onsdag:  Lillelørdagsgrøt

Torsdag:  Kyllingsalat

Fredag:  Hjemmelagde hamburgere

Lørdag:  Ølhøne

Søndag:  Ovnstekte koteletter

Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg