12 ting jeg skal gjøre i februar

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

Kjære blogglesere!!  Tiden går, allansverden består, og allansverden består faktisk fremdeles etter en forferdelig lang og tung og mørk og fæl januar-måned der blåmandagene har fremkalt så mye tungsinn at det har vært dager da jeg har vært for nedbrutt til å klare å lire av meg noe som helst slags fjas eller møl på bloggen, eventuelt både fjas og møl i samme blogginnlegg, og det har jeg da i alle fall ikke klart de gangene jeg ikke har blogget, men til gjengjeld har jeg vel sikkert klart det når jeg faktisk har blogget.  Nok om det!  Ting begynner å gå bedre nå.  Januar er et tilbakelagt stadium, sola er tilbake og det er lysere ute, og februar er plutselig her igjen, i år som i fjor.  Jeg begynner også å skimte en feriedag der på kalenderen i slutten av månedensa, så nu går alt ting sånn bittelittegranne meget bedre.  Lurer dere på hva jeg har tenkt å foreta meg i måneden som nå kommer?  Det driter dere ganske sikkert i, men noe må jeg ha å lire av meg på denne bloggen, i tillegg til reklamen, så da skal dere jammen uansett få vite litt om hva jeg skal foreta meg i februar, enten dere vil høre om det eller ikke.  Det er godt mulig jeg blir å gjøre flere enn 12 ting i løpet av februar, men her følger i alle fall 12 ting som jeg i alle fall skal gjøre, tror jeg:)

1. Spise middag

Uten mat og drikke duger helten ikke, ej heller en den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og som har vunnet pris i Gryxen Awards i 2021, 2022 og 2023, for å nevne noe, og mer kan nevnes både her og der.  Hva jeg skal spise til middag?  Masse rart!  Trenger du tips til hva du kan lage til middag, finner du masse spennende middagstips her.

2.  Gå på ski

Jeg håper på fine skiforhold.  Kanskje blir det en skitur opp til Helgemauken?

3.  Dra på biltur med bloggerbilen til Øksfjord 

Vi planlegger en biltur med bloggerbilen til Øksfjord mot slutten av måneden.  Hører dere Øksfjord?  Bloggeren kommer!  Selveste skjønnhetsbloggeren himself!! Henger dere opp velkommen-skiltet til ære for den o store prominente toppbloggeren, og skjønnhetsbloggeren:)

4.  Feire Samefolkets dag

Samefolkets dag er tirsdag 6. februar.  Kanskje skal vi feire med å lage reinbab til middag?  Vi får se:)

5.  Blogge om blåmandager

Er det noen vei utenom?  Det er vel ikke det.  Det er blåmandager i februar også.  Det kan vel ikke gå upåaktet hen?  Neppe!!!

6.  Kåre månedens blogger for februar

Jeg skal kåre månedens blogger for februar senere i måneden.  Det betyr at dere bloggere som har lyst til å  bli nevnt på bloggen til den o store prominente og få litt skryt kan begynne å smøre og smiske med meg allerede nå, eventuelt prøve dere på rene bestikkelser.  Vipps gjerne noen fine kronebeløp til 90975185 også:)  Kanskje en av disse under blir månedens blogger for februar?  Eller kanskje ikke? Time will tell!!!

7.  Feire morsdag

Søndag 11. februar er morsdag!  Ungene og jeg skal vel gjøre litt stas på bloggerfruen når den tid kommer…

8.  Fyre i ovnen

Ja, det blir vel kaldt også i februar vil jeg anta.  Og da skal vi vel fyre i ovnen.  Dette var vel fint for dere alle å få vite tenker jeg:)

9.  Markere fastelavn, blåmandag, feitetirsdag og askeonsdag

Fastelavn er søndag 11. februar, samme dag som morsdag faktisk.  Da blir det vel både morsdagskake og fastelavnsboller på en og samme dag.  Og vi får kose oss med dette på denne dagen for vi vet hva som kommer etter fastelavnssøndag, blåmandag!!!  Og så kommer feitetirsdag og askeonsdag.  Jeg gleder meg kanskje aller mest til feitetirsdag🙂  Det passer fint å lage Smørbukk-karameller på feitetirsdag:)

10.  Måke snø

Ja, jeg regner ikke med å slippe unna.  Det blir vel litt snømåking i februar også antar jeg.

11.  Ha vinterferie

Mot slutten av måneden er det vinterferie!!!  Og alle hjerter gleder seg, og det sånn til de grader også.  En hel uke vinterferie er aldri feil, det føles snarere helt rett faktisk:)  

12.  Blogge om gladmandag

Siste mandag i februar har vinterferien startet og det er ikke blåmandag.  Det er derimot gladmandag.  Og det blir jeg sikkert å markere i allansverden, med et lystig blogginnlegg på en mandag for en gang skyld.  Det er så alt for sjeldent at slikt skjer.  Men nå skjer det faktisk.  Mandag 26. februar er gladmandag!!  Hurraaa!!!!!!!!!!

Tja, det var 12 ting jeg skal gjøre i februar.  Jeg skal sikkert gjøre litt andre ting også.  Og jeg legger sikkert ut på facebook også sånn ellers hva jeg gjør, som hva jeg spiser til middag nå og da, så hvis du føler at du vil vite mer hva den o store prominente skal drive med i februar kan du bare følge meg på facebook også:)  Jammen godt vi har facebook:)

Ha en fin dag dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!  

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

Er du lei av å fjerne uønsket hårvekst ved hjelp av gamle torturredskaper eller bruke masse penger på dyre salongbehandlinger?  Gjør som bloggerfruen og skaff deg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Den er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg