Er dette en av de verste blåmandagene?

Reklame | Blivakker, Gina Tricot, Røhnisch, Hickap og Miinto

Så var det jammen blåmandag igjen!  Tiden går, allansverden består, og blåmandagsinnleggene kommer stadig vekk på bloggen min, det vil si hver sjuende dag, og da altså på blåmandagen.  Og siden det jo er mandag i dag og sju dager siden forrige blåmandag, så skal jeg i dag på bloggen min selvsagt surke og klage og syte over at helga er slutt og ny arbeidsuke venter.  Og det er trist og leit alt sammen, og det sømmer seg ikke lage noe festmåltid i dag.  Helstekt hjortefilet med deilig tilbehør er sånn til de grader ikke innafor å lage til middag i dag, det sømmer seg bedre å lage en helt enkel fiskesuppe eller fiskepinner med stekte potetbåter, gjerne av noen gamle potetrester.  I dag er ellers en passende dag å lese en roman av Dostojevskij eller lytte til “I en sal på hospitalet” hvis man skal høre på noe blåmandagsmusikk.

Hvor ille er egentlig denne blåmandagen?  Jo, den er ille.  En blåmandag er per definision ille, men er det likevel mulig å rangere blåmandager på en skala fra ille til enda mer ille, og til helt aldeles for jæv&/(?  Det er det sikkert!  Og det er i alle fall mulig å rangere blåmandagsinnleggene mine, og det skal jeg jeg faktisk gjøre i dag, altså rangere innleggene mine om blåmandager fra ille til helt aldeles for forferdelig.  Så da blir det blåmandagskåring i dag, mine verste blåmandagsinnlegg.  Og den kommer her.  Topp 5 eller bunn 5 eller hvordan man nå skal si det…

10. plass:  “Der var det jammen mandag igjen”

9. plass:  “Endelig mandag”

8. plass:  “Musikk på en blåmandag”

7. plass:  “Stemmer det at når dagen er blå er allting godt”

6. plass:  “For en brutal blåmandag”

5. plass:  “Det er blåmandag og helvetesuke”

4. plass:  “Herregud” Det er blåmandag igjen, og det på alle mulige måter”

3. plass:  “Blånisser, Petter Stordalen og et lite lyspunkt på en blåmandag”

2. plass:  “Hvilken litteratur sømmer det seg å lese på en blåmandag?”

1. plass:  “Sømmer det seg å være lystig og glad på en blåmandag?”

Og vinneren er altså blogginnlegget med tittelen “Sømmer det seg å være lystig og glad på en blåmandag?”  Og man trenger selvsagt ikke å klikke seg inn på blogginnlegget for finne svar på spørsmålet som stilles.  Det er litt selvsagt og det sier seg selv.  NEI!!!!!  Det sømmer seg ikke å være lystig og glad på en blåmandag!  Bare så det er sagt, og det en gang for alle.  Jeg er forresten nokså fornøyd med blåmandagsinnleggene mine.  De er skikkelig mørke og dystre, og man blir neppe veldig lystig og glad av å lese dem, håper jeg da inderlig.  Jeg vil faktisk tenke at man godt kan lese seg gjennom hele topp 10-lista over blåmandagsinnlegg som et alternativ til Dostojevkskij.  Så ille er det!  Vi får håpe det blir likar i morra, og det blir det, for da er det tirsdag, og det stunder mot helg!  Men det er i morgen.  I dag er i dag og i morgen er i morgen, men nå er det blåmandag og da skal jeg surke og klage og syte og ta meg til hode i fortvilelse over at det er fem arbeidsdager igjen til helg:(

Ha en fin dag alle sammen sømmer det seg kanskje ikke å si i dag siden dette ikke er en fin dag, per definisjon siden dagen jo faktisk er en blåmandag.   Men jeg kan si at jeg synes det er hyggelig at du besøker bloggen min og leser alt dette fjaset.  Velkommen tilbake i morgen – det er sikkert bare fjas på bloggen min da også, men det er i alle fall ikke blåmandag.  Det får være en trøst!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

I dag kan du gjøre mange kupp på handlefronten.  Sjekk ut:

Jakke fra Røhnisch i varmende pilestoff, laget av 70 % resirkulert polyester:  https://rohnisch.mtpc.se/3278067

Off Shoulder Dress fra Gina Tricot:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3278086

Hudpleiesett fra Hickap:  https://c.mtpc.se/tags/link/3278100

Levi’s bukse til herremannen, fra motebutikken Miinto:  https://miinto.mtpc.se/3278121

Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg