Godt nyttår og godt nytt år!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Året 2023 går mot slutten!  Det er timer igjen av det gamle året, og jeg har i år som i fjor på samme tid kommet til den erkjennelse at jeg ikke vil komme med flere blogginnlegg for i år.  Så det betyr at dette blogginnlegget er det aller siste nye blogginnlegget i allansverden du får lese i år.  Det kommer ingen flere.  Mange vil sikkert synes det er trist!  Og det er det selvsagt.  Alt har en slutt!  Men ikke fortvil. Det kommer nytt innlegg til neste år, i morgen altså.  Da ses vi igjen!  Og for en start på det nye året det blir!  Det blir nyttårstale fra den o store prominente toppbloggeren på bloggen.  Og nyttårstalen publiseres umiddelbart etter at nyttårsfesten er slutt, rett før jeg går og legger meg om morgenen første nyttårsdag.  Det kan bli litt av en nyttårstale, rett fra levra antakelig, ikke sikkert alt henger helt sammen og det kan komme til å skorte på rettskrivning og ordstilling og grammahikk.  Gled dere!

Jeg tenker det er på sin plass nå å ønske dere godt nyttår nå.  Visste dere forresten at når man sier godt nyttår, så ønsker man til lykke med selve nyttårsfeiringen, altså det som foregår de neste timene og dagen i dag og kanskje i morgen, men hvis man derimot sier godt nytt år, så tenker man mer på at man ønsker til lykke med det som skal skje i hele det nye året 2024, altså mer enn bare nyttårsfesten og den greia der som er nært forestående.  Jeg vil ønske dere godt nyttår og tenker ikke lenger enn som så på festen som kommer.  Så da blir det godt nyttår til dere alle!  Har dere forresten musikken klar til nyttårsfesten?  Hvis ikke, så kan dere klikke her for å få veldig gode tips til musikk som passer å spille nå som vi skal feire nyttårsaften.

Vi feirer forresten nyttårsaften oppe på Penthouse Månetoppen 38D i Målselv Fjellandsby, omtrent slik vi har gjort før, og det kan du lese mer om her.  Det blir kalkun, champagne, verdens beste waldorfsalat, raketter og mere til, for å nevne noe.  Jeg gleder meg til å feire nyttår.  Det er forresten første nyttårsdag i morgen, og det er mandag.  Det er ventemandag, for på tirsdag er det blåtirsdag, og jeg tør nesten ikke tenke på det en gang.  Det kommer ikke til å bli bra.  Så langt skal vi ikke tenke.  Jeg ønsker dere godt nyttår.  Jeg venter med å ønske dere godt nytt år; kanskje jeg venter med å ønske dere godt nytt år til vi er kommet oss gjennom blåtirsdagen, men det kan jo godt hende at jeg likevel gjør det og ønsker dere godt nytt år i nyttårstalen som kommer rett etter at jeg har avsluttet nyttårsfesten i morgen tidlig.  Det er jo ikke sikkert jeg er helt tilregnelig når jeg skal skrive nyttårstale rett etter nyttårsfesten, og det kan jo være at jeg faktisk kommer til å ønske dere godt nytt år med blåtirsdagen ventende rett rundt hjørnet.  Det er ikke sikkert det er beste tida å holde nyttårstale rett før man legger seg rett etter nyttårsfest, men det får våge seg.  Ønsker jeg dere godt nytt år i nyttårstalen, tenker jeg jo på hele året som sådan, ikke på den dagen som kommer etter første nyttårsdag og ventemandag.

Nok om det!  På denne årets siste dag passer det å se litt tilbake på det året som nå nærmer seg slutten.  I morgen blir det jo bloggerens nyttårstale i allansverden der jeg skal skue fremover, hvis jeg er kapabel til det rett etter nyttårsfesten, men i dag skal jeg se litt tilbake på det året som har gått.  Og det skal jeg gjøre gjennom en kavalkade over blogginnlegg og bilder fra året som har gått i allansverden.  Det har jo vært et begivenhetsrikt år med masse blogginnlegg av usedvanlig høy kvalitet visuelt, språklig og litterært, det har vært enda mer fjas og møl, også en del klaging og syting og surking over blåmandagene, og kanskje en blåtirsdag i ny og ned, og ikke minst har det vært uendelig masse reklame for robotstøvsugere og hårfjernere og lipgloss og foundation og barnevogner og kokkekniver og en vippetang i ny og ned.  Ubegripelig nok er det fortsatt noen som klikker seg inn på bloggen min med all den reklamen.  Tusen takk for at du klikker deg inn og følger bloggen min.  En spesiell takk til deg som både klikker deg inn på bloggen min og i tillegg klikker på reklamen.  Du er en knupp og en superhelt, minst!

Men over til denne kavalkaden jeg begynte å snakke om og som jeg snakket meg litt bort fra.  Den kommer nå!  For under kan du se et utvalgt blogginnlegg fra hver måned, og så en liten bildekavalkade fra året som har gått.  Det er bare å scrolle seg nedover og se tilbake på året som har gått…

Januar:  Mørketidstur til Helgemauken

Februar:  Hurra for feitetirsdag

Mars:  Min monstergode multekrem

April:  Påsken 2023 – et tilbakeblikk

Mai:  Hurra for 17. mai

Juni:  Sankthansaften på Månetoppen

Juli:  Hvilke sommerklær trenger vi menn med sixpack?

August:  Brutal blåtirsdag

September:  Hvor blått er egentlig Blåisvannet?

Oktober:  Hvem er den verste forræderen?

November:  Lys imot mørketida på Månetoppen

Desember:  Jul i nord

Da vil jeg få ønske dere alle sammen godt nyttår!  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om nyttårsfeiring:  https://allansverden.no/page-53/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Har du vurdert å skaffe deg en robotstøvsuger.  Da bør du gå for en Neatsvor X600 Pro.  Jeg er i alle fall svært godt fornøyd med min.  Enkel å bruke, og det beste er at den faktisk klarer å bevege seg under sofaen, oppå gulvtepper og over dørstokken, i motsetning til en annen robotstøvsuger vi hadde tidligere som slet fælt med matter og dørstokker.  Ja, og så kan Neatsvor X600 Pro både støvsuge og vaske, og det blir rent!  Neatsvor X600 Pro er best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2, og med rabattkoden AK15 får du nå 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

4 kommentarer
    1. Riktig godt nyttår…..og godt nyttår. Enig med deg. Det er forskjell, men ikke lett. Jeg har også fundert fælt på dette opp gjennom. Men uansett får vi en god hilsen. Fin billedkavalkade forresten. Takk🙋🏼‍♀️😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg