Stem på allansverden som årets mote/skjønnhetsblogger!!!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Det er tid for utdeling av Gryxen Awards nå i desember, den store prisutdelingen for oss bloggere på Norges største bloggplattform, blogg.no.  Og det betyr at det er spennende dager.  Bloggere er nominert til priser i ulike kategorier, og så skal folket stemme hvem de mener bør vinne av de nominerte.  Jeg likte nok bedre Gryxen Awards tidligere da det var en meget kompetent juryformann, eller jurydame for å være mer presis, den ytterst prominente toppbloggeren Gry Henriksen som bestemte og delte ut priser, noe hun gjorde helt fabelaktig både i 2021 og 2022, om jeg skal si det selv, og det gjør jeg.  Når det nå i år er folket som skal stemme og bestemme vinnerne vet vi hvordan det kan komme til å gå.  Det kan komme til å gå til helvete, slik det gjerne gjør i Melodi Grand Prix der folket gjerne har fått for vane å stemme frem mye rart som vi sender til Eurovision og som ikke vinner, og da kan vel folket bare ha det så godt når de ikke vil følge rådene til den o store prominente toppbloggeren og stemme på det bidraget som den fremtidige bloggkongen mener vi bør sende til Eurovision for å vinne hele greia.  Folket altså!!!  Man kan fort miste troen på demokratiet faktisk.  Og det er jeg nesten i ferd med å gjøre, for i kategorien “Årets livsstilsblogger” var jeg en av de nominerte.  Jeg hadde regnet med å vinne, prominent toppblogger som jeg er, men da stemmene til folket var telt opp, var det en helt annen blogger enn den o store som hadde fått flest stemmer.  Jeg fikk nesten lyst til å klage og syte og surke og uffe og stønne som om det var blåmandag, men jeg besinnet meg, lot som jeg var en god taper og sendte gratulasjoner til vinneren.

I dag er det ny ny dag og nye muligheter, for i dag skal det stemmes over prisen som årets mote/skjønnhetsblogger, og de nominerte er…..

Lena Lykke

Annebe

Allansverden

Stina

Frodith

Heidi Rosander

Og hvis dere leste at allansverden er blant de nominerte, så leste dere rett.  Jeg er blant de nominerte, som seg hør og bør, siden dette er kategorien årets skjønnhetsblogger, og så litt sånn mote også da.  Men man kan saktens spørre seg en ting når man ser lista med de nominerte?  Hva gjør alle disse kvinnfolka der i lag med den o store prominente?  Jo, de er sikkert der for å rotte seg sammen og stjele prisen fra den som bør være den rettmessige vinneren, den o store prominente, og hvis du klikker her, så skjønner vi alle sammen godt hvorfor den o store prominente må bli årets skjønnhetsblogger!!!  Jeg har tross alt gitt folket masse skjønnhet, og da bør vel folket vite hvem de bør stemme på. 

Men dessverre så er det neppe slik!  De fleste blogglesere er kvinner, det viser statistikken, og da stemmer de sikkert på disse andre nominerte damene som fronter dameparfymer og sminke og eyelinere og blush hvis det er det er og andre sånn derre saker og ting, og hvis det er det de fronter.  Jeg er ikke helt sikker.  Men de blogger vel i alle fall om damemote og dameklær og sånne derre saker og ting.  

Vi får se hvem som vinner pris i denne kategorien som henger svært høyt hvis jeg vinner, og ikke så høyt hvis jeg ikke vinner.  Jeg frykter det verste når folket skal bestemme, og blant folket klart flest damer som gjerne vil lese om damemote og dameklær.  Og da bryr de seg kanskje ikke om å lese hver dag, for en av de andre nominerte har ikke liret av seg et blogginnlegg siden 25. april!!!  Det var riktignok et blogginnlegg om sminkerutiner, og hverdagssminke, og sånn sett et kvalitetsblogginnlegg fra den o store prominente Stina som faktisk til og med har deltatt på “Bloggerne” på TV2.  

20200613_163900

Men jeg har da vel også blogget om klær og mote, om sminke og skjønnhetsprodukter, om klær til sommermannen, bobilmannen, påskemannen, julemannen og nyttårsmannen, for å nevne noe.  Jeg har blogget om om mine fineste truser og dresser og hatter, om skjønnhetsprodukter til mannen, om mine fineste solbriller som jeg har betalt for, og jeg har til og med gått på catwalken i alle mulige slags klær og farger, alt for å vinne den prisen som henger så høyt…..”Årets skjønnhetsblogger”.  Ja, jeg har til og med tenkt på damene oppi alt dette, for jeg har også reklamert på bloggen min, i alle fall av og til, for hårfjerneren Iviskin IPL G3 som fjerner uønsket hår skånsomt og smertefritt, og som man nå kan sikre seg på supertilbud, 15% rabatt ved bruk av rabattkoden AK15.  Et fantastisk tilbud til alle damer, om jeg skal si det selv.  Selvsagt er det viktig at damene faktisk får tid til å fjerne uønsket hårvekst og sminke og dolle seg, og at de ikke blir opptatt med gulvvask i huset hele tiden, og for å avjelpe på denne situasjonen, så har jeg reklamert for robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro, et råskinn av en robotstøvsuger som støvsuger og vasker og rengjør gulvet så det blir skinnende rent mens damene kan iføre seg ansiktmasker og håndtere vippetenger i en og samme operasjon, i den grad det er naturlig å gjøre det.  Jeg vet ikke helt.  

Men nå tror jeg det er dags for å la damene få holde på med sitt.  Og så kan alle stemme på allansverden som “Årets mote/skjønnhetsblogger”.  Vil vi ikke ha en annen vinner enn en vakker dame som blogger om sminke, eyelinere, pudder, øyenskygge, mascara, concealer og gudene vet hva det er?  Det blir jo litt kjedelig med det samme hver gang.  Vil vi ikke ha en vakker mann som gjør mye av det samme for en gang skyld.  Jo, det synes jeg folket bør ville….og stemme ut fra det…..for da vinner den o store prominente, og da blir han ikke mindre prominent.  

Du kan stemme på allansverden ved å sende en mail til [email protected] og skrive at du mener allansverden bør vinne prisen som “Årets skjønnhetsblogger”, eller så kan du skrive det samme i kommentarfeltet til dette innlegget her på bloggen til Gry Henriksen.  Frist for å stemme er torsdag 14. desember kl. 13.30.

Jeg har skrevet takketalen klar hvis jeg vinner.  Da skal jeg ikke legge noenting i mellom!!  Det blir tale rett fra levra om mote og skjønnhet og hvilken umåtelig stor og prominente toppblogger jeg er.  Jeg trenger virkelig å vinne denne prisen!!!

Ha en fortsatt fin adventstid!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

 

8 kommentarer

Siste innlegg