Hvilke klær trenger bobil-eller campingmannen?

Reklame | Gymgrossisten og Røhnnisch

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//Gorilla Wear

 

Sommer er også tid for bobil-og campingeventyr, og noe må man jo ha på seg når man skal ut på tur.  Det skulle vel ikke tatt seg særlig bra ut om man ikke hadde hatt noe på seg, så i dag skal jeg presentere klær som vil gjøre bobilmannen eller campingmannen til en skikkelig stilig herremann, helt uimotsåelig for bobil-eller campingdamene.  Jeg skal også gi dere tips om lur garderobeløsning når man er på campingtur:)  Forresten, husk alltid regnponcho når du er på bobiltur.  Smart å ha med.  På bildet under ser dere bloggeren der til venstre:)

IKEA har mye smarte ting, også et slikt hyllesystem som på bildene under der man kan brette klærne og legge i hyller.  Enkelt og genialt synes jeg.  Hele greia passer faktisk akkurat helt perfekt i skapet på bobilen.  Gjør det lett å ha orden og system på klærne.  Jeg har alltid klærne liggende i bobilen i bobilsesongen.  Alt ligger klart, klær til de fleste anledninger.  Alltid klar for et eventyr med bobilen Bob.

Treningstøy ligger alltid klart, hvis jeg skulle få trang til å trene når jeg er ute på bobiltur.  Kjekt å ha med, lite brukt:)

Husk badebukse!  Må jo ha med badebukse hvis man stopper et fint sted og får lyst på et bad, eller hvis man bare skulle føle trang til sprade rundt med kun badebukse, lufte magen og tiltrekke seg bobildamer:)

Bobilbukse er jo et must!

Ullsokker hvis det kaldt om kveldene, og hvis en blir tørst!

Artig sak man kan henge rundt halsen og ha en brusboks oppi, eller det kan være en boks med noe annet drikke også:)

Brusvott!  Også i dette tilfellet må det ikke være brus i boksen!  Det kan være annen drikke også:)

Varm jakke er veldig lurt å ha hengende i bobilen.  Kaldt om kveldene!

Lue med elefanter, men man kan også ha lue uten elefanter!

Badekåpe anbefales!  Deilig med en varm bobildusj og så hive på seg den en deilig badekåpe i et tynt stoff.  Livet leker!

Buff og rar jakke!  Man kan også ha annet på seg!

Kremt…..kremt…….

Poncho er fint å hive på seg om kveldene når man skal ut og kjøre en hoverboard-tur med bobilhunden.  Husk hatten!  Og crocs ikke minst.  Crocs er et must på enhver bobiltur.  Finnes ikke mer behagelig skotøy!

Har du disse klesplaggene, blir bobil-eller campingferien en ubetinget suksess.  Jeg har ikke nevnt truser og boksershortser, men det har jeg også med selvsagt.  Skulle du forresten ha lyst til å lese en rangering av mine fineste truser, kan du klikke her.  Men man kan helt sikkert også leve et veldig bra liv om man nå ikke velger å klikke seg inn på linken til et tidligere innlegg med en rangering av mine fineste truser.  Gjør som du vil!  Jeg kom faktisk til å angre bittert på innlegget der jeg rangerte mine fineste truser, og det kan du lese mer om her.  Jeg tenker vi lar det være med de trusene og de boksershortsene der!

Oppgrader gjerne garderoben litt hvis du skal ut på campingtur!  Håper du har funnet litt inspirasjon til hva du kan oppgradere med, om ikke annet hva du ikke skal oppgradere med.  Ha i alle fall en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Besøk bobilen Bob på facebook og instagram:

https://www.facebook.com/bobilbobben

https://www.instagram.com/bobilbobben/

Se andre bobilrelaterte innlegg på allansverden:

Tur til Havøysund

Tindevegen

En blogger i Hamningberg

Kjøretur langs nasjonal turistvei på Senja

På besøk hos julenissen i Rovaniemi

Smarte ting å ha med på bobiltur

Tur til Nyksund

Vi besøker verdens vakreste øyrike

Med bobil til Målselv Fjellandsby

De fineste stellplatzene

Tur til Vardø

Med bobil nesten til Russland

Vierailemme muumiopeikkojen luona

På tur til byer og steder som begynner på bokstaven “H”

Hund på bobiltur

Tur til Vimmerby og Astrid Lindgrens verden

Til Nordens Paris med bobilen Bob

På tur med bobilen Bob til Nord-Tyskland

Vakre Skagen

Bobilen Bob er klar for ny sesong

Norgesferie – den ultimate ferien

Nyttige mobilapper for oss med bobil

Bobilen Bob i Skibotn

Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg