Det verste mølet 2021-2023!!

Reklame | Neatsvor og Iviskin

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

I dag skal det handle om det verste mølet, mine 10 dårligste blogginnlegg fra 2021 til 2023.  Det har det for så vidt gjort før også, for jeg har hatt en kåring av det verste mølet tidligere også, 25.10.2022, og blogginnlegget med denne kåringen kan du forresten lese hvis du klikker her.  Men det er jo en stund siden jeg har hatt denne kåringen.  Jeg kan jo ha liret av meg noe mer møl etter oktober 2022, og uansett ser man jo ting med nye øyne ettersom tiden går, så da tenkte jeg at det er på tide at jeg ser på det verste mølet med nye øyne, og lager en kåring av det verste av det verste fra jeg begynte å blogge høsten 2021 og frem til i dag, eller i praksis til ut året 2023.  Det er ikke lett å finne frem til det verste mølet, å plukke ut 10 blogginnlegg på en verste mølet-liste.  Jeg har gått gjennom og vurdert kvaliteten på nærmere 900 blogginnlegg, og det er åpenbart at her er det mye møl, stort sett bare møl, så det å komme frem til 10 ekstra ille innlegg er litt av en utvelgelsesprosess når tallmaterialet er sånn til de grader gedigent.  Men jeg har landet på noe, og jeg føler at de 10 innleggene som jeg nå skal presentere er noe skikkelig møl, helt forferdelig dårlige blogginnlegg, og jeg kan nesten ikke forstå hvordan en prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan ha liret av seg noe slikt.  Det er forunderlig.  Det er meg nesten en gåte.  Det er nesten så man kan begynne å lure på om bloggleserne som klikker seg inn på alt mølet er riktig vel bevart.  Hva får oppegående mennesker og blogglesere til å klikke seg inn på noe slikt møl?  Ja, det er ikke godt å si.  Men det kan være at de rett og slett er så hekta på all reklamen som også er lagt inn i disse dårlige innleggene at de bare går inn for å klikke på reklamen og ellers bare overser alt mølet som også er der.  Det må være slik det henger sammen.  Jeg kan ikke forstå annet.

Ok, nok fjas for denne gang.  Så var det selve topp 10-lista.  Folket er sikkert utålmodig og vil ha den nå.  Og man lar ikke folket og bloggleserne vente når det er noe de vil ha.  Her er det verste mølet, mine 10 dårligste blogginnlegg fra 2021 til 2023!

10. plass:  “En dag i livet til en katt” og “En dag i livet til en hund”.

Delt 10. plass altså mellom et innlegg om en katt som spiser frokost oppe på frokostbordet der den også drikker melk av melkeglass og et innlegg om en hund som sover i menneskeseng.  Katter skal vel ikke spise frokost oppe på frokostbordet og hunder skal vel sove i sin egen hundeseng, og det blir vel litt utidig når en influenser forsøker å påvirke folket til å la katta og hunden tro at de er noe helt annet enn de egentlig er.

9. plass:  “Fytterakkern for noen sterke Svenskjævlar”

Et blogginnlegg om svensk salmiakklakris som går under navnet Svenskjævlar.  Er det hyggelig å omtale salmiakklakris for Svenskjævlar?  Er ikke dette direkte krenkene overfor svensker?  Jo, det må man vel kunne si at det er!!!  Nå er det svenskene selv som omtaler lakrisen som Svenskjævlar, men de vet jo ikke bedre.  Og de skjønner jo ikke selv at de blir krenket, av seg selv?  Dumme svensker!  De er ikke spesielt smarte.  Det har de vel aldri vært.  

8. plass:  “Konemor har begynt å rote rundt i fattigdisken”

Et direkte usmakelig blogginnlegg der tilbudsdisken på butikken blir omtalt som fattigdisken.  Huff!  Ikke stolt av den:(

7. plass:  “En mørkeblå blåmandag i november”

Et skikkelig forferdelig blogginnlegg om blåmandager, og dem er det for så vidt mange av.  Men dette er ekstra ille.  Det er litt surking og syting og surking som seg hør og bør på en blåmandag, men så kommer reklamen som en flom.  Det flyter over av reklame.  Det er reklamebonanza!!!  Herregud altså!!

6.  plass:  “Dagens bilde – en gedigen massemønstring av rare saker og ting”

Et blogginnlegg med et bilde av masse Kinderegg-figurer og noe fjas om at dette innlegget bevisst skal være et dårlig innlegg for å straffe folket for at de ikke stemte på denne uspiselige bloggeren i Gryxen Awards.  En oppvisning i ren hevntørst. Sjelden lurt å legge seg ut med sine egne blogglesere.  Det sømmer seg dårlig for den som bloggkonge skal bli.  

5. plass:  “Kåring av Allans beste boksershortser”

Tror virkelig den o store prominente at bloggleserne er interessert i å se på trusene hans?  Han gjør åpenbart det, men han tar nok feil.  Et blogginnlegg om ens egne truser er neppe veldig interessant lesning.  Og det blir også litt forkjært å publisere et slikt innlegg på selve 18-årsdagen til kronprinsesse Ingrid Alexandra der de fleste andre prominente personer kommer med hyggelige bursdagshilsener, mens andre igjen blogger om trusene sine.  Jeg prøvde å si unnskyld i ettertid, og det kan du lese mer om her, men jeg vet ikke om det hjalp.

20220804_194820-1536x2048

4. plass:  “Herregud!  Er han nå på tiktok også?”

Et blogginnlegg der den o store forteller at han er havnet på tiktok.  Spennende!

3. plass.  “Hvem vil ha kalender?”

Et forsøk på å selge kalender til folket med bilder av seg selv på.  Det er ikke alle som tåler å komme på 2. plass på topplista til blogg.no.

2. plass:  “Paradise Hotel!!!!  Skal, skal ikke, skal, skal ikke…?”

Og verre skal det bli.  Når man er 55 år bør man kanskje la ungdommen få slippe til på Paradise Hotel.  Vi trenger vel ikke en sånn Hugh Hefner-type der inne på Paradise Hotel?  Nei, det gjør vi såvisst ikke!  

1. plass:  “Det er slutt.  Jeg slutter å blogge og legger ned allansverden”

Gladnyhet!  Folket jublet sikkert!  Endelig skulle det blir slutt på fjaset og mølet.  Det var bare det at dette innlegget ble publisert 1. april 2022.  Så var det bare fjas likevel.  

Og verre enn dette kan det ikke bli.  Men det er vel ille nok?  Ja, det er det i aller høyeste grad.  Nå er det vel bare å håpe på at det blir mindre fjas og møl fremover, og at det blir bedre blogginnlegg med mer fornuftig og seriøst innlegg.  I mellomtiden får dere bare kose dere og grafse i alt fjaset og mølet.  

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allan kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Allansverden presenterer flotte julegaveprodukter på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Fantastisk januar-tilbud!  Få fantastisk januar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

5 kommentarer
    1. Du vet at det innlegget om de svenskene var det som influerte meg til å kjøpe oversalta lakris?
      Det er mer enn du har klart med all reklamen din. Jeg har ennå ikke kjøpt hårfjerner eller støvsuger. Eller støvsuger har jeg jo, men det er ikke din fortjeneste.

      1. Det er mulig lakris-innlegget da faktisk skulle vært på topp 10-lista over de beste innleggene da siden den influerte deg til å kjøpe hehe:) Jeg ser ellers at jeg har en jobb å gjøre med å få overbevist deg om å kjøpe deg en slik hårfjerner med rabattkoden AK15 som fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt og alt det derre der. Hmmm skulle du ikke ønsket deg en slik i bursdagsgave fra gamle gubben grå?

    2. Takk for topp10-lista di. Artig. Jeg kunne sikkert lett ha fått til noe lignende på min blogg, men neimen om jeg tør å publisere dem, og i hvert fall så gidder jeg ikke å lete dem opp, sjøl om det sikkert er så mange at det ikke hadde vært vanskelig😅

      1. Ja, jeg har hatt litt av en jobb med å gå gjennom alt mølet jeg har lagt ut, og så rangere hele greia. Mye arbeid når det er så mye møl hehe. Men i morgen kommer the best of the best. Da måtte jeg lete med lys og lykte, og det tok litt tid det også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg