Tilbake på toppen igjen og deler noen kongstanker:)

Reklame | Neatsvor og CURLI

 

Tilbake på toppen igjen!!  Og det kjennes godt, og riktig og fortjent og alt det derre der å være tilbake på toppen av topplista til blogg.no, som nr. 1.  Er en stund siden jeg var det sist, det var to dager i oktober, 27. og 28. oktober, og det kan du lese mer om her og der.  Men siste døgnet har altså blogglesere over det ganske land, og kanskje andre steder også, gått fullstending amok og klikket seg inn på allansverden.blogg.no slik at bloggen min igjen er på toppen, som seg hør og bør.  Jeg er således tilbake som bloggkonge igjen i dag, og jeg liker det:)  Jeg liker det svært godt!!  Det kler meg, om jeg skal si det selv, og det tillater jeg meg å gjøre, bloggkonge og alt som jeg jo er, som seg hør og bør:)

Veldig mange prominente toppbloggere på topplista til blogg.no, og en av dem enda mer prominent enn alle andre tilsammen, bloggkonge og alt det derre der, i alle fall i dag…

Når man er tilbake på toppen, og altså igjen er blitt bloggkonge, er det vel bare på sin plass å lire av seg litt kongeprat, og det skal jeg gjøre i dette innlegget mens jeg feirer enda en topplassering på blogg.no.  Jeg er i godt selskap, som konge.  Det finnes også andre konger og det har det gjort før også, i ualminnelige tider.  Her er forresten kongerekka.  Jeg har ingen fullstendig oversikt over kongerekka på blogg.no, men på kongehusets nettside ligger i alle fall oversikt over Norges monarker, fra de tidligste tider og til de(n) som er konge i dag.  Den kan jo være gøy å kikke på en dag som denne…

  • Harald I Hårfagre: cirka 865 (872-) – cirka 932 *
  • Eirik I (Haraldsson) Blodøks: cirka 932 – cirka 935
  • Håkon I (Haraldsson) Adelstensfostre – den gode: 930-tallet – cirka 960
  • Harald II (Eriksson) Gråfell: cirka 961 – cirka 970
  • Håkon Sigurdsson, Ladejarl (dansk styre): cirka 970 – 995
  • Olav I Tryggvason: 995 – 1000
  • Eirik og Svein Håkonsson, Ladejarler (dansk styre): 1000 – 1015
  • Olav II (Haraldsson) den Hellige: 1015 – 1028
  • Håkon Eiriksson, Ladejarl (dansk styre): 1028 – 1029
  • Knud den store (dansk styre): 1029 – 1030
  • Svein Knutsson (Alfivason) (dansk styre): 1030 – 1035
  • Magnus I (Olavsson) den gode: 1035 – 1047
  • Harald III (Sigurdsson) Hardråde: 1045 – 1066
  • Magnus II Haraldsson: 1066 – 1069
  • Olav III (Haraldsson) Kyrre: 1067 – 1093
  • Håkon Magnusson Toresfostre: 1093 – 1095
  • Magnus III (Olavsson) Berrføtt: 1093 – 1103
  • Olav Magnusson: 1103 – 1115
  • Øystein I Magnusson: 1103 – 1123
  • Sigurd I (Magnusson) Jorsalfare: 1103 – 1130
  • Magnus IV (Sigurdsson) den blinde: 1130 – 1135
  • Harald IV (Magnusson?) Gille: 1130 – 1136
  • Sigurd II Munn: 1136 – 1155
  • Inge I (Haraldsson) Krokrygg: 1136 – 1161
  • Øystein II Haraldsson: 1142 – 1157
  • Håkon II (Sigurdsson) Herdebrei: 1157 – 1162
  • Magnus V Erlingsson: 1161 – 1184
  • Sverre Sigurdsson: 1177 – 1202
  • Håkon III Sverresson: 1202 – 1204
  • Guttorm Sigurdsson: 1204
  • Inge II Bårdsson: 1204 – 1217
  • Erling Steinvegg (baglerkonge) 1204-1207
  • Filippus Simonsson (baglerkonge) 1207-1217
  • Håkon IV Håkonsson: 1217 – 1263
  • Magnus VI (Håkonsson) Lagabøte: 1263 – 1280
  • Eirik II Magnusson: 1280 – 1299
  • Håkon V Magnusson (den eldre): 1299 – 1319
  • Magnus VII Eriksson: 1319 – 1355
  • Håkon VI Magnusson (den yngre): 1343 – 1380
  • Olav IV Håkonsson: 1381 – 1387
  • Margrete Valdemarsdatter: 1388 – 1412
  • Eirik III (Erik av Pommern): 1389 – 1442
  • Christoffer av Bayern: 1442 – 1448
  • Carl I Knutsson Bonde: 1449 – 1450
  • Christian I: 1450 – 1481
    • Interregnum 1481 – 1483
  • Hans: 1483 – 1513
  • Christian II: 1513 – 1523
  • Frederik I: 1524 – 1533
    • Interregnum
  • Christian III: 1537 – 1559
  • Frederik II: 1559 – 1588
  • Christian IV: 1588 – 1648
  • Frederik III: 1648 – 1670
  • Christian V: 1670 – 1699
  • Frederik IV: 1699 – 1730
  • Christian VI: 1730 – 1746
  • Frederik V: 1746 – 1766
  • Christian VII: 1766 – 1808
  • Frederik VI: 1808 – 1814
  • Christian Frederik: 1814
  • Carl II: 1814 – 1818
  • Carl III Johan: 1818 – 1844
  • Oscar I: 1844 – 1859
  • Carl IV: 1859 – 1872
  • Oscar II: 1872 – 1905
  • Haakon VII: 1905 – 1957
  • Olav V: 1957 – 1991
  • Harald V: 1991 –
  • Allan I:  27.10.24, 28.10.24 og 9.11.24 (bloggkonge)

Det startet altså med Harald Hårfagre.  Man antar at han arvet et mindre kongedømme etter sin far, Halvdan Svarte, rundt 865. Dette utvidet han gradvis fram mot rikssamlingen, gjerne datert til slaget ved Hafrsfjord i 872.  Vi ser av kongerekka at det i perioder er oppgitt flere samtidige konger. Det kan skyldes situasjoner med delt regentskap eller strid om tronen, det siste slik som vi gjerne har sett det på blogg.no der flere toppbloggere i perioder har knivet om tronen, men det er grunn til å håpe på roligere og mer stabile tider nå som Allan I. har inntatt bloggtronen, i alle fall for i dag, slik at dagen i dag blir rolig og stabil og fin og alt det derre der.  Fra Harald Hårfagre til i dag har vi hatt mer enn 60 navngitte regenter.  Det er mye.  Usikker på hvor mange bloggkonger og bloggdronninger det har vært på blogg.no, men en del har det jo vært ja.  Christian 4. er forresten Norges lengst regjerende konge.  Han var konge i hele 60 år.  Det er imponerende lenge!  Det er lengre enn det Kokkejævelen var konge på blogg.no, og jeg tror faktisk det også er lengre enn det Sophie Elise var bloggdronning.  Jeg tør ikke love at jeg regjerer som konge i 60 år, men man vet jo aldri. Det hadde sånn sett ikke vært meg imot!

Jeg føler jeg er i godt selskap som bloggkonge, for det har vært mange bra konger og dronninger opp gjennom årene.  Skjønt nasjonen Norge har hatt flest konger, og bare en dronning, Margrete Valdemarsdatter (1388-1412).  På blogg.no har det imidlertid vært mange bloggdronninger.  Sophie Elise er nevnt.  Men også andre kan nevnes, for eksempel Aurora Gude, Martine Lunde, Pensjonistgunna, Isabel Raad, Vibbedille, Julia Nyland, Mammapaahjul, Anna Rasmussen, Iselin Guttormsen, Martine Halvorsen og så videre og så videre og så videre selv om jeg er usikker på om disse alle har vært helt oppe på den øverste ultimate toppen av topplista til blogg.no, altså førsteplassen, da det jo kreves noe ekstra spesielt for å kunne klare noe slikt.   Men noen klarer det altså, å nå førsteplassen og bli bloggkonge, i alle for nok en dag.  Og da blir det vel litt feiring i kveld.  Kanskje bloggerfruen blir å hylle kongen sin med å lage en god middag, med poteter i dag.  Og kanskje blir det et glass champagne eller flere i kveld.  Vinskapet i kjelleren er stappfullt, så jeg kommer ikke til å få noen alkoholproblemer i så måte med at jeg skulle gå tom.  Alt ligger således til rette for en flott feiring for bloggkongen i kveld, som seg hør og bør:)

Ha en fin kveld:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Kongen av blogg.no i dag kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Alle damenes favoritt!  Nei, jeg snakker ikke om en viss prominent toppblogger og bloggkonge, men derimot om hårføneren CURLI AeroFlow!  For denne beste og kraftigste hårføneren er alle damenes favoritt, eller burde i alle fall være det, og det blir ganske så sikkert din favoritt, hvis du er dame og investerer i en CURLI Aeroflow!  Denne vidunderlige dingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modelling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og oppgir rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos anbefaler.com, dinguide.no og bestetester.no og hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Et smart kveite-tips!

Reklame | Sam Cook, QKC, Dreams og CURLI

Dreams hjelper deg å spare så du oppnår drømmene dine:  https://dreams-no.mtpc.se/4866691

I dag tenkte jeg at jeg ville dele med dere et lite kveite-tips i allansverden.  Og det er et tips som kan gjøre at den stekte kveita blir ekstra god.  Jeg er usikker på hvor dette tipset kommer fra.  Det er ikke noe jeg har selv har funnet på, men bloggerfruen har fått tipset fra ei hun kjenner, og bloggerfruen mener at dette opprinnelig kommer fra Eyvind Hellstrøm, og i så tilfelle burde det være et godt tips.  Jeg skulle ville mene det ja.  Men jeg skal jo ikke garantere at det kommer fra Eyvind Hellstrøm, og hvis dette høres helt crazy ut, så kommer så kommer det sikkert ikke fra Eyvind Hellstrøm.  Det kommer i alle fall fra meg i dag.

Stekt kveite er jo veldig godt, med poteter til og selvsagt remulade, rikelig med remulade.

Når du skal steike kveite, bør kveitefiletene ligge og temperere seg en liten halvtime før man steker dem, og imens kan man gjøre klart noe smart å drysse over filetene før man steker dem.  Og det er en sånn salig blanding av sukker og salt…..som skal gjøre at kveita blir ekstra saftig og god:)

Ta 3 spiseskjeer sukker i en liten skål….

Fyll på med syv spiseskjeer salt.  Bland godt sammen:)

Og fem minutter før man steiker kveitefilene drysser man denne blandingen over, på begge sider, og lar dem ligge og godgjøre seg litt…..

Så er det bare å gå i gang med steiking.  Og her finnes det sikkert mange måter å steike kveite på, og det kan jo hende jeg kommer med noen smarte tips til selve kveite-steikinga en annen gang.  Men i dag er i dag, og en annen gang er en annen gang, og dette var faktisk alt for denne gang.  Men vi ses en annen gang:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Blogginnlegg med smarte tips om litt av hvert:  https://allansverden.no/page-37/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Den o store prominente toppbloggeren kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er hårføneren CURLI AeroFlow den perfekte gaven.  Jeg vil i alle fall ikke utelukke at bloggerfruen en dag kunne fått en slik vidunderdings i gave fra den den store prominente toppbloggeren himself, altså meg selv, og hadde jeg hadde noen elskerinner kunne det godt tenkes at jeg ville kjøpt en CURLI AeroFlow i gave til dem også, hver enkelt av dem.  CURLI AfterFLow er den kraftigste hårføneren på markedet, leveres med ny QuickDry ionisk teknologi, og du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for ditt hår.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos anbefaler.com, dinguide.no og bestetester.no.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Og ikke vent for lenge, men klikk og kjøp i dag, for nå får du faktisk 10% rabatt på CURLI AeroFlow hvis du bruker rabattkoden Allan10 på denne CURLI AeroFlow-butikken.  Les utfyllende artikkel om CURLI AEROFLOW i DinGuide:  https://www.dinguide.no/curli-aeroflow-harfoner-best-i-test-2024/

Koreansk kvalitets-kosmetikk fra QKC:

Skin Refining Snail Eye Balm 30 g:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754220

Or.Day Shield Sun Gel 30 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754221

Kambucha Gyeol-Biome Sleeping Mask:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754222

Moist Up Collagen Sleeping Mask:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754223

Or.Day Moisture Sun Essence 30 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754226

Skin Refining Snail 5-kinds Special Set:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754229

Cleansing Balm TOVEGAN 120 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754237

Orange Oasis C Serum TOVEGAN 50 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754239

Premium Gold Collagen 4kinds Set:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754241

Radiance Dual Cream 60 g:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754243

Radiance Multi Pack Cleanser 120 g:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754250

Contently After All Body Lotion 500 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754251

Full anti-age rutine med Premium Gold Collagen:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754254

Miin Silok Randiance Pakke:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754256

Terraforce rutine mot akne:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754260

Kaker til far!!

Reklame | QKC, CURLI og Neatsvor

Det er fredag og det stunder mot helg, for fulle mugger!  Og hvilken helg kommer det ikke til å bli:)  Det kommer til å bli en helt aldeles fantastisk helg, håper jeg.  Jeg har nemlig store forventninger til helga og det som kommer til å skje.  For jeg regner med at ting kommer til å skje.  Det er jo nemlig ikke bare hvilken som helst helg denne helga, det er en veldig spesiell helg som jeg har gledet meg til lenge.  Det er selvsagt farsdagshelg, for på søndag er det jo farsdag, og da lader vi opp med farsaften i morgen lørdag, og i dag er selvsagt lille fars aften.  Så er det jo første farsdag på mandag og annen dag far på tirsdag.  Det er fine dager i vente…

Jeg er veldig spent på hva bloggerfruen og bloggerbarna kommer til å finne på i kveld på lille fars aften, kvelden før selve farsaften i morgen.  Kommer de til å lage meg noe ekstra god mat til kvelds, får jeg gave allerede i kveld, om så bare en liten.  Kanskje varter de opp med noe deilig god sjokolade til “Forræder” på tv?  Ja, det får tiden vise.  Men jeg gleder meg, og jeg er veldig spent!

I dag tenkte jeg at jeg ville komme med tips til fruer og barn om hvilke kaker dere kan bake og overraske far med i løpet av farsdagshelga.  Jeg skal presentere fem forslag til gode kaker som dere kan bake og gi til far i huset hver dag gjennom farsdagshelga.  Far blir glad om han får kake, det er jeg sikker på.  Vi vil ikke ha en sur far i huset i farsdagshelga.  Da vil vi at far skal være munter og glad og føle seg verdsatt.  Og det blir han hvis han får kake, hver dag fra lille fars aften til annen dag far.  Her kommer mine kakeforslag.

Kake til lille fars aften:  Twixkake

Twixkake er kjempegodt.  Far kan kose seg med et stykke twixkake på lille fars aften.  Han deler sikkert noen med resten av familien, såfremt han da ikke kjører i seg hele twixkaka ene og alene:)   

Kake til farsaften:  Snickerskake

Det tar litt tid å lage snickerskake, men hvis fruen i huset og barna står tidlig opp lørdag morgen, så bør snickerskaka være klar til farsaften lørdagskvelden…

Kake til farsdagen:  Trøffelkake ala Aunegården

En vidunderlig god kake.  Tar en del tid å lage.  Kan lages dagen i forveien parallellt med at en lager snickerskaka, eller så kan fruen og barna stå opp sånn i tre-fire tida natt til farsdag og begynne bakingen.  Den burde være ferdig så far kan få et stykke av kaka når frokost på senga serveres sånn ikke så altfor tidlig slik at far også får sove og kan være uthvilt:)

Kake til første farsdag:  Svinaktig god brownie-ostekake

Nydelig god kake dette også.  Brownie-ostekake!!!  Liker far brownies?  Og liker far også ostekake?  Ja, da liker han også denne svinaktig gode brownie-ostekaka:)

Kake til annen dag far:  Praktfull pavlola

Jeg synes at en god pavlova kan passe å runde av farsdagshelga med.  Den er jo litt sunn også, med frukt og bær, og det kan jo også være kjekt å runde av farsdagshelga med noe sunt også.  Fint om fruen og barna gjør seg flid og pynter pavlovaen fint med frukt og bær av ulike farger.  Det vil far like, at kaka også ser fin ut altså.  Selvsagt viktig at den smaker godt også:)

Mye gode kaker å velge mellom.  Jeg regner med at bloggerfruen og bloggerbarna leser dette innlegget mitt og får inspirasjon til gode kaker de kan overraske far med i helga, i tillegg til andre hyggelig ting de kanskje har tenkt ut.  Det er forresten hyggelig med frokost på senga, ikke bare på farsdagen, men gjerne på noen flere dager i farsdagshelga.  Jeg bare nevner det…

Ha en riktig god helg alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Trenger du (ny) hårføner?  Da bør du sikre deg den beste og kraftigste hårføneren på markedet, nemlig CURLI AeroFLOW.  Denne vidunderlige dingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modelling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og oppgir rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos anbefaler.com, dinguide.no og bestetester.no og hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Makeup fra QKC:

Perfect Cover Cushion+refill:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751962

Infinity Cover Cushion Set 15g + 15g (refill):  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751967

Premium Gold Mineral Pact 11,5 gr:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751969

Premium Gold Mineral BB 50 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751973

Tovegan Pink Enriched Eyelash Serum (10 ml):  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751976

Diblanc Vegan Plumpingstick – Camellia Red:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751977

Bloggerfruens sunne småpizzaer!!

Reklame | Neatsvor, QKC, CURLI og Nordic Nest

I dag skal det handle om små ting i allansverden!  Det vet jeg ikke så mye om.  Jeg vet mest om o store prominente saker og ting.  Men det vet bloggerfruen mye om, små ting, merkelig nok, i alle fall kan hun mye om småpizzaer, og i dagens innlegg i på bloggen min tenkte jeg at jeg ville dele med dere hvordan dere kan lage sunne småpizzaer.  Jeg skrider bare til verket, først som sist.  Slik lager du du bloggerfruens sunne småpizzaer.

Du trenger litt av hvert……

Og det vil si…..4 dl havregryn, 3 egg, 1ts bakepulver, 1 ts salt og 250 g cottagg cheese til å begynne med.  Hiv alt dette oppi en bolle og bland det godt sammen med en sånn mikser-sak eller hva det nå heter.

Når alt er blandet godt sammen, fordeler vi sånn cirka 6 små pizzabunner ut på et stekebrett.  Lurt med bakepapir under:)

Smør pizzasaus oppå pizzabunnene…..

Og så har man bare oppå det man måtte ønske av pizzafyll.  Vi gjør det enkelt.  Det blir ost og skinke:)

Da er alt klart for steking, midt i ovnen, 225 grader inntil de sunne småpizzaene ser sånn noenlunde ferdig ut.  Tar cirka 15 minutter pluss minus.

Voila!!!!  Blogerfruens sunne småpizzaer.  De er gode!  Passer perfekt til frokost, lunsj, middag og kvelds og turmat og i det hele tatt til om ikke alle, så til de fleste av måltider og livets små og store begivenheter.  Bare prøv selv en sunn småpizza:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du mann og langhåret lasaron og kanskje kunne trenge en hårføner til å få tørket det lange håret ditt etter at du har dusjet?  Da bør du sikre deg den beste og kraftigste hårføneren på markedet, nemlig CURLI AeroFLOW, og det bør egentlig alle damene også gjøre slik at de kan få fønet håret sitt skikkelig bra.  Denne vidunderlige hårføner-dingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modeling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og bruker rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos anbefaler.com, dinguide.no og bestetester.no, og bare så det er sagt så er sagnomsuste Dyson Supersonic nr. 2 på disse testene, og den koster dobbelt så mye Curli AeroFlow.  Hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Flotte kosmetikk-produkter fra QKC:

Hudpleie-rutine for sensitiv hud:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4855975

Kombucha Gyeol-Biome Set:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4855983

Skin Refining Snail 5-kinds Special Set:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4855992

Full anti-age rutine for kombinert hud med pigmenter:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4856006

Miin Silok Randiance pakke:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4856014

Pizzaskjærere fra Nordic Nest:

Green Tool pizzaskjærer fra Eva Solo:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121392

Nicolas Vahe pizzaspade:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121393

Profi Plus pizzahjul:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121396

Profile pizzaskjærer fra Brabantia:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121399

Pilar pizzaskjærer svart:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121401

Kockums pizzahjul:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121401

Functional Form pizzaskjærer:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121415

De Buyer pizzaskjærer:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121419

Hunter pizzaskjærer:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121423

Redo pizzaskjærer svart:  https://nordic-nest-no.mtpc.se/5121428

Oppdatering – “Under 50 på mila 2025”

Reklame | CURLI og AktivVinter.no

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLOW.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om CURLI AeroFlow her eller der.

Lurer dere på hvordan det går med “Prosjekt under 50 på mila 2025”…?…dette treningpsprosjektet mitt der målet mitt er å løpe mila under 50 minutter i løpet av 2025:)  Har jeg gitt opp, eller driver jeg fortsatt og spiser og trener som en asket og toppidrettsutøver?  Ja, i dag skal jeg fortelle hvordan det går, om det går fremover eller om ting har stoppet opp og eventuelt om det store prosjektet har falt fullstendig i fisk…det kan se litt sånn forskjellig ut…

20190316_101053

Når sant skal sies, og det skal det jo, så går det veldig bra med det som skal gjøres for at jeg skal klare å løpe mila under 50 minutter.  Jeg har vært flink med det jeg skal være flink til.  Og det er i hovedsak to ting som jeg skal være flink til.  Og det er å trene og det er å spise rett så jeg går ned litt i vekt.  Jeg har vært flink til å trene, opptil 3-4 ganger i uka.  Det har vært litt sånn forskjellig intensitet og varighet på treningen, men formen er oppadgående og stigende og alt det derre der.  Den er i alle fall ikke nedadgående.  Jeg har faktisk jogget ute, i høstmørket, på snø og så har jeg også drevet på med  tredemølla i kjelleren, ikke for å henge opp klær til tørk på tredemølla, men for å løpe.  Og jeg kjenner at formen er bedre enn den var i vår, og det er jo oppmuntrende greier:)

Så var det kostholdet og vekta og alt det derre der.  Da jeg startet prosjekt “Under 50 på mila 2025” 1. juli, viste vekta 82 kilo, hvilket er noe i meste laget hvis jeg skulle klare å løpe 5 minutter på kilometeren i 10 kilometer, og litt under, slik jeg kjenner mitt eget legeme, og da jeg løp under 50 på mila under Midnight Sun Marathon i Tromsø i 2018 og 2019, veide jeg 70 kilo.  Således har jeg hatt som mål å gå ned noen kilo, fra 82 til 70 kilo.  Og det er ikke lett.  Det er ikke lett å ikke spise deilige oster og spekepølser og lakriskuler og svenskjævlar og potetgull og dipp og kaker og sånne gode ting.  Men det har jeg faktisk sluttet med, å spise sånne gode og usunne saker og ting, i alle fall for det meste av tiden, og i det minste om natta mens jeg sover.  Livet er således ikke hva det en gang var, før 1. juli, men jeg har faktisk klart å gå ned de kiloene jeg skal ned, og vekta viser nå faktisk 70 kilo og noen gram!!!!!  Jeg har faktisk vekta inne for at det skal være realistisk å løpe under 50 på mila i 2025.  Det betyr at det er realistisk håp i hengende snøre eller noe sånt…

Nå er planene å trene enda hardere fremover, og da for å komme i form til rett og slett å løpe under 5 minutter på kilometeren lenge, kilometer etter kilometer.  Jeg har ikke det tempoet inne, kanskje en kilometer eller halvannen, to eller tre, men absolutt ikke over 10 kilometer, men gradvis er målet å komme dit.   Det er enda langt frem skal vite, men nå som jeg er lettere, er det også lettere å trene, og jeg merker fremgang, og det er ingen tegn til belastningsskader, hverken her eller der, hvilket selvsagt ikke er overraskende heller med tanke på den perfekte toppbloggerkroppen jeg jo har.

Hva er så nøkkelen vært til å gå ned disse kiloene siden juli?  Jo, det er vel mange måter å gå ned i vekta på, og det er ikke sikkert alt fungerer like bra for alle.  Det som har fungert for meg har vært å trene jevnt og trutt, generelt sett spist mindre, og når jeg har vært hjemme og ikke borte på ferie og sånn, så har jeg spist 3 knekkebrød med ost til frokost, 4 knekkebrød med ost til lunsj og så har jeg spist vanlig middag, men bare en porsjon og ikke en monsterporsjon heller, og that’s it.  Ikke noe mat om kvelden, eventuelt kanskje et eple.  Og det har funket.  Har forresten spritet opp osten med litt piffikrydder, for smakens skyld.  Og det har fungert som bare det.  

Ja, sånn er altså status pr. i dag.  Mye ser bra ut egentlig.  Jeg kommer tilbake med ny oppdatering om treningsprosjektet senere en gang, for noe må jeg jo skrive om på denne bloggen min så da så.  Da tenker jeg at vil briefe med og skryte av noen bra treningstider hvis det da er noe å briefe med og skryte av.  Nå som vekta er inne, skal treningen intensiveres.  Det kommer til å gå styggfort fremover, på tredemølla og ute langs veiene.  Jeg satser på det som jeg tenkte ville være umulig, under 50 på mila i 2025.  Kan det gå likevel?  

Ha en fin dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les mer om prosjekt “Under 50 på mila 2025:  https://allansverden.no/under50paamila2025

 

Dagens lifehack – brød i bomullspose!

I dag skal jeg dele med dere et smart lite tips hvis man ønsker å ta best mulig vare på brødet, altså beholde brødet ferskt og godt lengst mulig.  Og det vil vi vel alle?  Ja, selvsagt vil vi det.  Og det er jo ganske kjedelig hvis brødet blir tørt og gammelt og stygt fortere enn svint.  Slikt er ikke noe gøy.  Nei, det er slett ikke noe gøy!  Heldigvis finnes det gode råd for å kunne ta vare på brødet på best mulig måte, og heldigvis har du klikket deg inn på bloggen min i dag slik at du nå får vite hvordan du kan gå frem for å ta vare på brødet på best mulig måte og ha ferskt brød lenger enn man vanligvis ville ha hatt, hvis man ikke hadde logget seg inn på bloggen min i dag og fått tilgang til dette bidraget mitt til folkeopplysningen:)

Nøkkelen til ferskt og godt brød er…….

…..å oppbevare brødet i en tøypose.  Da holder brødet på saftigheten samtidig som skorpen holder seg sprø og god…..

Sånn er det med den saken.  Og jeg vet ikke hva mer man kan si og blogge om akkurat det.  Jo, jeg kan vel legge til at oppbevarer man brødet i perforert plast eller papir, tørker det da raskere ut, så det smarte er altså å legge brødet i en tøypose.  Jeg kunne også legge til at hvis man skjærer opp brødet i skiver ved hjelp av brødskjæremaskin i butikken, så øker man lufttilgangen i brødet og det vil tørke raskt ut, og det smarte her vil da være å fryse brødet og ta opp noen skiver av gangen.  Så da vet dere jammen det også.  Ikke måte på hvor mye smart jeg skulle prestere å lire av meg på bloggen i dag!  Stolt og fornøyd med meg selv må jeg vel nesten være.  Og kanskje kan jeg blogge om noe smart eller lurt i morgen også, eller rett og slett bare noe fjas.  Vi får se hvor haren hopper og hva som kommer i allansverden i morgen. Det er aldri godt å vite!

Ha en fin dag alle sammen.  Hyggelig at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg med flere smarte tips:  https://allansverden.no/page-37/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

 

 

 

 

Et blogginnlegg om maiskaker og svensker og sånt!

Reklame | Aimn, QKC, CURLI og Neatsvor

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLOW. Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om CURLI AeroFlow her eller der.  CURLI AeroFLow er best i test 2024 hos anbefaler.comdinguide.no og bestetester.no.

Jeg må bare la meg imponere av disse svenskene, og det er det som dagens innlegg i allansverden skal handle om, altså at jeg lar meg imponere av svenskene.  Ja, jeg tenker selvsagt på disse maiskakene til svenskene som har så mange flere smaker enn de maiskakene jeg finner på butikken her hjemme.  Det er alltid gøy å dra på handletur til denne matbutikken på riksgrensen et sted mellom Narvik og Kiruna, for det er skikkelig spennende å tre inn i denne butikken og manøvrere seg frem til avdelingen for maiskaker.  Det er noe helt annet der enn hjemme på Coop Extra eller på Rema 1000 eller på Bunnpris.  Der finner jeg maiskaker eller riskaker med ostesmak, med popcorn-smak som knapt smaker noenting som helst, og så har de riskaker eller maiskaker uten smak, sånn naturell greie, helt uten smak.  Jo, jeg tror jeg også har sett maiskaker med parmesan, men det er jo ost og det går jo for det sammen, maiskake med ost altså.  Jeg husker dog en gang så hadde det faktisk kommet en ny smak maiskakene på vår lokale matbutikk, det er mulig det var i forbindelse med jul.  Det var i alle fall maiskaker med karamellsmak!!!  Fytterakkern for noe så jævli!!!  Det funker med en eller to maiskaker med karamell, men spiser man flere blir man rett og slett kvalm.  Det er ikke til å unngå.  

Da er det å komme til Sverige nesten som å komme til himmelen for en maiskake-elsker.  På med hatten til ære for de svenske butikkene som kan dette med å ta inn maiskaker med gode og varierte smaker….

20210629_200845-1200x1600

Se så mange gode smaker det er på maiskakene fra Sverige.  Det er faktisk så mange at man kan lage byggverk av de ulike maiskakene.  Her er majskakor med Ranch, pizza, popcorn som smaker mer enn de tørre norske maiskakene med popcorn.  Og her er smak av barbecue, greddfil och løk, chilli cheese og selvsagt også med ost.  Jeg har også sett maiskake med taco i Sverige, men det hadde de ikke inne sist gang jeg var og handlet.  Her snakker vi dere!!!!  Skikkelig mange gode smaker på maiskakene i Sverige:)

Det er selvsagt trist at jeg som nordmenn må stå her med svensk hatt på hodet og hylle svenske maiskaker.  Det burde vært motsatt, at jeg kunne hylle våre gode og varierte norske maiskaker, og humre i skjegget jeg ikke har over de triste svenske maiskakene.  Men så er det altså ikke.  Jeg må altså tak til takke med maiskake med ost, bittelitt popcorn-smak og ingenting smak, og reise til Sverige for å få tak i skikkelig gode maiskaker.  

Men nå har jeg som prominent toppblogger og influenser tatt opp denne viktige problematikken, så nå håper jeg bare de rette personene kan ta tak i dette og få litt mer varierte og spenstige smaker på maiskakene våre her til lands.  Terningen er i alle fall kastet, terningkast 6 til søta bror og ikke til oss selv, dessverre.  

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Sverige, svensker og denslags:  https://allansverden.no/page-80/?pagelayer-live=1

Blogginnlegg om mat og sånt:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 1 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Er du mann og langhåret lasaron og kanskje kunne trenge en hårføner til å få tørket det lange håret ditt etter at du har dusjet?  Da bør du sikre deg den beste hårføneren på markedet, nemlig CURLI AeroFLOW, markedets kraftigste hårføner, med ny QuickDry ionisk teknologi. Velg blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for ditt hår.  Med rabattkoden Allan10 får du nå 10% rabatt hvis du bestiller på CURLI AeroFlow-butikken.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos anbefaler.com, dinguide.no og bestetester.no og hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Flotte kjoler og skjørt fra Aimn:

White sense strap dress:  https://aimn-no.mtpc.se/4755288

Black sense strap dress:  https://aimn-no.mtpc.se/4755294

Off -white flowy long dress:  https://aimn-no.mtpc.se/4755296

Cotton Candy French Terry Skirt:  https://aimn-no.mtpc.se/4755298

Black Flowy Skirt:  https://aimn-no.mtpc.se/4755300

Koreansk kvalitets-kosmetikk fra QKC:

Skin Refining Snail Eye Balm 30 g:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754220

Or.Day Shield Sun Gel 30 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754221

Kambucha Gyeol-Biome Sleeping Mask:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754222

Moist Up Collagen Sleeping Mask:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754223

Or.Day Moisture Sun Essence 30 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754226

Skin Refining Snail 5-kinds Special Set:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754229

Cleansing Balm TOVEGAN 120 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754237

Orange Oasis C Serum TOVEGAN 50 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754239

Premium Gold Collagen 4kinds Set:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754241

Radiance Dual Cream 60 g:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754243

Radiance Multi Pack Cleanser 120 g:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754250

Contently After All Body Lotion 500 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754251

Full anti-age rutine med Premium Gold Collagen:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754254

Miin Silok Randiance Pakke:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754256

Terraforce rutine mot akne:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4754260

Kan jeg gjøre det igjen?

Reklame | Neatsvor, CURLI, QKC og Dreams

Dreams hjelper deg å spare så du oppnår drømmene dine:  https://dreams-no.mtpc.se/4866691

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLOW.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.

Det er en spennende tid fremover for oss bloggere på blogg.no.  Jeg kjenner pulsen stiger og det begynner å dirre i kroppen. både her og der, av muligheten for å kunne komme med i betraktningen for å kunne vinne pris i Gryxen Awards 2024.  For det nærmer seg Gryxen Awards!!  Når desember kommer, braker det løs – utdeling av priser til oss bloggere på blogg.no, Norges største og viktigste bloggportal der kremen av nasjonens toppbloggere er samlet, alle som en, den ene mer prominent enn den andre!!!  Og det er ingen grenser for hvor prominent de store toppbloggerne føler seg, ingen nevnt – ingen glemt, og i hvert fall ikke meg selv i så måte, som seg hør og bør.  Det henger høyt å vinne pris i Gryxen Awards, og det er ikke alle forunt å gjøre så, og jeg er selvsagt svært fornøyd og beæret over å ha vunnet en Gryxen, både i 2021, 2022 og 2023, i tillegg til en Honorable Mention – Årets Æresgryxen 2023.

Kan jeg gjøre det igjen i år?  Vinne en Gryxen?  Vi går en spennende tid i møte.  Det vil etterhvert bli klart hvilke kategorier det skal deles ut priser i år, og jeg håper selvsagt det kan bli en sånn kategori for “Årets reklameblogger” og “Årets tullkuk”, kategorier som vil passe bra til innleggene i allansverden som jo for det meste består av reklame og rent fjas, og så litt annet rart da.  Jeg tenker vi kunne se bort fra en kategori som “Årets meningsytrer” og sånt i år, her vil jeg neppe nå opp ettersom jeg ikke kan huske at jeg har gitt uttrykk for en mening i blogginnleggene mine bortsett fra kanskje den gangen da jeg hadde en klar mening hva man kunne gjøre for å få grillribbe ekstra saftig og mør.  Men om det vil være nok til å hamle opp med andre bloggere som mener alt mulig rart og alt mulig rart skal vel godt gjøres.  

Jeg nevnte at jeg har vunnet priser i Gryxen Awards tidligere, som “Årets mannlige nykommer i 2021”, “Årets hverdagsglede i 2022” og “Årets mote/skjønnhetsblogger 2023”, og jeg har håp om at jeg kan nå opp i kategorier som vil touche borti hverdagsglede og mote og skjønnet og sånt.  Ikke minst det siste, mote og skjønnhet og sånt.  Jeg har jo vist frem masse skjønnhet og mote og sånt på bloggen min det siste året, og oversikt over disse kvalitetsinnleggene kan dere se her, masse mote og ikke minst skjønnhet.  Så mye lekkert at det kan nesten bli for mye av det gode, men det kan det jo ikke.  Det blir aldri for mye av det gode i allansverden, og ikke i hvert fall ikke av det vakre, og hvis du klikker her kan du selv se med egne øyne at det aldri kan bli for mye av det vakre, på ingen som helst måte, og ikke hvert fall ikke sett med kvinnelige bloggleserøyne:)

Etterhvert blåses Gryxen Awards i gang.  Jeg håper mange blogglesere vil ta seg tid til å stemme i årets Gryxen, og jeg håper selvsagt at de vil stemme rett, på riktig blogger altså når den tid kommer.  Følg med på bloggen til primus motor Gry Henriksen.  Plutselig en dag så er det i gang!!

Ha en kjempefin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:   https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om prisutdelinger og sånt:  https://allansverden.no/page-86/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Alle damenes favoritt!  Nei, jeg snakker ikke om meg selv, ikke denne gang, men derimot om hårføneren CURLI AeroFlow!  For denne beste og kraftigste hårføneren er alle damenes favoritt, eller burde i alle fall være det, og det blir ganske så sikkert din favoritt, hvis du er dame og investerer i en CURLI Aeroflow!  Denne vidunderlige dingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modelling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og oppgir rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos anbefaler.com, dinguide.no og bestetester.no og hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Lekker koreansk kosmetikk fra QKC:

Moist up super hyalurone cream 50 mg:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4755306

Moist up hyalurone ampoule toner 150 mg:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4755309

Super Duo Nattmasker:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4755314

Renates must have:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4755325

Hydo save plan serum 50 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4755331

 

Du tror det ikke før du får se det!!!

Reklame | Neatsvor

Himmel og hav og splitter mine bramseil!!!  Det er nesten så jeg ikke kan tro det, men når jeg ser det med mine egne øyne, så må jeg nesten tro på det, selv om jeg tenker at dette må nesten være for godt til å være sant, for dette går da helt over alle støvlskaft, og det på alle mulige måter…

Jeg er innom nettsida til Neatsvor her i dag, denne nettbutikken som selger de beste og kraftigste robotstøvsugerne på markedet, testvinnerne, the best of the best, og hva er det mine øyne skuer.  Jo, jeg kikker rett på noen helt vanvittige november-tilbud….tusen kroner i avslag på alle modellene til Neatsvor.  Kan dette virkelig stemme tenker du sikkert?  Er dette virkelig sant, eller er jeg full og ikke helt tilregnelig og babler i vei med noe meningsløst svada.  Men jo det er sant…..bare se selv på reklamen under, klikk deg inn og sjekk disse vanvittige tilbudene med egne øyne….du tror det ikke før du ser det…!!!

Tusen kroner rabatt på alle disse robotstøvsugerne, også på testvinneren Neatsvor X600 Pro, denne jeg har selv.  Fytterakkern altså!!  Dette er helt fantastisk.  Neatsvor X600 Pro koster jo til vanlig 5.990, men kan nå kjøpes for 4.990.  Her må bare hver og en kjenne sin besøkelsestid og klikke seg inn på Neatsvor-butikken og få kjøpt seg ett eksemplar før alle andre gjør det og før det blir tomt på lager.  Skynd dere alle sammen nå…

Jeg har forresten selv en Neatsvor X600 Pro og kan bekrefte at denne er helt ubegripelig, fantastisk bra, og det er jeg ikke alene om å synes, for Neatsvor X600 Pro er da også best i test både her og der, for eksempel hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Jeg må si at jeg strålte som en sol da jeg fikk min Neatsvor i hus, og hvis du klikker her, kan du se unboxing av Neatsvor X600 Pro hjemme i bloggervillaen.

Neatsvor X600 Pro gjør alt.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokker, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker, og gjør huset skinnende rent!  

Og som ikke det var nok!  Neatsvor X600 Pro er også så enkel å bruke at selv jeg kan klare det.  Og det gjør jeg faktisk, klarer å bruke den, så lett som bare det.  Bare se på youtube-klippet under når jeg kjører i gang Allan junior som vår robotstøvsuger heter, mens Allan senior sitter på sofaen og nyter det gode liv med kaffe og kake kanskje og venter på et rent og skinnende fint gulv:)

En robotstøvsuger er jo en perfekt julegave til hele familien.  Da kan hele familien spille monopol, lese blogg eller gjøre noe annet koselig i lag, mens huset blir rengjort og nyvasket, helt av seg selv.  Er det ikke ganske så fantastisk?  Jo, det er det.  Det er helt fantastisk.  Forresten, hadde vi ikke hatt en slik støvsuger allerede, tror jeg faktisk jeg hadde kjøpt en til meg selv i julegave, for det er faktisk ganske deilig å slippe å gjøre husvasken selv når man kjenner på tidsklemma, og det er ganske så mye annet man også skal rekke over å gjøre slik verden og hverdagen er for mange av oss i dag.  Og var jeg deg, hadde jeg kjøpt meg en Neatsvor robotstøvsuger i dag nå som det er slikt supertilbud på den, og så hadde jeg kjøpt enda noen flere og gitt i julegave til mor, far, bestemor, oldefar, svigermor, datter, sønn, tante og onkel og elskerinner her og der!!!

Første blåmandag i november, og det er ikke den siste!!!

Reklame | Neatsvor, QKC, CURLI og Dreams

Dreams hjelper deg å spare så du oppnår drømmene dine:  https://dreams-no.mtpc.se/4866691

Med rabattkoden Allan10 får du nå 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLOW.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.

Det er første blåmamdag i november i dag.  Det er ikke den siste.  Nå kommer blåmandagene på rad og rekke, og det skal selvsagt ikke forbigås i stillhet i allansverden, så jeg skal også denne måneden klage og syte og surke og sutre og uffe og stønne for alt det er verdt alle de kommende blåmandagene i november. som seg hør og bør.  Og det er ikke dumt å syte og sutre nå, det er helt på sin plass.  Ja, man bør kjenne sin besøkelsestid og klage over blåmandagene nå, for når desember kommer, begynner mandagene, herunder også blåmandagene, til å avta i dysterhet for det lakker jo og lir mot jul i desember, og etterhvert er det juleferie og da kommer gladmandagene.  Men den tid, den glede.  Nå skal det klages, og nå skal det sutres, for i dag er det blåmandag og det er fem dager igjen til helg.  Fytterakkern altså!  Life sucks i dag, og så blir det nok bedre utover uka inntil superfredagen melder sin ankomst sånn cirka klokka halv fire eller deromkring på fredag ja.

Hadde jeg egentlig noe mer på hjertet i dag?  Nei, egentlig hadde jeg absolutt ingenting, for det er jo derfor jeg driver og surker og klager og syter over disse blåmandagene.  Noe skal en da vel fylle denne bloggen, også på en mandag også.  Og gudskjelov for blåmandagene.  Har alltid noe å blogge om på mandager, klaging og syting altså, og det har jeg jammen fått denne mandagen også, så da må man vel si seg tilfreds med det.  Skjønt så veldig tilfreds kan jeg vel ikke si at jeg er, det er lite grunn til å si det og fremheve at man skulle være tilfreds på en blåmandag, så da kan jeg heller begynne å tenke på at det er på tide å sette seg i bloggerbilen og suse av gårde på jobb.  Fem arbeidsdager venter!!  Fytterakkern og herregud og livet er for kjipt og alt det derre der med noen utropstegn bak!!!!!!!!!!!!

Ha en trist og jævli blåmandag alle sammen, for slik skal den jo være all den tid det faktisk er blåmandag, og det er det jo.  Men ting blir bedre, det skal vi trøste oss med.  Det er de fem første dagene etter helga som er de verste, og det er bare å komme i gang med uka slik at ting kan bli bedre etterhvert.  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Alle damenes favoritt!  Nei, jeg snakker ikke om meg selv, ikke denne gang, men derimot om hårføneren CURLI AeroFlow!  For denne beste og kraftigste hårføneren er alle damenes favoritt, eller burde i alle fall være det, og det blir ganske så sikkert din favoritt, hvis du er dame og investerer i en CURLI Aeroflow!  Denne vidunderlige dingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modelling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og oppgir rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos anbefaler.com, dinguide.no og bestetester.no og hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Forskjellig lekker koreansk kosmetikk fra QKC:

Tetraforce set (Toner/Cream/Cleanser/Wash off mask):  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4750528

Tetraforce Clear Green Ampoule:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4750533

Tetraforce Cica Peeling Toner Pad:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4750540

Tetraforce Cream (50 ml):  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4750545

Tetraforce Spot Patch:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4750551

Tetraforce Sheet Mask:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4750554

Makeup fra QKC:

Perfect Cover Cushion+refill:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751962

Infinity Cover Cushion Set 15g + 15g (refill):  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751967

Premium Gold Mineral Pact 11,5 gr:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751969

Premium Gold Mineral BB 50 ml:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751973

Tovegan Pink Enriched Eyelash Serum (10 ml):  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751976

Diblanc Vegan Plumpingstick – Camellia Red:  https://q-korean-cosmetics-no.mtpc.se/4751977