Vil en blogger kunne trives på Ballangen camping?

ICANIWILL//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//Gorilla Wear

Vil en blogger kunne trives på Ballangen camping?  Det er spørsmålet som stilles i allansverden i dag, og når det stilles et slikt spørsmål må jeg vel kanskje prøve å svare på det også, og det betyr at jeg kan klare å få laget et blogginnlegg av hele denne greia også, med masse reklame som dere kan klikke på slik at jeg kan tjene meg rik, og det er jo en vinn-vinn-situasjon for meg på alle mulige måter.  Hvordan er det så med Ballangen camping?   Er stedet noe for oss bloggere?  Kan jeg anbefale stedet til Sophie Elise?  Pilotfrua?  Fotballfrua?  Bloggerfrua….?….nei, bloggerfrua finnes vel ikke tror jeg, ettersom konemor ikke har begynt å blogge ennå, meg bekjent.  Men hvordan er det så med Ballangen camping, tenker på standard og denslags?  Kunne en blogger ha overlevd her….?….kunne en blogger ha trivdes her?

Vi var forresten på besøk på Ballangen camping tidligere i august i forbindelse med Ballangen Camping Cup i fotball der det yngste bloggerbarnet skulle spille fotball med laget sitt, og da fikk jeg et møte med Ballangen camping.

Ballangen ligger forresten noen mil sør for Narvik, fine omgivelser ved havet.  Når man svinger inn til Ballangen camping, tenker man umiddelbart at her vil en prominent blogger kunne overleve, for vi blir ønsket velkommen til Ballangen av en gedigen velkomstportal:)  Det kan jeg like!!!

Man sjekker inn i resepsjonen.  Det er bare en innsjekking.  Det er ikke egen vip-innsjekking for mer prominente gjester. Det er et lite minus.

Ballangen camping har faktisk ganske mye å by på.  Her finnes restaurant hvor man får kjøpt kjempegod pizza.

Minigolf:)  Gøy for både bloggere og vanlige, alminnelige mennesker.

Oppvarmet basseng med sklier.  Men det er ofte fryktelig mye unger i bassenget.  Jeg savnet at det hadde vært satt opp klokkeslett der vi prominente mennesker kunne bruke fasilitetene uten masse unger og vanlige folk myldrende rundt oss hele tiden.

Det aller beste med Ballangen camping er utvilsomt service-anlegget.  Kjøkken, toaletter, dusj holder faktisk en standard som gjør at en blogger faktisk kunne ha overlevd her, opptil flere dager.  Nyoppusset, rent og fint.  Klasse!!!

Dog var det en ting som jeg ikke var så fornøyd med under mitt opphold på Ballangen camping!  Og det var den plassen vi fikk tildelt!  Vi hadde ønsket oss en plass med strøm – alltid greit med strøm hvis det skulle bli behov for å bruke hårføner og rettetang.  Og hva var det vi fikk?  Jo, vi fikk en helt ordinær plass på gress, midt inne i en haug av campingvogner.  Det var trangt, og vi måtte kjøre på en gjørmete grusvei for å få parkert bobilen Bob.  Her plasserer altså Ballangen camping en blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no!!!!

Og man har bedre plasser, for eksempel slike plasser med steinheller…..

….og man har plasser med flott havutsikt, riktignok uten strøm, men man kunne vel ha lagt opp strøm til en slik plass når selveste bloggeren himself skulle komme på besøk.

Ballangen camping gjør visst ikke forskjell på sine gjester.  Man får ikke spesialbehandling selv om man er prominent blogger, og det er jo umåtelig trist at de har lagt seg på en slik praksis.  Men campingplassen er sånn sett veldig fin.  Jeg vil tro at en vanlig, ordinær campinggjest ville ha gitt terningkast 5 eller 6 til Ballangen camping, men fra et bloggerperspektiv blir det terningkast 3.  Mye bra, men også enkelte ting som kan forbedres.  Men nå som de vet om det, kan de jo fikse det til neste gang jeg kommer:)  Anbefaler absolutt et besøk på Ballangen camping, hvis du er en helt vanlig, ordinær person:)

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Besøk bobilen Bob på facebook og instagram:

https://www.facebook.com/bobilbobben

https://www.instagram.com/bobilbobben/

Se andre bobilrelaterte innlegg på allansverden:

Tur til Havøysund

Tindevegen

En blogger i Hamningberg

Kjøretur langs nasjonal turistvei på Senja

På besøk hos julenissen i Rovaniemi

Smarte ting å ha med på bobiltur

Tur til Nyksund

Vi besøker verdens vakreste øyrike

Med bobil til Målselv Fjellandsby

De fineste stellplatzene

Tur til Vardø

Med bobil nesten til Russland

Vierailemme muumiopeikkojen luona

På tur til byer og steder som begynner på bokstaven “H”

Hund på bobiltur

Tur til Vimmerby og Astrid Lindgrens verden

Til Nordens Paris med bobilen Bob

På tur med bobilen Bob til Nord-Tyskland

Vakre Skagen

Bobilen Bob er klar for ny sesong

Norgesferie – den ultimate ferien

Nyttige mobilapper for oss med bobil

Bobilen Bob i Skibotn

Hvilke klær trenger bobil-eller campingmannen?

Tromsø og sherpatrappa

Finnmarksferie i bobil

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg