Jeg har fått meg ny katt!!!

Reklame | Gymgrossisten, Blivakker og Elskling.no

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Endelig kom den!  Katta mi!  Jo, jeg vet vi har jo en katt, selveste Felix Askeladden, skogskattenes konge, far sin kosekatt, notorisk, uforbederlig musejeger og kaldblodig lystmorder og drapsmaskin.  Du kan forresten lese mer om denne søte, lille pusekatten her.  Men den katta som jeg nå har fått kom i posten, fra Kina eller et eller annet sted deromkring antar jeg, og denne nye katta mi er en såkalt “lykkekatt”.  Den kan vinke også!  Når solcellene får lys på seg, vinker den som bare det.  Det er veldig praktisk at den kan vinke.  Lykkekatter er veldig vanlige i Kina og Japan, og de skal bringe masse hell og lykke:)

Jeg trenger jo hell og lykke i min jakt etter flere kommersielle som vil inngå sponsorsamarbeid med allansverden slik at jeg kan tjene meg søkke rik, kunne slutte å jobb og bare leve herrens glade bloggedager, og er du kommersiell aktør og leser dette, kan du klikke her for mer info hvis du kunne vært interessert i et sponsorsamarbeid med den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.

Jeg håper lykkekatta kan bringe masse hell og lykke og sponsorsamarbeid og millioner på kontoen, men det er selvsagt også en annen grunn til at jeg har skaffet med en lykkekatt.  Den skal selvsagt være på tur med bobilen  Bob.  Lykkekatta bringer hell og lykke, og det er jo kjekt med litt hell og lykke når man skal på bobiltur, men vel så viktig er selvsagt at lykkekatta vinker, når den får sollys.  Dette er jo som det står på eska, det er en “Winkekatze”, altså en vinkekatt, og det er genialt å ha når man har bobil.  Vi bobilister hilser jo på hverandre, altså vi hilser på andre bobiler vi møter ute på landeveien, men antallet bobiler har jo økt de siste årene, og det er etterhvert blitt litt av en jobb å drive og hilse på alle dem en møter.  Så nå skal lykkekatta mi hjelpe meg.  Den skal sitte der fremme i vinduet og vinke mens jeg kan konsentrere meg om kjøringen.  Jeg vet at lykkekatta vil vinke til absolutt alt den møter, så lenge den får nok sollys, og det blir selvsagt feil at den driver og vinker til campingvogner, isbiler og varebiler, men også vi bobilister kan trå feil med vinkingen vår.  Jeg gjorde en gang den generaltabbe å hilse på det som viste seg å være en svensk varebil i det vi passerte, og jeg følte meg selvsagt som en komplett idiot i sekundene etterpå og kan bare vagt forestille meg hva varebilsjåføren må ha tenkt når en bobil plutselig hilser, for det skal vi jo ikke gjøre.  Vi skal hilse på likesinnede, ikke på annet rart langs veiene.  Jeg er blitt mer varsom nå hva jeg hilser på, mer forsiktig med å hilse før jeg er sikker på hva jeg hilser på, dog med den følge at det nok sikkert er en og annen bybobil som føler seg oversett og som sikkert ikke er helt fornøyd.  Men med lykkekatta ordner det seg.  Den hilser på det som skal hilses på, og alt annet rart, men når den trår feil er det bare litt søtt og uskyldig, for den er tross alt bare en lykkekatt som går på sollys.  Det blir langt verre og mer pinlig når en bobilist hilser feil, ikke minst når denne bobilisten også er o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge med en 2. plass på topplista til blogg.no på samvittigheten!

Lykkekatta og jeg gleder oss til ny bobilsesong.  Vi fordeler hilsing og kjøring mellom oss.  Må all hell og lykke følge oss på vår vei!  Det kommer til å bli helt topp:)

Håper dere alle får en fin uke fremover:)  Hyggelig at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Se andre bobilrelaterte innlegg i allansverden:

Tur til Havøysund

Tindevegen

En blogger i Hamningberg

Kjøretur langs nasjonal turistvei på Senja

På besøk hos julenissen i Rovaniemi

Smarte ting å ha med på bobiltur

Tur til Nyksund

Vi besøker verdens vakreste øyrike

Med bobil til Målselv Fjellandsby

De fineste stellplatzene

Tur til Vardø

Med bobil nesten til Russland

Vierailemme muumiopeikkojen luona

På tur til byer og steder som begynner på bokstaven “H”

Hund på bobiltur

Tur til Vimmerby og Astrid Lindgrens verden

Til Nordens Paris med bobilen Bob

På tur med bobilen Bob til Nord-Tyskland

Vakre Skagen

Bobilen Bob er klar for ny sesong

Norgesferie – den ultimate ferien

Nyttige mobilapper for oss med bobil

Bobilen Bob i Skibotn

Hvilke klær trenger bobil-eller campingmannen?

Tromsø og sherpatrappa

Finnmarksferie i bobil

Vil en blogger kunne trives på Ballangen camping?

Besøk på Skatvik camping på Senja

So long Bob!  See you again soon!

Hvilke bøker får være med bobilen Bob på tur?

Hvor går turen med bobilen Bob til sommeren?

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg