Mat, mat og enda mere mat!!!

Reklame | Gymgrossisten og Shopping4net

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er mandag!  Mandag er en jævli dag, tirsdag stunder det mot helg!  Men i dag er det blåmandag, skikkelig blåmandag!  En helt vanlig ordinær mandag i september.  Ikke noe spesielt som som skjer egentlig, bare en helt vanlig blåmandag.  Men i morgen er det tirsdag, og da er det en dag nærmere helg og mer gøyale stunder:)

Det er litt blåmandag i allansverden i dag også faktisk.  Jeg har ikke så mye spennende å blogge om for tiden, sliter litt med å finne noe å blogge om.  Jeg har liksom erklært at jeg skal bli statsminister, og det kan du lese mer om her, og da er tankene litt mer på hvilke politiske saker jeg skal fronte som statsminister, ikke i like stor grad på bloggingen og hvilket fjas jeg skal lire av meg den uka som nå kommer på denne bloggen.  Så det står litt stille når det gjelder hva slags innhold jeg skal fylle opp bloggen min med fremover, bortsett fra reklame da, og fjas.  Men når det ser som mørkest ut med bloggen, er det en ting man kan blogge om, en type innlegg som folket stort sett liker, og det er det som det skal handle om nå fremover noen dager.  Så i uka som kommer blir det mat, mat og enda mere mat i allansverden.  Det blir altså innlegg om mat hver eneste bidige dag.  Jeg skjønner godt hvis dere blir lei, blir mett av all maten, og fjaset.  Mat er i alle fall tema, det blir lyrikk og musikk også, men til syvende og sist så skal det handle om mat, mat og atter mere mat, spiselige greier, på en eller annen måte, hver eneste dag.

Det er alltid greit å kunne blogge om noe mat man har laget en eller annen gang når hodet er litt tomt, og det ikke står så bra til der oppe, som det jo gjerne kan gjøre på en mandag, av ulike årsaker.  Men mat er jo spennende, så gled dere til en spennende, kulinarisk uke i allansverden.  Jeg skal prøve så godt jeg kan å lage noen gode matrelaterte innlegg, og det uten å fjase for mye.  Det blir ikke lett, men jeg skal prøve, å ikke fjase altså.  Jeg lover!  Om jeg får det til er ikke sikkert, men jeg skal prøve, om ikke så godt jeg kan, så i alle fall litt:)

Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Se matrelaterte innlegg under:

lillelørdagsgrøt

royal icing

sylterull

pepperkakemuffins

waldorfsalat

flatbrødmølje

chocolate crinkle cookies

pepperkake-is

kokebøkenes 10 på topp

verdens jævligste grønnsakssuppe

madelens koppkake

dagens middagstips:  “Southern dogs”

Verdens beste hjemmelagde hamburgere

Fantastisk frokost-toast

Celines vidunderlige belgiske vafler

Svensk kladdkake

Nydelige nanbrød

Konemors kanelsnurrer

Trøffelkake ala Aunegården

Månetoppen-kylling

Hurra for den store vaffeldagen!

Helstekt hjortefilet med tilbehør

Røykalaks på lonpe med eplekompott og rømme

Verdens beste rødvinssaus

Smoothie bowl in a coconut

Ølhøne

Celines filadelfia-nudler

Sveler

Deilig bålpannesnacks

Sjokoladesmoothie bowl

Maten på Rhodos

Pikekyss

Laks i form

American pancakes

Praktfull pavlova

Slik lager du verdens beste lasagne

Bloggerens fiskesuppe

Snickerskake

Oreomuffins

Fiskegrateng

Forkle RÅ Mørk grå//Stanley JR Verktøykasse med verktøy//Yankee Candle Christmas Advent Book//Touch Of Grey – Hair Color 30 ml Medium//Olympea – Eau de parfum (Edp) Spray 50 ml//Nissemor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg